Snyft!

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Jaha, så var det dax då!
Lägga korten på bordet och samtidigt tacka "alla" som har varit sååååååå förstånde för mitt uppträdande :) Tack alla som har bemödat sig med att försöka tala mig tilrätta och tack alla som har gjort mina kvällar och dagar framför burken, så UNDERHÅLLANDE !! :banana
Tänker speciellt på Ugluk å Tinatjejen :Bugar Tog det här beslutet efter att ha fått utstå en Jäv... massa tjat om att logga in mig!!
Å sedan som Kryptoniten skrev i en tidigare tråd........DEN DÄR JÄV...SKYLTEN VID PUMPEN ! Skulle hämnas lite för den, men tji fick jag!! Trodde det var någon härifrån.....men icke det!! Nädå, lik Judas förrådde Jesus, Så förrådde NÅGON mig! :fatta! Men som man säger....Ha din vänner nära dig, men ha dina ovänner ännu närmare! Eller hur JoH ??
Å till er som inte har haft den äran och träffat mig, men som har varit "artiga" nog att svara på mina inlägg. Till er vill jag säga att döm inte för det jag HAR skrivit, döm det som jag KOMMER att skriva. :huvet

De e faen inte lätt när man som enäggstvilling lider av personlighetsklyvning och samtidigt är schizofren..........man får lägga fram kläder åt 4 personer på morgonen!!

// Pax Rectum (Som Katolska präster brukar säga till sin "korgossar")

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Heheh!
Så det blir inte ett nytt nick utan du kör vidare på samma?

Jaja Ha det gött och så lovar iaf jag att ta allt från och med
nu med insikten om att det är du som sitter bakom
tangetbordet och skriver : )

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Jag trodde du var bannad.. :FU

Äh, välkommen hit då din gamla hummer..

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Tackar

Man bugar och tackar Ugluk..... :Bugar
Och angånde nickbyte så vetefaen.....en del tycker jag ska ha kvar det, å varför inte?? Ska man bli dömd igen? Folk kan väl läsa?, att det var ett practical joke.......och kan dom inte det, ja synd om dom. :fatta!

Kommer att vara "mig själv", (kan inte bestämma mig för vilken ?!?)
oavsett vad jag har för nick. :tummenupp

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
beelsebub skrev:
Man bugar och tackar Ugluk..... :Bugar
Och angånde nickbyte så vetefaen.....en del tycker jag ska ha kvar det, å varför inte?? Ska man bli dömd igen? Folk kan väl läsa?, att det var ett practical joke.......och kan dom inte det, ja synd om dom. :fatta!

Kommer att vara "mig själv", (kan inte bestämma mig för vilken ?!?)
oavsett vad jag har för nick. :tummenupp

Klart du ska ha kvar nicket, det är ju inarbetat nu :D

Och dessutom kommer vi ju påminnas om hela historien varje gång du skriver. Men vänta nu... :va du kanske skulle byta nick i alla fall :3freak

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Till vardags heter du ju Cagiva-Lasse, men det blir ju besvärligt den dagen du ser ljuset och köper en japansk radfyra, så behåll beelsebub du! :tungan

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
DU Ä BEELSEBUB, OCH DET KA DU INTE GÖRA OM PÅ...OCH DÅ SPILLER DET INGA ROLL HUR MÅNGA TURK_VIDEO´ZZ DU GÖR, ELLER ANNAT.. :D

Bara betale i Baren Beelsebubb :fyllisar

Dejlige Dansken Dömmer Dig :yoparty

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Den dagen

Penguin skrev:
Till vardags heter du ju Cagiva-Lasse, men det blir ju besvärligt den dagen du ser ljuset och köper en japansk radfyra, så behåll beelsebub du! :tungan

Den dagen jag skådar ett sådant ljus...........ja då jä...ar då, kryper jag ner i avgrunden igen!! :hihi
Nä, man blir INTE mätt och belåten på shushi, ris å gröna teer.
Men på Barolo, Masiviner, lufttorkad skinka, ostar, pasta,och amaretto, frangelico.....DET gör en belåten! :kär

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Shhhhhhhh

Galne Dansken skrev:
DU Ä BEELSEBUB, OCH DET KA DU INTE GÖRA OM PÅ...OCH DÅ SPILLER DET INGA ROLL HUR MÅNGA TURK_VIDEO´ZZ DU GÖR, ELLER ANNAT.. :D

Bara betale i Baren Beelsebubb :fyllisar

Dejlige Dansken Dömmer Dig :yoparty

Turkvideon?? Jag trodde det var den däringa jamarätta som hade koll på det??
Såg någon annan video med namnet RITA, det var någon dansk film tror jag................å där där var det "gruppeknall" för hela slanten! :hihi

:Bugar För överheten o du store dansk!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
beelsebub skrev:
Tack alla som har bemödat sig med att försöka tala mig tilrätta och tack alla som har gjort mina kvällar och dagar framför burken, så UNDERHÅLLANDE !! :banana
Tänker speciellt på Ugluk å Tinatjejen :Bugar

Man gör väl va man kan, när nån verkar så otroligt tacksam att käfta med :D
Som sagt... fejk, från början till slut. Som jag åxå hela tiden sagt till dig :blah

Men FASIKEN vilken tid det tog innan du fick :arsele ur vagnen och loggade in här! :7peta En hel sommar har jag hört folk tjata på dig och först NU händer de något :hihi

Yammaretta

to ride or not to ride...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 -05
,

beelsebub skrev:
Turkvideon?? Jag trodde det var den däringa jamarätta som hade koll på det??
Såg någon annan video med namnet RITA, det var någon dansk film tror jag................å där där var det "gruppeknall" för hela slanten! :hihi

:Bugar För överheten o du store dansk!
Först och främst ett stort :Bugar för din blåsning hur kul som helst,sen så e ju du min agent då det gäller mitt videofilmande,väntar med fasa på nästa erbjudande kanske nåt dansband som ska fixa en video :D

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
Suzuki TL1000S
Måste säga att jag är lite imponerad av dig.
Du verkar ju inte vara sån som håller på så här å kan hålla på sig, alltså hålla masken så :tummenupp :tummenupp

Svarade inte på dina inlägg men en aningen irriterad vart man på dig :fatta!

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Så kan det vara

Du är säkert en bra kille när du inte hittar på attityder och retar gallfeber på andra :D .

Men byt aldrig ner dig till en sushi maskin.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...