Snygg brud!!

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date
Ja, denna typ av fråga är väl säkert ställd miljontals gånger. Dock inte av mig hoppas jag :brinnerup

Är alltid nyfiken när det kommer till "ideal" för jag är så fascinerad av hur tjejer orkar trycka ner varann.. därför nyfiken på hur en kille tycker en tjej skall vara i kroppen.

Det där med räkningen går bort. Jag är 170 och väger 67 kilo, men är för den saken skull inte fet. Jag har muskler som väger ju :rock

Bikerbitch skrev:
Ja, denna typ av fråga är väl säkert ställd miljontals gånger. Dock inte av mig hoppas jag :brinnerup

Är alltid nyfiken när det kommer till "ideal" för jag är så fascinerad av hur tjejer orkar trycka ner varann.. därför nyfiken på hur en kille tycker en tjej skall vara i kroppen.

Det där med räkningen går bort. Jag är 170 och väger 67 kilo, men är för den saken skull inte fet. Jag har muskler som väger ju :rock

hehe :]
Man måste ju ha lite muskler att hålla hojen med
:yoparty

Bikerbitch skrev:

Jag tror inte att killar har högre krav på tjejers vikt än vad tjejer själva har.

Det där med att säga en specifik vikt är totalt omöjligt. Alla attraheras av olika saker och tycker att utseende är olika viktigt. Sen är naturligtvis personlighet, charm och utstrålning oerhört viktigt. Det kan väga upp utseendefaktorer med råge.

Hon får vara precis så stor som hon behagas trivas med, men risken att jag tycker hon är attraktiv kommer minska med storleken.

Detsamma gäller ju mig, väger jag 250 pannor så kan jag inte ragga speciellt effektivt längre...(som att jag skulle kunna det nu...) (för att inte tala om hur slö hojen skulle bli... :rolleyes: )

Bikerbitch skrev:
Helt seriöst nu, jag är über nyfiken..! Hur stor får en kvinna vara?

Hur långt är ett snöre :va

Alla tycker väl olika osv, gillar man någon så är det väl så.

Jag e 183 väger under 60kg å alla kläder e förstora, finns endel som vill kramas ändå ju :tummenupp (tjejer alltså) å Ebbe å Quitte förståss :hihi

Lägg ut tio bilder med olika tjocklekar på folk så ser man ju rätt fort vart sin egen gräns går :)

Bikerbitch skrev:
Var drar ni gränsen för hur kraftig/tjock en tjej får vara?

Äh, det finns ju så mycket annat som är bättre att prioritera än att ha den mest vältränade kroppen.
Jobbigt om man konstant skall gå o tänka på hur man ser ut, att sminket ligger rätt etc etc

Fast det jobbigaste är dom som säger att dom är "sååå fula o tjocka" fastän dom är snygga o smala.. Dåligt självförtroende tro?

Tom Byron skrev:
Hur långt är ett snöre :va

Alla tycker väl olika osv, gillar man någon så är det väl så.

Jag e 183 väger under 60kg å alla kläder e förstora, finns endel som vill kramas ändå ju :tummenupp (tjejer alltså) å Ebbe å Quitte förståss :hihi

Lägg ut tio bilder med olika tjocklekar på folk så ser man ju rätt fort vart sin egen gräns går :)

Damn, vilka toppfarter du kan uppnå! :rock
Alla killar måste inte vara superbiffiga för att man ska tycka om dom!

Javisst, 4sek sedan e man i toppform..... (toppfart?) :)

Äsch men vikten e ju inte så noga, om man träffar en tjej man gillar, så går hon upp 15kg i vikt...... tycker man då om henne mindre för det. Då är det väl en själv som är knasiga, för tjejen är ju "samma" men då ........eh....det jag menar var/är att man kan inbilla sig att tycka om någon för hon ser bra ut, sedan att man har lite överseende med andra grejor, typ korkad, blåst, lite bimbo (men det behöver inte vara negativt heller) att hon har stora hoooooters eller whatever..... när det bränner till det är då man verkligen känner om man gillar någon ju.

Hänger du med?

Kanske dåligt exempel eller någe...... :fyllisar
Bikerbitch skrev:
Damn, vilka toppfarter du kan uppnå! :rock
!

Tom Byron skrev:
Javisst, 4sek sedan e man i toppform..... (toppfart?) :)

Äsch men vikten e ju inte så noga, om man träffar en tjej man gillar, så går hon upp 15kg i vikt...... tycker man då om henne mindre för det. Då är det väl en själv som är knasiga, för tjejen är ju "samma" men då ........eh....det jag menar var/är att man kan inbilla sig att tycka om någon för hon ser bra ut, sedan att man har lite överseende med andra grejor, typ korkad, blåst, lite bimbo (men det behöver inte vara negativt heller) att hon har stora hoooooters eller whatever..... när det bränner till det är då man verkligen känner om man gillar någon ju.

Hänger du med?

Kanske dåligt exempel eller någe...... :fyllisar

Jag hänger med :D
Nejvisst, man är ju samma person ändå!
Lustigt med t ex killar som är småfeta och som ändå har kravet att tjejen ska vara smal? :hihi

Bikerbitch skrev:
Fast det jobbigaste är dom som säger att dom är "sååå fula o tjocka" fastän dom är snygga o smala.. Dåligt självförtroende tro?

Så säger de som vet att de är snygga bara för att få det bekräftat.

Så säger även de som tycker att de är feta. Ingen kommer att hålla med dig i ett sånt påstående. :D

Gustav1 skrev:
Så säger de som vet att de är snygga bara för att få det bekräftat.

Så säger även de som tycker att de är feta. Ingen kommer att hålla med dig i ett sånt påstående. :D

Men om man säger sånt till t ex en tjej och hon ändå fortsätter att fjolla sig?
Var sitter problemet då?

Tänk hur vanligt det är med tvärtom då,hur många av tjejerna som vill att killen ska vara vältränad är det själv.

Bikerbitch skrev:
Lustigt med t ex killar som är småfeta och som ändå har kravet att tjejen ska vara smal? :hihi

Ofta är det skillnad på "kraven" som man har å de som man hänger ihop med efter några år då förnuftet segrat :rolleyes:

Va tråkigt att ha en "snygg" tjej, som e boring än att ha en "alldagligsvensson" som man har görskoj med......... Man kan inte lura sig själv hur länge som helst.... :kocko

med det menar jag inte att alla brudar e puckade, men .......... vet inte vad jag menar men typ. Man hittar ju alltid någon som man har skoj med åtrivs med, å DET är ju huvudsaken.... Känner man sig trygg tillsammans så kan man fanimej gå över berg utan rep å krokar :Bugar

Men kärlek å stuff är ju ganska muppigt ämne, finns inget facit eller regler, allt e inte svart eller vitt heller.........hm....... jaja, det löser sig....... :hihi

Bikerbitch skrev:

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick