Kawa_GPX600R
ROH
Nova skrev:Undrar vem det är som är looser? Skicka din gammla hög till skroten lillparvel
haha vad skrev jag i början av hela skiten ?? att det var en skrot hög
Nova skrev:Undrar vem det är som är looser? Skicka din gammla hög till skroten lillparvel
Du har kommit åt Caps Lock knappen...Kawa_GPX600R skrev:JAG HAR INTE SKICKAT INBJUDNINGSKORT TILL DIG ELLER ???
Nä trodde inte det va
Mavve skrev:Om din pappa saknar svart bälte(eller rött) och tävlade i -67klassen så var det honom jag mötte.
Han såg ut att vara 18/19år och störst näsa i hallen.
Han var jättejätteful och kunde ingenting om taekwondo. Yxade ner honom och slog honom något så jävulst i njuren så han vek sig
Om du brås NÅT från honom så ska jag spara till en plastikoperation åt dig - det har du mitt ORD på!
Kawa_GPX600R skrev:haha vad skrev jag i början av hela skiten ?? att det var en skrot hög
Kawa_GPX600R skrev:nä jag vet jag e galnast i världen så alla AKTA ER FÖR MIG JAG KAN BLI GALEN !!!!!!
Nova skrev:Tydligen lika liten som en viss Glassbilsåkare eftersom dom tävlade i samma klass
så kommer du med din tuffingChris Ash skrev:Hög skrot heter det, du måste lära dig att använda rätt ordföljd.
Mavve skrev:Eller nä, möt mig först tönt.
Förekommer det ofta hjärnskador i denna sportMavve skrev:Jag kvala inte på fredagen så vi tog in på ett vandrarhem med bastu där jag satt halva natten.
Klarade egentligen inte det heller på lördagen men jag skrek HORA o så vipps så vägde jag 69,9
Jag skulle vilja se dig mot Jarro Sierra, 58kilo. Bara rankad 7a i sin klass.
Eller nä, möt mig först tönt.
GSXR1100R skrev:Du har kommit åt Caps Lock knappen...
GSXR1100R skrev:Förekommer det ofta hjärnskador i denna sport
Nu har du hittat den igen, börja gärna meningen med en versal, övergå sedan till gemenerKawa_GPX600R skrev:jo jag vet köpte ju precis caps lock du vet den annonsen på blocket.. jo du vet den du sålde
Espen skrev:Ha ha, då var då väldigt vad du e på hugget ikväll då sötnos... han har blått, är 45 och ser ut som 40, vägde in på 71, så det är fel kille!
Tränar totalt oseriöst, då han är gammal Krav Maga instruktör som bara vill sysselsätta kroppen! (Envis som satan, gubbjävel)
Han berättade dock om någon kille som fick åka aj aj bilen?! Var det ditt verk månne?
Tja
Kawa_GPX600R skrev:så kommer du med din tuffing
Ja att folk får hjärnskakning och trubbas av, ungefär som proffsboxningGoodstuff skrev:Hur menar du nu?
Chris Ash skrev:Lektion 2:
Börja meningar med stor bokstav. Avsluta med punkt.
GSXR1100R skrev:Ja att folk får hjärnskakning och trubbas av, ungefär som proffsboxning
Chris Ash skrev:Lektion 2:
Börja meningar med stor bokstav. Avsluta med punkt.
GSXR1100R skrev:Ja att folk får hjärnskakning och trubbas av, ungefär som proffsboxning
Mavve skrev:Nix, det var inte mitt verk. Den killen som fick åka rullebär därifrån såg inte helt frisk ut med sina spasmer o all saliv som rann från käften.....
Haha, be din pappa ställa upp i Lommacupen så kommer jag möta honom - jag ska gå 72 igen. Jag fick inte gå 72 i Göteborg då vi redan var 3 andra från samma klubb som gjorde det o jag prylar dem sittandes
Men han måste ha mött nårra från min klubb, alla de gick -72. Synd att ingen filmade
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|