Snyft!!!

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
aj

ajjajajja säger jag bara synd om hojarna ,,
man får nog ta det lite lugnare i år

Läderknutte

Läderknutte
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Såld
Det är tråkigt att se sånt där!

ni lade säkert märke till den gula hojen som nästan hade gått igenom jeepen. Undra vilken hastighet han höll? :va

Last edited:

Deztallica

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04, Honda CRF250R -08
Inte kul att se. :(
Visst sätter det sina spärrar ett tag, men tyvärr är det många som är odödliga så fort de sätter sig på en MC utan att tänka på konsekvenser. Väldigt många.

Obligatorisk på körkortsutbildning kanske?.

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
När ni skriver att det får er att tänka två gånger, att ni ska köra lugnare....ärligt menar ni det? Blir ni så påverkade av några bilder, antaligen med hemska historier bakom visst. Ja skulle aldrig känna att jag behöver köra lugnare för att man ser det där. Jag smyger inte längs väggarna för att det finns en risk att jag blir rånad för att jag ser att det händer på nyheterna.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jocke W skrev:
När ni skriver att det får er att tänka två gånger, att ni ska köra lugnare....ärligt menar ni det? Blir ni så påverkade av några bilder, antaligen med hemska historier bakom visst. Ja skulle aldrig känna att jag behöver köra lugnare för att man ser det där. Jag smyger inte längs väggarna för att det finns en risk att jag blir rånad för att jag ser att det händer på nyheterna.
Så bra!

Jag vill inte se, för jag vill inte tänka till!

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Är det såpass vanligt Swedie, att amerikanerna inte använder fullgoda skydd för kroppen? (dvs helt skinnställ). Macho eller en kostnadsfråga?

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Yamaha * X
Hmmm trist trist.
Det får iallafall mig att vilja åka så lite väg som möjligt och mer bana istället.
De flesta totalkvaddade hojjarna med mest personskador brukar ju va när man slår ihop med någon/något annat. tex medtrafikanter eller träd längs med favvovägen....
På banorna finns ju iallafall avåkningzoner lekakulor, inga möten, inte djur(iallafall inga älgar eller liknande) alla åker åt samma håll mm mm
Näe mer bana och mindre gata..........

relentless

Medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
R6RR 2008
innan dom gjorde den här filmen så filmade dom wheelies i 250 typ... tills brorsan hans (eller va det nu e) dog... sen gör man en sån här för att alla andra ska "sluta" åka hoj ... borde ha tänkt efter före!...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
sharpedge skrev:
Är det såpass vanligt Swedie, att amerikanerna inte använder fullgoda skydd för kroppen? (dvs helt skinnställ). Macho eller en kostnadsfråga?
levnadsstil, väder och umgänge. Stadsuppbyggnad. Kostnad m.m.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Swedie skrev:
levnadsstil, väder och umgänge. Stadsuppbyggnad. Kostnad m.m.

Stadsuppbyggnad?
Det lär ju vara en attitydfråga mera än om hur gatuplaneringen är.
Men man kan ju vurpa lika illa i skinnställ som utan, det handlar mycket om tur när man väl har gått omkull.

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
Jocke W skrev:

Kunde inte ha sagt de bättre själv. Livet e kort? Visst fan e de kort? Ännu en anledning o försöka ha lite skoj mellan dåliga jobb, deklarationer och vinterjävlen.
Rulla på o kör snyggt

jim123

Medlem
Gick med
10 Apr 2005
Hoj
Suzuki DL 1000 v-strom-03
lättar nog lite på gasen

hm tål att tänka på inför sommaren / festar tills vidare :fyllisar

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...