Snyfthistoria

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag körde hojjen till en bar för att träffa en tjej. Allt går bra.
Kör hem hojjen. Jag gör en wheelie på motorvägen.
Kommer hem. Ler brett och känner mig bra. Får samtal från tjejen som frågar hur det gick om jag kom hem säkert. Jag sa gonatt till henne.

Böl .. snyft. :p

Hehe.. Fatta vad skön en 02 R1 är.. jag har inte kört den på 3 månader och hade t.o.m tankar på att sälja den ett tag. Vilket jag tror jag var :sjuk sjuk att ens tänka göra.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
låter som en o skär lyx tycker jag.är bruden ifråga nått att ha då??

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
r1666 skrev:
låter som en o skär lyx tycker jag.är bruden ifråga nått att ha då??

vet inte om jag kan posta ... men ja.. hon ser inte pjåkig ut.. ser dock inte henne som mer än vän än så länge.. :tummenupp :rolleyes:

Henken

Guest
Ansiktet var ju inte helt fel :confused: men glad verkar hon iaf..om än lite..befriad från anletsdrag.
Övrigt :tummenupp

Edit: Postar du bilder på dig själv kan du gärna censurera men inte när det handlar om tjejer :fakta ;)

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Swedie skrev:
vet inte om jag kan posta ... men ja.. hon ser inte pjåkig ut.. ser dock inte henne som mer än vän än så länge.. :tummenupp :rolleyes:
ojdå svensken.....den där du!! :tummenupp men är dom så mycket att ha?? amerikanskor alltså! fin verkar hon ju vara iaf.hur är brudarna rent generelt där nere?? smarta?bitchiga,roilga?vilken bild har du av dom??

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
r1666 skrev:
ojdå svensken.....den där du!! :tummenupp men är dom så mycket att ha?? amerikanskor alltså! fin verkar hon ju vara iaf.hur är brudarna rent generelt där nere?? smarta?bitchiga,roilga?vilken bild har du av dom??

generellt? så har dem mer pulver i sig en än dem svenska. iaf californien tjejerna verkar ha mindre lathet i sig.. svenska går ju i dvala under vintern. här är dem aktiva året runt..

Seriöst.. så tror jag att jag ser MER tjejer som är atraktiva här än vad man normat gör i sverige. I sverige när jag "bodde där".. vilket var ett tag sedan nu.. kändes som dem flesta var fjortisar med för mycket smink på å lite korkade pga vad dem ser på TV..

Ska som sagt försöka ta lite bilder när jag på stan.. kan ta lite bilder på havet / stranden som just nu är full med folk varje solig dag (99% av året typ)..

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Swedie skrev:
generellt? så har dem mer pulver i sig en än dem svenska. iaf californien tjejerna verkar ha mindre lathet i sig.. svenska går ju i dvala under vintern. här är dem aktiva året runt..

Seriöst.. så tror jag att jag ser MER tjejer som är atraktiva här än vad man normat gör i sverige. I sverige när jag "bodde där".. vilket var ett tag sedan nu.. kändes som dem flesta var fjortisar med för mycket smink på å lite korkade pga vad dem ser på TV..

Ska som sagt försöka ta lite bilder när jag på stan.. kan ta lite bilder på havet / stranden som just nu är full med folk varje solig dag (99% av året typ)..

inte så konstigt egentligen då usa är aningen större :) men väntar med spänning på din dokumentation av den amerikanska befolkningen och dess lekplaster :)

jag tycker att det verkar som om amerikanarna är det mest okunniga folket i världen med tanke på bristen av allmänbildning! men man ska kanske inte basera den tron på vad man sett i jay lenos "jaywalking"...men man kan ju börja undra...ÄR iaf avundsjuk på din tillgång till SOL och ändlös HOJÅKNING :bow

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
r1666 skrev:
inte så konstigt egentligen då usa är aningen större :) men väntar med spänning på din dokumentation av den amerikanska befolkningen och dess lekplaster :)

jag tycker att det verkar som om amerikanarna är det mest okunniga folket i världen med tanke på bristen av allmänbildning! men man ska kanske inte basera den tron på vad man sett i jay lenos "jaywalking"...men man kan ju börja undra...ÄR iaf avundsjuk på din tillgång till SOL och ändlös HOJÅKNING :bow

Tycker det där om att "dem flesta är idioter" inte stämmer. Då dem dokumentärerna grundar det på ghetto områdena.. tror du kan fråga vilken som helst i ghettona i sverige om dem vet vem som var kung för 200 år sedan och dem kan inte svara.

