woodii
Ny medlem
bilsport & mc försäkringar..
Bilsport & MC tar 20335 kr för halv, vilket blir 1694kr/månad.
Det måste vara bas?
Kolla offroad!
Lär ju bara få kommentera, att har du inte reggat som stryp så lär ju inte ett försäkringsbolag i värden ens väcka en tanke på att dra av nått i pris även om du har den strypt.
Dom drar ju fan inte av fast man har papper på det idag om man inte hittar nått kryphål
att fråga vad en försäkring kostar är som att fråga hur långt ett snöre är...
beror ju på 100 olika parametrar...
att fråga vad en försäkring kostar är som att fråga hur långt ett snöre är...
beror ju på 100 olika parametrar...
Frågar inte hur mycket det kostar, undrar om någon tycker det låter vettigt med 2,5 laxar i månaden, eller om det finns billigare.
Måste tyvärr göra dig besviken genom att meddela att premien inte alls blir lägre i 30 års åldern. Försäkringsbolaget kommer att skylla på högre kostnader år efter år vilket kompenserar för eventuella åldersavdrag. Att man inte råkat ut för någon incident har heller ingen betydelse i premiesättningen enligt min erfarenhet.
Trodde att 30 var det gyllene året när premierna sänktes, men så var inte fallet. Nu får man väl vänta till 35 och se vad som händer då. Har ingen större förhoppning. Utsikterna ser dystra ut minst sagt.
När man hör någon född på 40 eller 50 talet berätta om sina premier undrar man om försäkringsbolaget ens har justerat för inflationen.
En dag kanske någon annan kan säga samma sak om ens egna premier. Frågan är bara när den dagen kommer.
Betalar 1400 kr i månaden för halvförsäkring på min r1 som är reggad på 25 kw, har salusansvar som försäkringsbolag var det billigaste. Ringde också och kollade runt men inget försäkringsbolag som hade billigare försäkring trots 25 kw
Joo, det är väll la åldern...
Bor i göteborg också, så det gör ju inte försäkringen billigare...
Blir den billigare redan efter ett år tro? Inte mycket billigare, men jag får väll någon slags bonus (om jag inte kraschar med hojfanskapet)?
Joo, det är väll la åldern...
Bor i göteborg också, så det gör ju inte försäkringen billigare...
Blir den billigare redan efter ett år tro? Inte mycket billigare, men jag får väll någon slags bonus (om jag inte kraschar med hojfanskapet)?
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |