Ullis skrev:Ja, som alla vet har det roliga ett slut.....höst & vinter ( ) väntar oss, så vad hittar vi på då
Då är du hjärtligt välkommen ner till skåne,så kan vi köra lite till
Ullis skrev:Ja, som alla vet har det roliga ett slut.....höst & vinter ( ) väntar oss, så vad hittar vi på då
micke.a skrev:Då är du hjärtligt välkommen ner till skåne,så kan vi köra lite till
Ullis skrev:Vi hørs
Daniel-San skrev:Vad vi hittar på nu? Det skall jag ta och berätta. =)
Eftersom jag är dålig på svenska skickar jag upp lite bilder.
/Daniel Doppsko
Ullis skrev:Tips på aktiviteter, fester eller annat skoj kan vi dela med oss av här.
RoLLER skrev:Snygg bajslåda!
Abloy skrev:Du ska dock vara medveten om att du tar en viss risk när du beundrar hennes bak för forumets bagare påstår att bilden föreställer hans bak
Abloy skrev:Kom till Sundsvall så kan du kanske få se mer av Ullis när hon rastar dig på favoritvägarna
Blir nog inte så lång stund som du hinner njuta för hon gasar friskt men då kan du ju alltid förlora dig i hennes avatarbild
Du ska dock vara medveten om att du tar en viss risk när du beundrar hennes bak för forumets bagare påstår att bilden föreställer hans bak
164 på rullen skrev:Har aldrig någonsin haft ens en tanke på att det var min bak!!!!! Däremot så är det nått med den som jag känner igen ???
Kan va från Deltat när man gick å kollade läget men den baken var mer avklädd
Men eftersom Abloy inte kan svänga, vända eller gasa ut på en raka med sin hoj utan att slå en kullerbytta så får man förmoda att läskunskaperna heller kanske inte är de bästa
Å sist men inte minst så jäst sniffar man inte ,den skjuter man intravenöst för den rätta kicken
( Ps Pgrip detta funkar inte det va ett skämt Ds )
p.grip skrev:Tur för dig att jag är så långt bort, men du får igen till sommarn
164 på rullen skrev:Vart är du då ? Inte för att jag vill ha en kram men liksom mer nyfiken bara
GAAHAAAAAA. o gäääääsp.....har ni inte ett annat liv ???? typ skoter eller nåt???jag menar att det är ingen snö men man har ju skotern startklar för räce åndå...eller har ni bara hojjar???ozeo skrev:fan! är ute o åker dom fina dagarna med min motard, men inte en endaste hoj i sikte...va e detta?? jag känner mig ensam
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|