Jaywalking... Vet inte om du vet.. men där Jay Leno spelas in.. Burbank är inte nått vidare jättetrevligt och högstandard ställe... ajja.. ska inte sitta här och försvara. Endel här är riktiga idioter och tror att dem är kungar för att dem är amerikaner.. brukar säga en del saker som t.ex att "Sverige tog över Finland.." och dem säger tillbaka.. "so.. that's a tiny country..".. dem tänker dock inte på att sverige är typ samma storlek som finland..
vore som att usa tar över canada .. ajja.. kul att leka med dem.. säger du "i think americans are idiots".. så kan du råka illa ut om du inte känner dem.. lol.. fags, whores, osv.. kan oxå få dig i trubbel.

Jag ska ta kort på ghettokåkarna nångång oxå.. ska visa hur illa vissa områden sköts.. där det är gängkrig å grejjer (tur jag är på en snabb hoj så det är bara att gasa lite för att kommer bort från kulorna som viner förbi en)..

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Swedie skrev:
Tycker det där om att "dem flesta är idioter" inte stämmer. Då dem dokumentärerna grundar det på ghetto områdena.. tror du kan fråga vilken som helst i ghettona i sverige om dem vet vem som var kung för 200 år sedan och dem kan inte svara.

Jaywalking... Vet inte om du vet.. men där Jay Leno spelas in.. Burbank är inte nått vidare jättetrevligt och högstandard ställe... ajja.. ska inte sitta här och försvara. Endel här är riktiga idioter och tror att dem är kungar för att dem är amerikaner.. brukar säga en del saker som t.ex att "Sverige tog över Finland.." och dem säger tillbaka.. "so.. that's a tiny country..".. dem tänker dock inte på att sverige är typ samma storlek som finland..
vore som att usa tar över canada .. ajja.. kul att leka med dem.. säger du "i think americans are idiots".. så kan du råka illa ut om du inte känner dem.. lol.. fags, whores, osv.. kan oxå få dig i trubbel.

Jag ska ta kort på ghettokåkarna nångång oxå.. ska visa hur illa vissa områden sköts.. där det är gängkrig å grejjer (tur jag är på en snabb hoj så det är bara att gasa lite för att kommer bort från kulorna som viner förbi en)..
..det är nog lätt att skapa sig en bild om man inte varit där,hoppas man får chansen att besöka CA nångång!! bara för att slå hål på lite förutfattade meningar som man kanske har.man ska inte "dra alla över en kant" heter det ju :)

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Swedie skrev:
Jag körde hojjen till en bar för att träffa en tjej. Allt går bra.
Kör hem hojjen. Jag gör en wheelie på motorvägen.
Kommer hem. Ler brett och känner mig bra. Får samtal från tjejen som frågar hur det gick om jag kom hem säkert. Jag sa gonatt till henne.

Böl .. snyft. :p

Hehe.. Fatta vad skön en 02 R1 är.. jag har inte kört den på 3 månader och hade t.o.m tankar på att sälja den ett tag. Vilket jag tror jag var :sjuk sjuk att ens tänka göra.

...oooooOO!! Nåt på gång där?!?! :brynad :slicka

Så du kan köra med hojen på allmän väg nu? Förstod aldrig riktigt hur det låg till med ditt körkort...

Kul att du fått tillbaks hojen nu iaf, den såg ju riktigt bra ut!!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Re: Re: Snyfthistoria

Jidetoft skrev:
...oooooOO!! Nåt på gång där?!?! :brynad :slicka

Så du kan köra med hojen på allmän väg nu? Förstod aldrig riktigt hur det låg till med ditt körkort...

Kul att du fått tillbaks hojen nu iaf, den såg ju riktigt bra ut!!

nej... men du vet tjejer förtrollar en och helt plötsligt kan man göra saker man annars inte kan.

ska inte ta ut hojjen mer... iaf inte köra längre än till matvaruaffären :D

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Re: Re: Re: Snyfthistoria

Swedie skrev:
nej... men du vet tjejer förtrollar en och helt plötsligt kan man göra saker man annars inte kan.

ska inte ta ut hojjen mer... iaf inte köra längre än till matvaruaffären :D

Vaa..?
Får du inte köra? Vad har jag missat nu då?
Förresten kan man väl inte handla mat med en R1:a :p

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...