philsson skrev:Fy vilka duktiga killar, men jag får känslan av att det handlar en hel del om chansningar också, sådär bra koll kan man knappast ha.![]()
Ja lite så måste det faktiskt vara, kolla bara på dem. De känns inte som att någon riktigt kan ha koll på om det skulle gå nåt snätt. Alltså att de inte kan göra så mycket vid ett eventuellt fel, att de har allt planerat och klart och de vet precis hur de ska göra tvirlar jag inte på.Chronic skrev:Din känsla säger dig att de turnerar runt i världen med sitt nätklot....och håller tummarna och chansar en del för att det ska gå vägen?
philsson skrev:Ja lite så måste det faktiskt vara, kolla bara på dem. De känns inte som att någon riktigt kan ha koll på om det skulle gå nåt snätt. Alltså att de inte kan göra så mycket vid ett eventuellt fel, att de har allt planerat och klart och de vet precis hur de ska göra tvirlar jag inte på.
Chronic skrev:Snarare är varje meter & sekund inövat, precis som vilket cirkusnummer som helst.
Vad kör de i, enoenhalv minut? Varför skulle de chansa?
Chansar lindansare i dina funderingar? Stuntare?
Jag menade under förutsättning att någonting händer, vi säger att en av dem råkar ramla av okänd anledning det kan knappast finnas någon plan till en lösning i en sådan situation därför vill jag säga att de "chansar", förstod att du tolkade det som att de inte visste var de skulle köra.Chronic skrev:Snarare är varje meter & sekund inövat, precis som vilket cirkusnummer som helst.
Vad kör de i, enoenhalv minut? Varför skulle de chansa?
Chansar lindansare i dina funderingar? Stuntare?
philsson skrev:Jag menade under förutsättning att någonting händer, vi säger att en av dem råkar ramla av okänd anledning det kan knappast finnas någon plan till en lösning i en sådan situation därför vill jag säga att de "chansar", förstod att du tolkade det som att de inte visste var de skulle köra.
![]() |
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
![]() |
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
![]() |
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|