Drutten
Uppsala RoadRunners
- Gick med
- 27 Apr 2003
- Hoj
- Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Nu så..., finns det inte mycket mer att göra på hojen inför den efterlängtade våren..
Fick hem min undertail från hotbodiesracing i dag, har sneglat länge på den kan ni tro..
Blir väl en del pul förmodar jag för att få dit den.....
Har vi några tailbygges-experter på URR tro..., kanske några goda råd.. hur man inte skall göra...
Har fått dit Öhlins-styrdämpare (med hjälp av Starke Petter då muttern till styrkronan satt grymt) kraschpuckar,tonat bubbelglas,tonat lampskydd,Acra, samt en uppsättning Rennsport till Gälleråsen...
Vet att jag kommer att snegla på M:ets Hel-system med powercommander i sommar, men jag kanske skall provköra hojen innan något sådant bekostas..
Lägger med ett par bilder på tailen (var F**sätter man reg-plåten?)
Fick hem min undertail från hotbodiesracing i dag, har sneglat länge på den kan ni tro..
Blir väl en del pul förmodar jag för att få dit den.....
Har vi några tailbygges-experter på URR tro..., kanske några goda råd.. hur man inte skall göra...
Har fått dit Öhlins-styrdämpare (med hjälp av Starke Petter då muttern till styrkronan satt grymt) kraschpuckar,tonat bubbelglas,tonat lampskydd,Acra, samt en uppsättning Rennsport till Gälleråsen...
Vet att jag kommer att snegla på M:ets Hel-system med powercommander i sommar, men jag kanske skall provköra hojen innan något sådant bekostas..
Lägger med ett par bilder på tailen (var F**sätter man reg-plåten?)