BlöjRäsern
Gränsfall
, där fungerar bägge horisontella bräderna som "skjuvförband" (håller ihop virkespaketen
Jag tänkte limma och/eller spika. Men jag kanske får lov att skjuva ihop den istället då.
, där fungerar bägge horisontella bräderna som "skjuvförband" (håller ihop virkespaketen
Nej nej, skjuvning är nerdspråk för just de krafter Du tar upp OM Du limmar mellan brädorna och spikar ihop dem via den horisontella regeln! Köp virke med not och spont så blir det kanon.Jag tänkte limma och/eller spika. Men jag kanske får lov att skjuva ihop den istället då.
Nej nej, skjuvning är nerdspråk för just de krafter Du tar upp OM Du limmar mellan brädorna och spikar ihop dem via den horisontella regeln! Köp virke med not och spont så blir det kanon.
Så kör Du som Du har planerat
Seriöst! Nästan så att Du får lägga upp en bild på spektaklet när Du hamrat klart...Det blir skruv och lim och halvrundstav. Specialprojekt inne i en hall. Kul att prova gamla tekniker bara...
Hundhägn?
Är väl aldrig fel att lära sig något nytt även om det är överdrivet för den aktuella frågan?
Hund - nej
Ett brev är på väg till dig
Ja, Fritzl-källare finns ju redan i hushållet - jag gissar på att den nya hyresgästen blir Agda the Hen!!
Hund - nej
Ett brev är på väg till dig
Grymt stort tack .
Ska gilla alla din inlägg bara för det.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |