Snart kattägare - Namn?

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Hoj
ingen
Yabba, Vad blir det för namn nu då?
Nyfiken.

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Yabba, Vad blir det för namn nu då?
Nyfiken.

Öhhhh..............jag vet inte än, men så fort ett namn är klubbat lovar jag att skriva det här!
Finns ju några att välja på nu :D :tummenupp

Gabor

Guest
Jesus
Moses
Petrus

i jämställdheten även:

Muhamed
Abdullah
Ahmed
Usama
Ahl-Fatah

eller den ulltimata:

Jihad

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Jesus
Moses
Petrus

i jämställdheten även:

Muhamed
Abdullah
Ahmed
Usama
Ahl-Fatah

eller den ulltimata:

Jihad

Dom där känns som dom kvittar, tackar för den visade viljan i alla fall :tummenupp
Jag är så o-troende det går att bli och tänkter uppfostra odjuret i samma anda!

Kia

Guest
Dom där känns som dom kvittar, tackar för den visade viljan i alla fall :tummenupp

Vi har en Helig Birma här hemma som vi kallar Jesus.
Å då är, så långt jag vet iaf, ingen här troende på nåt vis.... :D

Gabor

Guest

Det var just det jag menade, man kan kalla luddskallen för va fan som helst, han/hon/den bryr sig inte...men det är roligt att se grerannarsnas min när man står och ropar efter jesus på kvällen....:D :yoparty

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
200px-

http://uncyclopedia.org/wiki/Cats_are_not_your_friends

Last edited:

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Vi har en Helig Birma här hemma som vi kallar Jesus.
Å då är, så långt jag vet iaf, ingen här troende på nåt vis.... :D

Jo, det är väl valfritt men min ska inte förknippas med något mumbojumbo som står i dom sagoböckerna i alla fall :gnissla

Det var just det jag menade, man kan kalla luddskallen för va fan som helst, han/hon/den bryr sig inte...men det är roligt att se grerannarsnas min när man står och ropar efter jesus på kvällen....:D :yoparty

Är det fundersamma grannar man är ute efter så finns det ju med en klockren på listan redan, "Please kill me. I don't wanna live anymore"
Då kan man nog vara säker på konstiga miner när man ska försöka få in katten :D

Last edited:

Kia

Guest
Jo, det är väl valfritt men min ska inte förknippas med något mumbojumbo som står i dom sagoböckerna i alla fall :gnissla

Som Gabor skrev i nåt tidigare inlägg så är grannarnas min rätt kul att se när man går ute och ropar efter "Jesus!" Eller när man öppnar ytterdörren och utbrister "Hej Jesus!" Eller när han lyckas smita ut sent på kvällen och hela familjen går ute i mörkret med ficklampor tills någon ur familjen skriker så de andra ska höra att han är upphittad "Jag har hittat Jesus nu!!"

Men visst när jag är på kattutställning med honom och någon finare "tant" frågar vad den fina kissen i buren heter så svarar jag ju faktiskt inte "Jesus" utan då använder jag mig av namnet han heter i stamtavlan. :D

Gabor

Guest
:tummenupp
Som Gabor skrev i nåt tidigare inlägg så är grannarnas min rätt kul att se när man går ute och ropar efter "Jesus!" Eller när man öppnar ytterdörren och utbrister "Hej Jesus!" Eller när han lyckas smita ut sent på kvällen och hela familjen går ute i mörkret med ficklampor tills någon ur familjen skriker så de andra ska höra att han är upphittad "Jag har hittat Jesus nu!!"

. :D

Specielt när "Livets Ord " grannarna är ute samtidigt..:yoparty :D :D

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
:tummenupp

Specielt när "Livets Ord " grannarna är ute samtidigt..:yoparty :D :D

Har bara ett par gamla pingstvänner i närheten, dock kör gubben hoj så han är väl rätt normal ändå :D

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto

Är det fundersamma grannar man är ute efter så finns det ju med en klockren på listan redan, "Please kill me. I don't wanna live anymore"
Då kan man nog vara säker på konstiga miner när man ska försöka få in katten :D
haha du kan väl döpa den efter din granne? sven ihelvetet? han lär ju undra om du ropar in katten på kvällen,kanske inte bästa sättet att odla grannsämja men,den hade du väl inte tänkt odla med honom va?????:D

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
haha du kan väl döpa den efter din granne? sven ihelvetet? han lär ju undra om du ropar in katten på kvällen,kanske inte bästa sättet att odla grannsämja men,den hade du väl inte tänkt odla med honom va?????:D

:hihi:rofl :ajjabajja

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...