Skrattade mest åt att de skrev så förra veckan .. Bra skit att det blir varmare!
Aftonbladet är ombytliga. Finns fortfarande en chans att våren ställs in igen! Men man får leva på hoppet!
Skrattade mest åt att de skrev så förra veckan .. Bra skit att det blir varmare!
Ut med en kofot och hacka sönder isfanskapet!
Tio mil sen har du ett fint lager salt på lacken igen Nejdå ser jävligt fint ut.Såhär såg det ut igår innan avfärd )
Jag har faktiskt inte kommit loss själv än. Ägnat de fina dagarna åt byte av olja, filter, luftfilter, ny kopplingsvajer, tätat läckande bensinkran, provstartat. Imorrn på med bränslefilter, ny soppaslang. Osså tycker jag de kan sopa trottoaren, jag har 30 meter gåvägmedgrushelvete innan vägen börjar. Va fan. Mina nya däck!! Grus i däckspåren det första jag ska få?? Skarpt ogilla!Gjorde det i helgen!
Lite skönt att jobba gratis åt våren faktiskt. Till helgen har det nog torkat upp lite också så då blire premiärsväng.
Polaren va ut i påsk och tyckte det kändes skumt att möta bilar med snöskotrar på släpet..
Har åkt ett par gånger nu och det känns inte ens kallt längre, skitskönt!
Tio mil sen har du ett fint lager salt på lacken igen Nejdå ser jävligt fint ut.
Samma härHojen till jobbet idag .
Jag har märkt att mina nya stövlar är ventilerade. Tänkte inte så mycket på det när jag köpte. Tänkte mer på det när jag körde hem halv åtta på kvällen idag i plus två grader. Mysigt på sitt sätt. Kanske. Försökte mitt gamla knep att dra några varv i tunnlarna för att få upp tempen. Det var ju fan lika kallt där! Fast det var ju inte fötterna som var problemet, det var händerna. Brrrr!! Men det är skit samma. Fan vad gött att vara ute igen!!Varmt och skönt ute. Några mil blir det idag .
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|