Snygg kille vill dejta tjej.

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Hej.

Jag ser bra ut och har ordnad ekonomi, vet hur man för sig i en kvinnas sällskap och är vänlig och generös på alla sätt och vis.
Skicka PM om vad du föredrar för typ av mat och nöje och möjligt datum så ordnar jag resten.

Den enda motprestation jag förväntar mig är att få nyttja din motorcykel (helst en av det sportigare slaget) under de två veckor min står på verkstan :D :D :D

Deal?

Shit, vilken abstinens jag har alltså...

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:rofl ska jag göra din abstinens värre???

Jag har inte nå hojkort men jag äger en sporthoj *ler retsamt* :tungan

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Kakan skrev:
:rofl ska jag göra din abstinens värre???

Men! Retas inte med stackarn då! :tungan Låna ut hojen innan den dammar igen! ;) Vem vet, ni kanske kan få riktigt trevligt :)

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Hahaha... :tummenupp
Hoppas att det löser sig. Och att du hittar nån som nappar på din "kontaktannons". :)

// Lena

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Anneli skrev:
Men! Retas inte med stackarn då! :tungan Låna ut hojen innan den dammar igen! ;) Vem vet, ni kanske kan få riktigt trevligt :)

Nä, inte retas nu! Tänk på att jag e en känslig kille oxå (glömde visst skriva det i annonsen, wow det borde ju ge en hel del pluspoäng till...)

Kakan skrev:

Hmm, du har hoj men inget kort, jag har kort men ingen hoj. Det låter som om vi borde kunna ordna nått här :wiggle :)

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Jag kan tom tänka mig att dejta utan mc-lån! :tungan

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
:rofl klockren! fyfan va bra det kan vara med sh ibland. :hihi :yoparty

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Blackadder skrev:
Hej.

Jag ser bra ut och har ordnad ekonomi, vet hur man för sig i en kvinnas sällskap och är vänlig och generös på alla sätt och vis.
Skicka PM om vad du föredrar för typ av mat och nöje och möjligt datum så ordnar jag resten.

Den enda motprestation jag förväntar mig är att få nyttja din motorcykel (helst en av det sportigare slaget) under de två veckor min står på verkstan :D :D :D

Deal?

Shit, vilken abstinens jag har alltså...

Hej Blackadder.
Jag vet inte om jag ser särskilt bra ut, har definitivt ingen ordnad ekonomi just nu och är ganska trött på det mesta. Angående mat är jag ganska kräsen och med tanke på att jag bor i Jönköping kan du ju förstå vart jag helst tillbringar söndagarna och minst två-tre dagar till i veckan. Förväntar mej givetvis att du följer med och inte träffar några av dina kompisar under de första 18 veckorna så vi får mycket tid med varandra.

Angående motprestationen så har jag en DR 350 från 92 som har ganska dåliga däck, lagad med silvertejp och buntband och har körförbud. Under de två veckorna du nyttjar DRen vill jag att du (som tack för lånet) lagar den (blinkers, fotpinnar, hastighetsmätare), köper ett nytt dekalkit, bokar en tid hos bilprovningen och besiktar den. Dessutom vill jag att du sätter ut en annons och får den såld lagom till att du får tillbaka din hoj.
Givetvis står du för kostnaderna! :hihi

Date?

Svar till Surkärring med trasig DR350

Last edited:

kiko

Peace ...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce å Verte
Jag finns lätt på de om inte Blackadder nappar!

Låter klart bättre än nåt förhållande jag nånsin haft :hihi

Emmi skrev:
Hej Blackadder.
Jag vet inte om jag ser särskilt bra ut, har definitivt ingen ordnad ekonomi just nu och är ganska trött på det mesta. Angående mat är jag ganska kräsen och med tanke på att jag bor i Jönköping kan du ju förstå vart jag helst tillbringar söndagarna och minst två-tre dagar till i veckan. Förväntar mej givetvis att du följer med och inte träffar några av dina kompisar under de första 18 veckorna så vi får mycket tid med varandra.

Angående motprestationen så har jag en DR 350 från 92 som har ganska dåliga däck, lagad med silvertejp och buntband och har körförbud. Under de två veckorna du nyttjar DRen vill jag att du som (tack för lånet) lagar den (blinkers, fotpinnar, hastighetsmätare), köper ett nytt dekalkit, bokar en tid hos bilprovningen och besiktar den. Dessutom vill jag att du sätter ut en annons och får den såld lagom till att du får tillbaka din hoj.

Date?

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Emmi skrev:
Hej Blackadder.

Angående motprestationen så har jag en DR 350 från 92 som har ganska dåliga däck, lagad med silvertejp och buntband och har körförbud. Under de två veckorna du nyttjar DRen vill jag att du som (tack för lånet) lagar den (blinkers, fotpinnar, hastighetsmätare), köper ett nytt dekalkit, bokar en tid hos bilprovningen och besiktar den. Dessutom vill jag att du sätter ut en annons och får den såld lagom till att du får tillbaka din hoj.

Date?

:rofl :rofl :rofl bästa kontaktannons jag läst på länge

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Emmi skrev:
Hej Blackadder.

Angående motprestationen så har jag en DR 350 från 92 som har ganska dåliga däck, lagad med silvertejp och buntband och har körförbud. Under de två veckorna du nyttjar DRen vill jag att du (som tack för lånet) lagar den (blinkers, fotpinnar, hastighetsmätare), köper ett nytt dekalkit, bokar en tid hos bilprovningen och besiktar den. Dessutom vill jag att du sätter ut en annons och får den såld lagom till att du får tillbaka din hoj.

Date?

Värkligen klockren.. ;)

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Emmi skrev:
Hej Blackadder.

Date?

Mjaha ett motbud. Vi ska se om jag kan tänka mig nappa...

1) Ja, om det är du på bilden så ser du mkt bra ut :tummenupp
2) Oroa dig inte, stålar har jag :tummenupp
3) Är känd i mina vänkrestar för mkt god mat :tummenupp
4) Jönköping... eh, hm, mja kan väl stå ut för din skull :) (med viss tvekan)
5) Vilka kompisar?!? :confused:
6) DR350 -92 :ajjabajja (än så länge)

Hu anser du att en DR350 kvalar in som en "hoj av det sportigare slaget" :7peta
Om du nu inte är en jäkel på att övertyga folk, som mig, om DR350:ins förträffliga sporthojsegenskaper så ser jag tyvärr denna punkt som en dealbreaker :tungan

För er övriga tjejer som fortfarande tvekar, så kan jag meddela att jag numera är nyklippt oxå (and he keeps scoring pints) :D

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...