Ken Keniff
Skrapar trisslotter
jag hade planerat att dega hemma på midsommar när jag frågar polaren om vad han ska hitta på , han skulle på Bruce på Ullevi , han hade fått två plåtar och skulle åka hoj ner till götet , killen som skulle ha andra plåten ville bli skjutsad ner eftersom han tyckte att det var lite jobbigt att åka 350cc offroad ( duhh)...........jag sa fan det skulle varit ballt att se , hmm säger polaren , jag vill inte skjutsa ner till GBG , ta plåten du istället så hänger du på med din hoj ..............hmmm låt mej tänka en tusendel , okej hänger på ..........det höll på och skita sig eftersom det inte fanns ett enda hotellrum eller vandrarhem ledigt , polaren ringer en annan polare som ringer sin brorsdotter som bor i stan ..........Javisst säger hon , jag ska bort på torsd, men nyckel är på kafe´t , vi får låna hennes lägenhet mitt i stan till på mån ( om man blir riktigt bakis och inte kommer upp på sön ), hur bra blev inte det då , från degkväll till Springsteen och party i GBG ............snart rullar jag ner .........åker på en kåplös silver Gixxer 750 med blått kåpglas och sporthoj.com märke , ska se om jag ser nån härifrån och säga hej.