Snart vår!!!

Zappa1

Not so Fast but Bad
Gick med
18 Jul 2005
Ort
Skara
Hoj
Kawasaki ZZR 1400 PS
Tog sista turen på nyårsafton, och första på nyårsdagen...:)
 

elhombre

Medlem
Gick med
19 Oct 2012
Ort
Västkusten
Hoj
Ducce
Det märks när temperaturen kryper under 4 plus men helt ok med 5-6 plus.
Man får se upp med grus men minst lika farligt är det med bilar som inte bryr sig om att se sig för ordentligt, speciellt vid utfarter. :död

bilden.jpg
 
Last edited:

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Årets andra tur, första turen med hjälmöverdraget jag fick i julas. Väldig märklig dag med blandade känslor, först dog batteriet innan jag hann ut ur garaget, massa svett och batteriladdare senare var jag iväg. Till min förtret upptäcker jag att lampan för tankreserven på ny hojen inte funkar, soppatorsk på motorvägen, lagom roande. Massa promenerande och mer svett senare är jag iväg igen, stannar och tankar och då kommer SVT springande med kameran i högsta hugg och frågar om vad jag tycker om mobilförbud i bil, hrm... Hoppas vädret håller i sig till i EM också ^^
 

Risbrännaren

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2011
Ort
Bispgården
Hoj
1987 Honda CBR1000F, Husaberg 501FE.
DSCN3403.jpg
Vägen utanför är snart körbar förutom lite is här och där. Asfalten va torr när jag va ute med husan igår för att dämpa abstinensen. Så det kanske blir vår här också någongång i framtiden. Sitter i garaget och pysslar med Hondan och bara läääängtar!
 

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2017, Yamaha MT-09
Funderar starkt att gå ut och ta en tur nu. Det är sopat här. Måste bara koppla i batteriet och behöver förmodligen tvätta av den när jag kommer hem :(.
 

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Funderar starkt att gå ut och ta en tur nu. Det är sopat här. Måste bara koppla i batteriet och behöver förmodligen tvätta av den när jag kommer hem :(.

Skynda dig innan alla pölarna hinner frysa på igen, jag är lite spänd inför hemfärden, måste åka genom det där kurviga och kuperade byggkaoset innan lidingöbron på väg hem, hela skiten va bitvis plaskig när jag åkte därifrån kring lunch :s
 

Risbrännaren

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2011
Ort
Bispgården
Hoj
1987 Honda CBR1000F, Husaberg 501FE.
Monterar ihop cykeln efter vinterns arbete, men åker på att våtslipa topp och sidokåpor en gång till pga. hundhår i lacken. :( Men snart så är vi redo för vägarna! :banana
DSCN3408.jpg
 

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
2017, Yamaha MT-09
Fy fan. Blev ingen tur idag. Bokade in en besiktning imorgon (preliminärt). Då blir det en tvåmilatur..
 

maister

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2012
Ort
Varberg
Hoj
Aprilia tuono v4 1100 -16
Var med ute å körde innan idag! var så jääääävla nice att känna på accet igen! :yoparty underbar dag
 

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Sym 200 Yoyride
Tänkte precis länka in aftonbladets vidriga läsning men några hann visst före. Så jävla bitter just nu, inget är kul för tillfället, tur att jag inte har en picka liggandes I närheten.:( orkar inte ens ligga längre så nu e tanten också låg:confused:!!!
 
Last edited:

Kasto

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
2000 Yamaha R6
Tänkte ta en tur till helgen och såg nyss den artikeln på Aftonbladet ! Slängde datorn på golvet direkt ^^ är så irriterad och hoppas de är skitsnack :eek:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top