Snor du hojar?

Vad ska man göra med hojtjuvar?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Monster

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati monster bucci 944 termis helsystem och keihin fcr 41:or andra tändboxar osv..! Samt en fullkittad aprilia sr180cc malossi motor med jolly moto trimkrök och lite annat godis!
freddexwing skrev:
Läser hojtjuvarna forumet här?
I så fall, vänligen sluta sno min fireblade-00 ovanligt lackerad.
Den är:
- Larmad (sen i morgon).
- Videoövervakad
- Har immobiliser
- GPS övervakad

Jag vet mao före dej om du snott den.

Du som försökt sno den är en klåpare förutom att inte ens veta hur man tjuvkopplar den eller kan koppla förbi imoben så har du drällt dina fingeravtryck över precis hela hojen.

Polisen var och penslade hojen, så pilla inte på för mycket saker utan handskar som du tänker sno.

Om ni ska sno den kan ni göra det om en månad eller två kanske, eller ge ett bra pris den är ganska billig.

Ps. Du glömde soppadunken. d.s

Hälsningar Döden.

Förlåt var inte meningen! :7peta

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
Sporthoj-medborgar-garde

Kanske dags för ett medborgar garde i form av ett ihopasvettsat gäng från Sporthoj.com?
Som givetvis kommer att se till att asen (läs tjuvarna) får en del "fraktskador" på väg till polisen :hihi
Jag anmäler mig.

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
freddexwing skrev:
Läser hojtjuvarna forumet här?
I så fall, vänligen sluta sno min fireblade-00 ovanligt lackerad.
Den är:
- Larmad (sen i morgon).
- Videoövervakad
- Har immobiliser
- GPS övervakad

Jag vet mao före dej om du snott den.

Du som försökt sno den är en klåpare förutom att inte ens veta hur man tjuvkopplar den eller kan koppla förbi imoben så har du drällt dina fingeravtryck över precis hela hojen.

Polisen var och penslade hojen, så pilla inte på för mycket saker utan handskar som du tänker sno.

Om ni ska sno den kan ni göra det om en månad eller två kanske, eller ge ett bra pris den är ganska billig.

Ps. Du glömde soppadunken. d.s

Hälsningar Döden.

skit oxå.. aja jag kommer å hämtar den på fredag natt, vänligen stäng av kamerorna då ;)
/ Keyzer soze

RG500-Johannes

Telefonstolpe vs Johannes 1-0
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki RG500 "Aim and squirt" + Aprilia SXV550 "Slide and burn"
Dangerous Dave skrev:
Kanske dags för ett medborgar garde i form av ett ihopasvettsat gäng från Sporthoj.com?
Som givetvis kommer att se till att asen (läs tjuvarna) får en del "fraktskador" på väg till polisen :hihi
Jag anmäler mig.

Du är inte den första med dessa tankar...

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=5144

Äsch... ...länken funkar inte längre. Hur som helst, det var ett gäng engelsmän som hade en buss och en hoj. De ställde hojen på ett utsatt ställe och väntade i bussen i bit bort tills någon började fippla med hojen. Då sprang de ut och drog in honom(/henne) i bussen. Vad som hände sedan är ju knappast någon som undrar.

Principiellt fel på alla sätt och vis, men man kan också ha förståelse för dessa snubbar (de hade alla råkat ut för att deras hojar blivit snodda).

/J

Last edited:

thunderace_026

bolomannen
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
SÅLD.. siktar på ktm 660
Lam-Kaka skrev:
Så ge fan i att sno hojar annars kommer vi på sporthoj och gör något kul med dig :hihi . Har ni aldrig hört talas om hur hungrig en kalv kan va och vill ha mjölk så se nu till att låta bli hojarna annars kanske du får träffa den hungriga kvalven med byxorna nere :hihi sen vad som kan hända sen vill du/ni inte veta :hihi
kalv?????, råare och smörja in tjuven i brunst från en sugga och släppa in han till galten.............

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Gustav1 skrev:
Ja det var inget illa menat.
Trodde först du tillhörde den sorgliga skara som "får hojen stulen" på hösten när de inte får de pris de önskar för den.

Men så är det ju inte alls, ber om ursäkt om du tog illa upp.

Nej nej jag tog varken illa upp eller känner mig träffad. :)
Håller med om att de som får hojarna stula när de inte får dem sålda eller krockat med halvförsäkring inte borde få ha en sporthoj.

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
hoj hoj
Dangerous Dave skrev:
Jag anmäler mig.

Fraktskador he he he så ska det låta!
"Nää vaddå vi satte han är bak i vanen, sen körde vi okej det var kanske någon bula i vägen, du vet tjällossning"...

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
freddexwing skrev:
Fraktskador he he he så ska det låta!
"Nää vaddå vi satte han är bak i vanen, sen körde vi okej det var kanske någon bula i vägen, du vet tjällossning"...

Eller : dessa djävla rullgruslagningarna borde stoppas !!! Vi gled av vägen och det blev lite skumpig färd i diket ett par hundar meter!!!!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati