Snusktråden!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
men va fan.. nu är man ju dragen.. om någon hade vart inne nu hade kunna haft jätte kul me mej!!... surt för er imorgon kommer jag inte vara lika rolig och öppen! alkohol ökar ju snusket dramatiskt!!! haha aja natti på er!

puss o knull.. jag menar kram!

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Resultat 1 - 3 av 3 vid sökning efter bakmusar. (0,02 sekunder)
Resultat 1 - 10 av ungefär 204 vid sökning efter bakstjärt. (0,12 sekunder)

Jag tar fasen tillbaka min "vikning" och ställer mig rakryggad igen och påkallar att det heter bakstjärt :mattias

Min professionella åsikt om svank är att det SKA ALLTID vara svank! :whip

*sitter och brainstormar och spawnar lite*

Sen så finns det ju två sorters svankningar - vilket leder oss in till en liten fortsättning från rimmning och svankning till... KK... nej alltså, inte KK, utan KK, KnullKudde*!

Svankning nummero 1 är ju såklart för oss killar, ger oss bättre "insikt" och "utsikt" :D (tjejen placerad framför en, ståendes på två eller fyra lemmar, bonus för tjejen om hon biter i kudden (huvudkudden alltså, knullkudden kommer jag till senare))

Men med en KnullKudde* placerad under hennes (bakstjärt, bakmus... stjärt får ordvalet bli) stjärt när honan är ligger undest på rygg sägs skapa "floder av lycka".
Kan ses som mannens bästa externa sexvän, den får en att prestera 5% extra, och som vi alla vet(?) så är det dom sista 5% som allt handlar om i bingen :)

* Bör inte vara samma som ens huvudkudde, rekommenderas inte ens. :näsblod

(jajemän, har pisstråkigt på jobbet, och visserligen stressigt också... this thread didnt help hehe)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Se där ja.. Ett finare ord för rövslickeri.:arsele

Ajjemän, du vet det är ju viktigt med att ha en flashig titel, varken mcdonalds-personal, sopgubbar eller rövslickare kommer undan :D

Man skulle kunna byta ut Vice till Rimming. VD-Rimming istället för Vice CD... är ju exakt vad nissen sysslar med :rofl

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

Jag tar fasen tillbaka min "vikning" och ställer mig rakryggad igen och påkallar att det heter bakstjärt :mattias

Sen så finns det ju två sorters svankningar - vilket leder oss in till en liten fortsättning från rimmning och svankning till... KK... nej alltså, inte KK, utan KK, KnullKudde*!

Svankning nummero 1 är ju såklart för oss killar, ger oss bättre "insikt" och "utsikt" :D (tjejen placerad framför en, ståendes på två eller fyra lemmar, bonus för tjejen om hon biter i kudden (huvudkudden alltså, knullkudden kommer jag till senare))

Men med en KnullKudde* placerad under hennes (bakstjärt, bakmus... stjärt får ordvalet bli) stjärt när honan är ligger undest på rygg sägs skapa "floder av lycka".
Kan ses som mannens bästa externa sexvän, den får en att prestera 5% extra, och som vi alla vet(?) så är det dom sista 5% som allt handlar om i bingen :)

(jajemän, har pisstråkigt på jobbet, och visserligen stressigt också... this thread didnt help hehe)

Finfina teorier, master. :Bugar

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro

Fan du är ju kungen av snusk :yoparty

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Slickeri!!!
Det finns få saker som gör mig så kåt. Vet att det finns folk som tycker det e äckligt. HUR I HELVETE funkar dom som tycker det?? SJälv klart är det väl inte mumma att slicka om det luktar illa där nere i härligheten på tjejen i fråga. Vet väl egentligen inte varför jag går igång på det så hårt men det rockar!!!:tummenupp Tror inte min flickvän misstycker....haha
Fan va ärlig man blir medett par groggar i kroppen.

over and out

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.

-Bör inte vara samma som en huvudkudde.Just det, behöver jag förklara vad man ska han killar med muskler till!?!:tuttar

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Använd fantasin, så kommer du fram till att någon kudde inte behövs om man har muskler att använda istället ;)
Äh, du var ju inge rolig. Men om man nu ska greppa cheyen o lyfta henne så får man se till så att det är en chey med mass flapp skinn runt röven, annars får man ju fan inget grepp.

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Jag använder picken jag när jag har sex...:va
Eller gillar du lite ruffer shit du...:D

Det hoppas jag du gör, för det är det den är bla. till för :tungan och sen var det inte riktigt "det" jag menade med att ha muskler.

Men utan att finspråkig så testa att lägga handflatorna under stjärten på bruden när hon ligger på rygg och lyft lite, sen är det bara att pumpa på, så får ni se vad som händer.

Äh, du var ju inge rolig. Men om man nu ska greppa cheyen o lyfta henne så får man se till så att det är en chey med mass flapp skinn runt röven, annars får man ju fan inget grepp.

Hon behöver la inte ha en slapp röva för det :D

Last edited:

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor

Men utan att finspråkig så testa att lägga handflatorna under stjärten på bruden när hon ligger på rygg och lyft lite, sen är det bara att pumpa på, så får ni se vad som händer.
Ja det blir som det blir hon kommer lättare bla.
Gick igenom kamasuttra boken o konstaterade att det var inte mycket som var big news...Ja förutom de som tamejfan är anatomiskt ogenömförbara.
Sex är väl till för att det skall provas o grejas annars blir det lätt tråkigt.
Ja om man tar bort det hela med att just fortplanta sig:rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom