"jaog brukhar phullah maej"! haha ja fy fan svårt att ta någon från skåne seriöst i sängen!
men vänta var det inte typ du som bor någonstans där nere?
OT:
får man en smäll på käften och inget sex på jättelänge om man köper en hushållsassistent åt tjejen i julklapp så hon kan baka åt mig?
jooo, men som tur e så slipper ja höra sånt.....iom ja låter (förmodligen) så sjlv! hemskt!!
klökte lite i halsen när ja hörde hennes "djupa" toner.....hahaha....hon kan inte ha nån kräkreflex kvar......
va drömde du sen?? folk på sporthoj.com får inte ligga.
äh jag ska inte vara så hård mot dig
Jag var tillsammans med en norrländsk brud som bodde en jävla bra bit upp.. vi pratar jäms med umeå, storuman hette stället!
Vårt sex var utan några ord och det är jag glad för för norrländska är fan inte hett!
Nu kommer vissa "TRUE norrlängningar" vilja slåihjälmä'.. men i alla fall så är det ju kul med en story till en tråd som det är meningen att folk ska berätta storys, men som ingen gör det i
OT:
får man en smäll på käften och inget sex på jättelänge om man köper en hushållsassistent åt tjejen i julklapp så hon kan baka åt mig?
äh jag ska inte vara så hård mot dig
Jag var tillsammans med en norrländsk brud som bodde en jävla bra bit upp.. vi pratar jäms med umeå, storuman hette stället!
Vårt sex var utan några ord och det är jag glad för för norrländska är fan inte hett!
Nu kommer vissa "TRUE norrlängningar" vilja slåihjälmä'.. men i alla fall så är det ju kul med en story till en tråd som det är meningen att folk ska berätta storys, men som ingen gör det i
Ja, jag blir ju kåt iallafall.Det var tre kondomer som var på fest, en grön, en gul och en röd.
Vem hade roligast?
ja visst är det hemskt när tjejer från skåne låter mer manliga än killarna från stockholm!!!
pls...dont kill me!
ja visst är det hemskt när tjejer från skåne låter mer manliga än killarna från stockholm!!!
pls...dont kill me!
- Mein sOun skau bli advokaut!
- jahau, mein ska bli dummare!
- Khan han bli det?
faan då jag misslyckades med åretsjulklapp!!
tänke julbaka en clone a willy till tjejen i julklapp.
men de vart storfiasko smeten han stelna. När jag skulle stoppa ner lillen i röret så var smeten stenhård redan ingen clone och penisfraktur
killar från stockholm låter som en bunt bögar (inget ont menat)
faan då jag misslyckades med åretsjulklapp!!
tänke julbaka en clone a willy till tjejen i julklapp.
men de vart storfiasko smeten han stelna. När jag skulle stoppa ner lillen i röret så var smeten stenhård redan ingen clone och penisfraktur
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|