Snutjagis?

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Vem var det som bombade satan på fridhemsgatan ikväll (torsdag) runt 22.30? Snuten kom en bit efter... jag stod i garaget och hann inte se hojen.

Inte för att jag tror någon kommer erkänna här på SH... men ändå :D

gear

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2008
Hoj
no one
Enligt polis radion var det en svart hoj, svart skinnställ,svart integralhjälm.

McGee

bikelover
Gick med
1 Apr 2004
Hoj
gsx750 -82, 690enduro -13, RC8R -13
Tur man inte har svart hojj, svart skinnställ och svart integral... :näsblod har ju knalloragen hjälm, crosskruka och ett gammalt blå/svart allvädersställ :D

Linkan_85

Guest
....med din KTM640? :tungan :D ;)

Vaddå, bomba satan på fridhemsgatan? Går det? Och pricka mellan alla stora hål i asfalten? Hehe, måste ha varit en jävel på att köra....

VA:confused: Vad e det för fel på Min KTM?
Lovar att jag hänger en heldel sporthojar med min hoj, då inklusive polisen:arsele

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Kan ju tillägga att snuten kom in med en bucklig nummerplåt häromdagen som tillhörde en av våra demohojar (Northbike). Nån hade helt sonika pillrat bort den, monterat på sin (frågan år om det var hans hoj eller om han "lånat" den på obestämd tid)
hoj och kört ifrån snuten och tappat plåten vid skönsmon.

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Kan ju tillägga att snuten kom in med en bucklig nummerplåt häromdagen som tillhörde en av våra demohojar (Northbike). Nån hade helt sonika pillrat bort den, monterat på sin (frågan år om det var hans hoj eller om han "lånat" den på obestämd tid)
hoj och kört ifrån snuten och tappat plåten vid skönsmon.

Knåpat bort skylten medans han provkört den hos er? Ni hade inte märkt att det saknades en skylt?

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Knåpat bort skylten medans han provkört den hos er? Ni hade inte märkt att det saknades en skylt?

Ingen aning hoppas inte han gjorde det medans han körde iaf för då var han vig :tummenupp
Nej vi ha ca 30 fordon som vi rullar in och ut varje dag, han eller hon kan ju ha varit och smugit runt här och pillrat loss skylten.

Dock så fattar jag inte varför man snor en skylt från en custom och sätter på en sporthoj :va men och andra sidan var hojen stulen så var nog inte föraren så begåvad heller.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024