philsson skrev:Fy vilka duktiga killar, men jag får känslan av att det handlar en hel del om chansningar också, sådär bra koll kan man knappast ha.![]()
Ja lite så måste det faktiskt vara, kolla bara på dem. De känns inte som att någon riktigt kan ha koll på om det skulle gå nåt snätt. Alltså att de inte kan göra så mycket vid ett eventuellt fel, att de har allt planerat och klart och de vet precis hur de ska göra tvirlar jag inte på.Chronic skrev:Din känsla säger dig att de turnerar runt i världen med sitt nätklot....och håller tummarna och chansar en del för att det ska gå vägen?
philsson skrev:Ja lite så måste det faktiskt vara, kolla bara på dem. De känns inte som att någon riktigt kan ha koll på om det skulle gå nåt snätt. Alltså att de inte kan göra så mycket vid ett eventuellt fel, att de har allt planerat och klart och de vet precis hur de ska göra tvirlar jag inte på.
Chronic skrev:Snarare är varje meter & sekund inövat, precis som vilket cirkusnummer som helst.
Vad kör de i, enoenhalv minut? Varför skulle de chansa?
Chansar lindansare i dina funderingar? Stuntare?
Jag menade under förutsättning att någonting händer, vi säger att en av dem råkar ramla av okänd anledning det kan knappast finnas någon plan till en lösning i en sådan situation därför vill jag säga att de "chansar", förstod att du tolkade det som att de inte visste var de skulle köra.Chronic skrev:Snarare är varje meter & sekund inövat, precis som vilket cirkusnummer som helst.
Vad kör de i, enoenhalv minut? Varför skulle de chansa?
Chansar lindansare i dina funderingar? Stuntare?
philsson skrev:Jag menade under förutsättning att någonting händer, vi säger att en av dem råkar ramla av okänd anledning det kan knappast finnas någon plan till en lösning i en sådan situation därför vill jag säga att de "chansar", förstod att du tolkade det som att de inte visste var de skulle köra.
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|