Snutsvin

Status
Ej öppen för fler svar.

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
Mavve skrev:
Om din pappa saknar svart bälte(eller rött) och tävlade i -67klassen så var det honom jag mötte.
Han såg ut att vara 18/19år och störst näsa i hallen.
Han var jättejätteful och kunde ingenting om taekwondo. Yxade ner honom och slog honom något så jävulst i njuren så han vek sig :)

Om du brås NÅT från honom så ska jag spara till en plastikoperation åt dig - det har du mitt ORD på! :fakta

Ha ha, då var då väldigt vad du e på hugget ikväll då sötnos... han har blått, är 45 och ser ut som 40, vägde in på 71, så det är fel kille! ;)
Tränar totalt oseriöst, då han är gammal Krav Maga instruktör som bara vill sysselsätta kroppen! (Envis som satan, gubbjävel)

Han berättade dock om någon kille som fick åka aj aj bilen?! :banana Var det ditt verk månne?

Tja
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Nova skrev:
Tydligen lika liten som en viss Glassbilsåkare eftersom dom tävlade i samma klass :arsele

Jag kvala inte på fredagen så vi tog in på ett vandrarhem med bastu där jag satt halva natten.
Klarade egentligen inte det heller på lördagen men jag skrek HORA o så vipps så vägde jag 66,9 :)

Jag skulle vilja se dig mot Jarro Sierra, 58kilo. Bara rankad 7a i sin klass. :rolleyes:

Eller nä, möt mig först tönt.

EDIT: 66,9kilo, inte 69,9
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mavve skrev:
Jag kvala inte på fredagen så vi tog in på ett vandrarhem med bastu där jag satt halva natten.
Klarade egentligen inte det heller på lördagen men jag skrek HORA o så vipps så vägde jag 69,9 :)

Jag skulle vilja se dig mot Jarro Sierra, 58kilo. Bara rankad 7a i sin klass. :rolleyes:

Eller nä, möt mig först tönt.
Förekommer det ofta hjärnskador i denna sport :confused:
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kawa_GPX600R skrev:
jo jag vet köpte ju precis caps lock du vet den annonsen på blocket.. jo du vet den du sålde :hihi
Nu har du hittat den igen, börja gärna meningen med en versal, övergå sedan till gemener
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Espen skrev:
Ha ha, då var då väldigt vad du e på hugget ikväll då sötnos... han har blått, är 45 och ser ut som 40, vägde in på 71, så det är fel kille! ;)
Tränar totalt oseriöst, då han är gammal Krav Maga instruktör som bara vill sysselsätta kroppen! (Envis som satan, gubbjävel)

Han berättade dock om någon kille som fick åka aj aj bilen?! :banana Var det ditt verk månne?

Tja

Nix, det var inte mitt verk. Den killen som fick åka rullebär därifrån såg inte helt frisk ut med sina spasmer o all saliv som rann från käften.....

Haha, be din pappa ställa upp i Lommacupen så kommer jag möta honom - jag ska gå 72 igen. Jag fick inte gå 72 i Göteborg då vi redan var 3 andra från samma klubb som gjorde det o jag prylar dem sittandes :D

Men han måste ha mött nårra från min klubb, alla de gick -72. Synd att ingen filmade :(
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
GSXR1100R skrev:
Ja att folk får hjärnskakning och trubbas av, ungefär som proffsboxning

Nix.... sker sällan skador. Endast ett noterat dödsfall i USA. En dansk fick en spark på halsen så den svullna upp o sen dödde han tyvärr.
 

Espen

Medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Stavanger, Norge
Hoj
Speed Triple R -15
Mavve skrev:
Nix, det var inte mitt verk. Den killen som fick åka rullebär därifrån såg inte helt frisk ut med sina spasmer o all saliv som rann från käften.....

Haha, be din pappa ställa upp i Lommacupen så kommer jag möta honom - jag ska gå 72 igen. Jag fick inte gå 72 i Göteborg då vi redan var 3 andra från samma klubb som gjorde det o jag prylar dem sittandes :D

Men han måste ha mött nårra från min klubb, alla de gick -72. Synd att ingen filmade :(

Han tränar som sagt va ytterst oseriöst och bara när han har tid över (driver eget), så det blir inte så mycket! Dessutom har han lite svårt för reglerna, och därmed blir det mycket poängavdrag, då han som sagt utövade K/M innan, och det nöts ju in såpass mycket att det är svårt som satan att få ur det igen :huvet Men trots detta vart han inte nöjd alls med tredje platsen!
Men på free fight så blir jag fortfarande totalt nerslagen, och då väger jag c:a 10 kg mer och är lite smidigare! :rofl
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top