R-1000
Live for nothing or die for something
Startade upp hojen häromdagen och fåglarna kvittrade. Inte alls långt kvar nu
Fick nya hojen levererad till svärgubbens garage igår, så nu är det bara å invänta bättre väder så man kan ta tåget ner till Nyköping och köra hem den! Smält snöhelvete smält
Snö, vad är det?
Snart är det vår ja med hojsuget i högsta grad.. Hojlös och jag vet inte vad som ska inskaffas. Årets budget är inte så stor tyvärr men man kanske kan ha skoj för det. Jag kommer att kunna lägga ut runt 30 kkr men jag har ingen aning om vad jag ska ha då det är en djungel. Hade tidigare en ER6-n 07 som jag var riktigt nöjd med. Nu när jag har smakat på en sporthoj så är det närmast i tankebanorna men men.. Någon som har tips? Vill helst ha en hoj som inte kräver mycket jobb men då jag misstänker att årsmodellen blir mycket äldre i den här prisklassen så får man väl leva med det.
är det 30k inköp eller total kostnad med försäkring?
om du kan köpa hoj för 30k så kan du ju få en typ Yamaha FZ6-N. honda hornet 600/900. Suzuki gsr 600 osv. där får du ännu mer sporthoj än du hade innan =) Troligen kanske du kan hitta en okej hoj i den prisklassen om du vill fortsätta köra nakenhoj =)
Idag togs även premiären här uppe i Gävle! 11 kilometer på hyfsat torra vägar. Tog bara en snabbis efter jobbet, ville bara prova så att allt lirade. Ljudet var makalöst, även med db-killern i, och den gick som ett spjut.
Körde den ju bara från butiken till garaget i höstas, så man fick ju inte känna på så mycket då.
Vintern har varit lång, och säkerligen kommer ett par bakslag, men nu har jag fått abstinensen lite stillad i alla fall.
10 + strålande sol i nordvästra skåne!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |