Snubblade över biljetter till Bruce Springsteen

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
jag hade planerat att dega hemma på midsommar när jag frågar polaren om vad han ska hitta på , han skulle på Bruce på Ullevi , han hade fått två plåtar och skulle åka hoj ner till götet , killen som skulle ha andra plåten ville bli skjutsad ner eftersom han tyckte att det var lite jobbigt att åka 350cc offroad ( duhh)...........jag sa fan det skulle varit ballt att se , hmm säger polaren , jag vill inte skjutsa ner till GBG , ta plåten du istället så hänger du på med din hoj ..............hmmm låt mej tänka en tusendel , okej hänger på ..........det höll på och skita sig eftersom det inte fanns ett enda hotellrum eller vandrarhem ledigt , polaren ringer en annan polare som ringer sin brorsdotter som bor i stan ..........Javisst säger hon , jag ska bort på torsd, men nyckel är på kafe´t , vi får låna hennes lägenhet mitt i stan till på mån ( om man blir riktigt bakis och inte kommer upp på sön ), hur bra blev inte det då , från degkväll till Springsteen och party i GBG ............snart rullar jag ner .........åker på en kåplös silver Gixxer 750 med blått kåpglas och sporthoj.com märke , ska se om jag ser nån härifrån och säga hej.

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Kom ihåg att ta lite uppåtskit så du inte somnar när han börjar mala!

Henken

Guest
Coolt.

Farsan gillar Bruce så du kan väll komma förbo & låta han åka bakpå. 100kg skäggig gubbe kan bara vara trevligt att ha med sig :D

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Hoj
Honda CB1000RA
nice....

da kanske man ser dig i trakterna da..................du marker nog om du traffar mig..........en ilsken och skramlande rs 250 :)

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Re: nice....

cool_lilja skrev:
da kanske man ser dig i trakterna da..................du marker nog om du traffar mig..........en ilsken och skramlande rs 250 :)

Alla 2-taktare är ilskna och skramlande :fakta :)

HA DE GÔTT

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Brorsan ligger redan längst fram i kön utanför Ullevi och har gjort det ett par dagar nu. Ska snart ner och joina honom. Ser du en kille som ligger längst fram i röd Honda-tröja så är det nog jag. The Boss rockar! :rock

Bamse

Bollsports-VM på is???!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
En liten del av en Gixxer, saknar min Bläjjjjd!!
John Holmes skrev:
Kom ihåg att ta lite uppåtskit så du inte somnar när han börjar mala!

Orkar inte gå loss på skrivandet. Nöjer mig med, ni kollar bara på musiken med häftiga videos och cooola scenshower, va?

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Bamse skrev:
Orkar inte gå loss på skrivandet. Nöjer mig med, ni kollar bara på musiken med häftiga videos och cooola scenshower, va?

Nej, jag är öppen för det mesta i musikväg, men när det kryper i en vet jag att det inte är något för mig. "The Boss" (?) suger.

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Det finns annat som är bättre än Springsteen , men det är en upplevelse att få se en sån stor lirare som inte är här stup i kvarten som en del andra , jag som är lite till åren kommen har mycket flashbacks till plattan the "River" från när man gick i högstadiet ( snart börjar man väl yla "memories" med Barbara Streisand ) , plus att det var länge sen man var i GBG ( bättre än att sitta och deppa hemma )

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag & Zeb ska också till Springsteens konsert på lördag...ska bli skitkul!

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Någon som sett inslagen om Springsteen på tv som gått under kvällen? Var min brorsa som pratade om att Gud inte finns där uppe utan att han just nu är i Oslo och snart kommer stå på Ullevis scen. :rock

Klart man har biljetter till både lördag och söndag! Som sagt, kom gärna fram och sig hej om det är någon som skulle se mig. :hej

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Peccus skrev:
Nej, jag är öppen för det mesta i musikväg, men när det kryper i en vet jag att det inte är något för mig. "The Boss" (?) suger.

Skönt att veta att man inte är ensam om den åsikten. :hej

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...