Snusktråden!

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
OT:

får man en smäll på käften och inget sex på jättelänge om man köper en hushållsassistent åt tjejen i julklapp så hon kan baka åt mig?:rolleyes:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
"jaog brukhar phullah maej"! haha ja fy fan svårt att ta någon från skåne seriöst i sängen!

men vänta var det inte typ du som bor någonstans där nere?:hihi

jooo, men som tur e så slipper ja höra sånt.....iom ja låter (förmodligen) så sjlv! :( hemskt!!

OT:

får man en smäll på käften och inget sex på jättelänge om man köper en hushållsassistent åt tjejen i julklapp så hon kan baka åt mig?:rolleyes:

du kan säga att du köpte den till henne så att DU kan baka till henne......:D :D fast d blir ju inte så men d behöver du ju inte säga....hahahah

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
jooo, men som tur e så slipper ja höra sånt.....iom ja låter (förmodligen) så sjlv! :( hemskt!!

äh jag ska inte vara så hård mot dig:pannkyss

Jag var tillsammans med en norrländsk brud som bodde en jävla bra bit upp.. vi pratar jäms med umeå, storuman hette stället!

Vårt sex var utan några ord och det är jag glad för:näsblod för norrländska är fan inte hett! då är fan skånska iaf gulligt! det är inte norrländska!

Nu kommer vissa "TRUE norrlängningar" vilja slåihjälmä'.. men i alla fall så är det ju kul med en story till en tråd som det är meningen att folk ska berätta storys, men som ingen gör det i:huvet

Last edited:

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
klökte lite i halsen när ja hörde hennes "djupa" toner.....hahaha....hon kan inte ha nån kräkreflex kvar......:D :D

Hehe, ja hon är nog sexigare när hon är håller käft :tummenupp Den där pipan är sönderfrätt till oigenkänlighet vid det här laget :näsblod

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Jag var tillsammans med en norrländsk brud som bodde en jävla bra bit upp.. vi pratar jäms med umeå, storuman hette stället!

Vårt sex var utan några ord och det är jag glad för:näsblod för norrländska är fan inte hett!

Nu kommer vissa "TRUE norrlängningar" vilja slåihjälmä'.. men i alla fall så är det ju kul med en story till en tråd som det är meningen att folk ska berätta storys, men som ingen gör det i:huvet

ja visst är det hemskt när tjejer från skåne låter mer manliga än killarna från stockholm!!! :D :D :arsele

pls...dont kill me!

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Blå
Det var tre kondomer som var på fest, en grön, en gul och en röd.
Vem hade roligast?

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
OT:

Svår fråga, det är nog bara du som vet om du får ligga sked med en packad fet tomte på soffan eller ligga dej igenom kalleanka och piff och puff med din dam :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Vårt sex var utan några ord och det är jag glad för:näsblod för norrländska är fan inte hett!

vad pratar du för strunt!?:confused: norrländska är coolt ju!:D schwoop!:D

sen fattar jag inte varför folk klankar så mycket på skånska?...:va jag är nerflyttad, ursprungligen från uppsala... snackade därmed uppsalamål/tokholmska när jag var liten, och det låter fan så mycket värre än min "halvgrötiga" nuvarande skånska!:D

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
faan då jag misslyckades med åretsjulklapp!!
tänke julbaka en clone a willy till tjejen i julklapp.
men de vart storfiasko smeten han stelna. När jag skulle stoppa ner lillen i röret så var smeten stenhård redan ingen clone och penisfraktur:huvet

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
ja visst är det hemskt när tjejer från skåne låter mer manliga än killarna från stockholm!!! :D :D :arsele

pls...dont kill me!

då ska du höra en brud från öarna i göteborgsskärgård. vissa kan låta hemskt :jisses

killar från stockholm låter som en bunt bögar (inget ont menat):arsele

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

pls...dont kill me!

HA!! nej knappast ni låter bara dumma;) det är mer som sagt norrländska tjejer som låter som killar! jag la faktiskt till(antagligen efter du svarat på det) i mitt förra inlägg att skånska tjejer i alla fall låter gulliga!

jag menar:
- Mein sOun skau bli advokaut!
- jahau, mein ska bli dummare!
- Khan han bli det?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!! vilken köpte du? den i choklad eller den som lyser i mörker? :D :D :D hoppas du köpte den i choklad!!! :tummenupp

men de vart storfiasko smeten han stelna. När jag skulle stoppa ner lillen i röret så var smeten stenhård redan ingen clone och penisfraktur:huvet

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
då ska du höra en brud från öarna i göteborgsskärgård. vissa kan låta hemskt :jisses

killar från stockholm låter som en bunt bögar (inget ont menat):arsele

:D :D :D :D :rofl :hihi

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj

erkänn, den var så liten att avtrycket inte märktes :D :D :D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...