Snusktråden!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Ordet "wet willy" är när någon har slickat på fingret och sen stoppar det i örat på en, men en wet willy för mig kan också vara när någon slickar en i örat. Fy fan det är äckel snuskigt och inte skönt alls! :zpy

aha, jag förstår. och nej, jag vet:D jag bara syftade på ett gammalt sporthojscitat där någon hävde ur sig nåt just i stil med "tungan i örat och ett bra tag om brösten så har man halva inne":D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Efterfrågad, här va den! :tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
I går fick jag en massa snusk på telefon, betydligt mer än vad jag har fått i den här tråden. Så min telefon är bättre än er. :wiggle

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
I går fick jag en massa snusk på telefon, betydligt mer än vad jag har fått i den här tråden. Så min telefon är bättre än er. :wiggle

stackars dig, e d det enda snusk du får eller? ska prata med cheyerna här på SH så lovar ja att vi ska vara lite mer snuskiga mot dig.....kan inte vara lätt.....:pannkyss

sen ska du veta att det är mycket roligare i verkligheten, men det kanske du får uppleva nån gång......när du blir byxmyndig, eller nåt......:D :pannkyss

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
stackars dig, e d det enda snusk du får eller? ska prata med cheyerna här på SH så lovar ja att vi ska vara lite mer snuskiga mot dig.....kan inte vara lätt.....:pannkyss

sen ska du veta att det är mycket roligare i verkligheten, men det kanske du får uppleva nån gång......när du blir byxmyndig, eller nåt......:D :pannkyss
Ja, prata med dom, det kan jag behöva.
Affischerna på väggarna börjar bli slitna efter tung o handavtryck. :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ja, prata med dom, det kan jag behöva.
Affischerna på väggarna börjar bli slitna efter tung o handavtryck. :D

okioki, ska försöka ge dig lite mer kärlek! :D så slipper du kleta på backstreetboys plakaten. ;)

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Vad i hela helvete? :va :näsblod :D :D :D

Bifogat

• wtf.jpg
    wtf.jpg
    79.1 KB · Visningar: 172

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Uttråkad!

jahapp......kraftigt uttråkad....kan nån liva upp stället tack!!

snuskigaste stället ni haft sex på, kanske?

annars vet ja nån som osar sex.....

eva_mendes_4.jpg

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom