Snowboard/skidor i vinter

Fabrikörn

Livet leker med nya ljuddämpare...
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
VTR Firestorm
Abloy skrev:
2602831 -Det ser sjukt, sjukt bra ut, säger Jon Olsson och tittar upp på rampen

Idag på svt 24
19:00 Freestyle: Big Air

He he, vi har förfest :fyllisar :rock och planering inför festen på lördag(40+40 års kalajs) hos mig ikväll, får kolla så gott det går för snowboard rules :yoparty

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Fabrikörn skrev:
2609528 Fatta inte det vart så dåliga poäng :va

1080 som de vann med, och nästa alla körde, har Jon gjort sen 1999 så visst är det synd att de inte uppsakttar hans nya trick mer än de gjorde. Men han kommer nog att nöta vidare med tricket tills dess att det går hem hos dommarkåren också, för publiken tycker om det.

Fabrikörn

Gick med
25 Sep 2004
Hoj
VTR Firestorm
Abloy skrev:
2609879 1080 som de vann med, och nästa alla körde, har Jon gjort sen 1999 så visst är det synd att de inte uppsakttar hans nya trick mer än de gjorde. Men han kommer nog att nöta vidare med tricket tills dess att det går hem hos dommarkåren också, för publiken tycker om det.

Borde finnas ett pris för "peoples choice" :tummenupp

Fabrikörn

Gick med
25 Sep 2004
Hoj
VTR Firestorm
Hörni MC-skiers, blivit nåt ?

Själv har jag varit till Vemdalen, Kittelfjäll och Vemdalen igen(V1, 4 å 7), :2cool ska till Vemdalen igen på torsdag :yoparty , å ni andra då, sitter ni bara hemma å softar :corn och surar över snöiga vägar ? :skrattaåt

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Drar till klimpfjäll imorrn och var i Jorm för 1.5 vecka sen,har även varit två svängar till Åkersjön med 2 skidor och en matta + en väl doftande 2takt motor :tummenupp så här går det undan :D

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Har blivit dåligt med slalom i år, två timmar i Nolby, blev uttråkad och sprang med pjäxor och stavar upp till toppen och åkte på skorna ner igen. HAr funderat på att prova åka mer i portar, det är roligt med svårt.

Förra veckan köpte jag dock längdskidor efter ett femton år långt uppehåll. Fartkänslan blir grym på dessa smala rackare till skidor. Var ute och åkte igår, kom till en brant backe och tänkte att nu ska de se ut som på tv, bara att trampa runt som tusan när det svänger i slutet av backen men oj vad förvånad jag blev när jag brakade rakt över ett hopp som några barn byggt i spåret, blev till att käka snö, kanske skulle köra med safteyvästen nästa gång:va

Lite skoter har det också blivit, 600cc, tre cylindrar och 120 hk gör så att man har ett sånt där fånigt flin när man kliver av. Fast nästan roligare är det att köra Indy Lite med 20 hästar på en krokig och smal led i skogen. Indyn går för övrigt att piska upp i 120 km/h om man kör på en välplogad grusväg som lutar rätt mycket åt rätt håll.:D

Chunky Monkey

London's calling
Gick med
26 Aug 2003
Hoj
R1
Hörni MC-skiers, blivit nåt ?

Själv har jag varit till Vemdalen, Kittelfjäll och Vemdalen igen(V1, 4 å 7), :2cool ska till Vemdalen igen på torsdag :yoparty , å ni andra då, sitter ni bara hemma å softar :corn och surar över snöiga vägar ? :skrattaåt

Var i Åre denna vecka...
En bild på mitt favvo backe:tuttar

Bifogat

• fuckfrossan.jpg
    fuckfrossan.jpg
    130.7 KB · Visningar: 27
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S