Snusktråden!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Var det fler än jag som efterfrågade eller?

Det var nog ett antal som efterfrågade:tummenupp

Kom på lite låtar som passa denna tråd!
Är det något annan en jag som känner till den här låten?
[YOUTUBE-ID]aXmKf8gPTGQ[/YOUTUBE-ID]
A.D.I.D.A.S = all day I dream about..

Och:
[YOUTUBE-ID]215pmeoUjcY[/YOUTUBE-ID]
och jack black sjunger så jäääävla braaa!!

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=PJyV4qGvsJA&feature=related[/YOUTUBE-ID]

om d nån som inte sett hela hans RAW eller Deliriouse (stavning) så KOLLAAA!! :tummenupp

hehe vet du inte hur man youtubelänkar?:arsele det är inte alltid lätt lilla hjärtat låt mig förklara för dig

om adressen är http://www.youtube.com/watch?v=PJyV4qGvsJA&feature=related så tar du det efter "lika med" tecknet (det vill säga "PJyV4qGvsJA") och skriver det mellan youtube-id texten.

då ska det se ut såhär!
[YOUTUBE-ID]PJyV4qGvsJA[/YOUTUBE-ID]

Ta ta!

Eddie var jävligt rolig på den tiden, har fan delirious på dvd:D

Last edited:

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Det här är snusk i 374.715km/h:

leslie11.jpg

Och hon ser inte ut som stryk heller.

Ok, det var lite OT.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
ska du säga, dina länkar funkar inte heller. står nåt embedding blabla o så måste man öppna i en egen ruta. ;)

Det var nog ett antal som efterfrågade:tummenupp

Kom på lite låtar som passa denna tråd!
Är det något annan en jag som känner till den här låten?
[YOUTUBE-ID]aXmKf8gPTGQ[/YOUTUBE-ID]
A.D.I.D.A.S = all day I dream about..

Och:
[YOUTUBE-ID]215pmeoUjcY[/YOUTUBE-ID]
och jack black sjunger så jäääävla braaa!!

hehe vet du inte hur man youtubelänkar?:arsele det är inte alltid lätt lilla hjärtat låt mig förklara för dig

om adressen är http://www.youtube.com/watch?v=PJyV4qGvsJA&feature=related så tar du det efter "lika med" tecknet (det vill säga "PJyV4qGvsJA") och skriver det mellan youtube-id texten.

då ska det se ut såhär!
[YOUTUBE-ID]PJyV4qGvsJA[/YOUTUBE-ID]

Ta ta!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
ska du säga, dina länkar funkar inte heller. står nåt embedding blabla o så måste man öppna i en egen ruta. ;)

vad pratar du om mina videos funkar perfa?:va om man svarar där du tänkte lägga upp videon från början så ser man att du skrivit fel, du hade skrivit in hela adressen, gjorde samma fel en gång!:)

det är som eddie säger:tungan cheyer säger att det är på ett sätt fast det är på ett annat, du vill bara inte erkänna att jag har rätt;)

nä du snusk-fia nu ska jag slagga ska fan upp kl 07 imorrn! ÅNGEST!!!!!

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
vad pratar du om mina videos funkar perfa?:va om man svarar där du tänkte lägga upp videon från början så ser man att du skrivit fel, du hade skrivit in hela adressen, gjorde samma fel en gång!:)

det är som eddie säger:tungan cheyer säger att det är på ett sätt fast det är på ett annat, du vill bara inte erkänna att jag har rätt;)

nä du snusk-fia nu ska jag slagga ska fan upp kl 07 imorrn! ÅNGEST!!!!!
Har du inte lärt dig att det inte är lönt att diskutera teknik med kvinnfölk, dom läser bara det dom tror sig förstå, när det sedan inte fungerar som dom trodde så är det fel.

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.

Beror på i vilken webbläsare du kör i och vad du har för inställningar.

Kan tycka att den här låten är lite snuskig också:

Shut up (and sleep with me) - Sin with Sebastian;

[YOUTUBE-ID]4upn3M4jtQY&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Har du inte lärt dig att det inte är lönt att diskutera teknik med kvinnfölk, dom läser bara det dom tror sig förstå, när det sedan inte fungerar som dom trodde så är det fel.

han e inte lika gammal som du.....

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Han kommer snart till insikt han oxo.

Sen är det så är att snuskgubbe ligger i betraktarens ögon, hade jag varit 20 år yngre, vältränad och snygg hade ingen fan kallat mig snuskgubbe, tänk på det nästa gång ni blir antastade....

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Snusk och snusk... men måste ju rädda tråden från "andra sidan" iallafall.

[YOUTUBE-ID]hShB6MhdqJE[/YOUTUBE-ID]
Cesar Millan, Marriage Counselor - Ep.1 (Rage)

[YOUTUBE-ID]ZVcx8qX2jjM[/YOUTUBE-ID]
Cesar Millan, Marriage Counselor, Ep. 2 "PMS"

[YOUTUBE-ID]wqxb8lCgy1U[/YOUTUBE-ID]
Cesar Millan: Marriage Counselor OUTTAKES

:rofl

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

hehe jo med det vet jag, men det här är ju inte så mycket teknik, det är ju mer logik, och det fattar i alla fall "vissa" kvinnor!:arsele

Han kommer snart till insikt han oxo.

Sen är det så är att snuskgubbe ligger i betraktarens ögon, hade jag varit 20 år yngre, vältränad och snygg hade ingen fan kallat mig snuskgubbe, tänk på det nästa gång ni blir antastade....

woh woh! chilla people! inte nödvändigt att säga okänsliga saker här!

Ta inte åt dig av vad hon säger:tummenupp jag förstår att det kan vara fustrerande, men det är bara onödigt för även om det kan vara ett litet elakt skämt så är det fortfarande bara ett elakt skämt att kalla någon snuskgubbe.. att skämta (om det ens var ett skämt) om att bli antastad är way over the line!:fatta!

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
hehe jo med det vet jag, men det här är ju inte så mycket teknik, det är ju mer logik, och det fattar i alla fall "vissa" kvinnor!:arsele

Ta inte åt dig av vad hon säger:tummenupp jag förstår att det kan vara fustrerande, men det är bara onödigt för även om det kan vara ett litet elakt skämt så är det fortfarande bara ett elakt skämt att kalla någon snuskgubbe.. att skämta (om det ens var ett skämt) om att bli antastad är way over the line!:fatta!
Ja fast nu va ju allt på skoj iof :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
hahahaha lugna dig lilla gubben! tror nog gubben fatta att jag skoja! :D :D fast han e gammal så e han inte så skör än......:p o han skrev nog osså med "glimten i fingret" :D :D

:arsele

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
åhhh idag ska jag plocka fram ormen o leka lite med den! hihih.....:D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Last edited:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
hahahaha lugna dig lilla gubben! tror nog gubben fatta att jag skoja! :D :D fast han e gammal så e han inte så skör än......:p o han skrev nog osså med "glimten i fingret" :D :D

:arsele
Prexis så ja :tungan

hehe jo ville bara göra mig säker, såg så allvarligt ut när jag läste det!:crash

"glimten i fingret"? COOOLT!! typ som ET elleR?:yoparty

höhö!! varför inte använda det glimtande fingret?;)
Hahaha man måste juh få skoja ibland :D

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom