Snygg kille vill dejta tjej.

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Emmi skrev:
Hej Blackadder.
Jag vet inte om jag ser särskilt bra ut, har definitivt ingen ordnad ekonomi just nu och är ganska trött på det mesta. Angående mat är jag ganska kräsen och med tanke på att jag bor i Jönköping kan du ju förstå vart jag helst tillbringar söndagarna och minst två-tre dagar till i veckan. Förväntar mej givetvis att du följer med och inte träffar några av dina kompisar under de första 18 veckorna så vi får mycket tid med varandra.

Angående motprestationen så har jag en DR 350 från 92 som har ganska dåliga däck, lagad med silvertejp och buntband och har körförbud. Under de två veckorna du nyttjar DRen vill jag att du (som tack för lånet) lagar den (blinkers, fotpinnar, hastighetsmätare), köper ett nytt dekalkit, bokar en tid hos bilprovningen och besiktar den. Dessutom vill jag att du sätter ut en annons och får den såld lagom till att du får tillbaka din hoj.
Givetvis står du för kostnaderna! :hihi

Date?

Svar till Surkärring med trasig DR350

Alltså?
Han bad om en date innefattande motorcykelrattande, inte ett helt förhållande som slutar i giftermål? :7peta

Mvh
"Alla brudar är luder...
...problemet är bara att inget luder är mitt luder"

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:7peta Hmmmmm så du mennar att alla fruntimmer är luder ?? aja som jag skat tidigare man lär sig nå nytt varje dag...... :tungan
Men vad kanllar man en kille som är de då???
(bara så man vet till framtiden hihi)

CalleE skrev:
Alltså?
Han bad om en date innefattande motorcykelrattande, inte ett helt förhållande som slutar i giftermål? :7peta

Mvh
"Alla brudar är luder...
...problemet är bara att inget luder är mitt luder"

ego

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
R1:a
Killar, killar, det fattar ni väl att det inte är bruden på kortet :kocko
det verkar alldeles för bra för att vara sant, hur många mc brudar brukar se ut som "emmi",som åker mc menar jag?
De som ser ut så är garanterat inhyrda.Bli inte besviken utan ta det som en man.
töm o glöm :yoparty

Last edited:

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
ego skrev:
det verkar alldeles för bra för att vara sant, hur många mc brudar brukar se ut som "emmi",som åker mc menar jag?
De som ser ut så är garanterat inhyrda.Bli inte besviken utan ta det som en man.

Fan vet du, jag kan tänka mig sätta en hundring på att Emmi är den hon utger sig för!

Men du verkar ha missat poängen i min "kontaktannons" det är inte tjejen jag är ute efter i första hand... :arsele
Jag har redan full upp med att värja mig från alla babes som slänger sig efter mig varje gång jag går ut på stan... :tungan

ego

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
Blackadder skrev:
Fan vet du, jag kan tänka mig sätta en hundring på att Emmi är den hon utger sig för!

Men du verkar ha missat poängen i min "kontaktannons" det är inte tjejen jag är ute efter i första hand... :arsele
Jag har redan full upp med att värja mig från alla babes som slänger sig efter mig varje gång jag går ut på stan... :tungan
lyckans ost...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Blackadder skrev:

Well... Isf du inte gillar tjejer..

Jag en snygg, trevlig och välbetald man i mina bästa år med 3 motorcyklar i min ägo, kan tänka mig att ta dig som min Bitch... :Rockbanan

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Närå inge skryt, på allvar.

Problemet är bara att dessa "babes" mest består av överförfriskade frånskilda tvåbarnsmorsor i åldern 45+ ca, vilka påfallande ofta inleder sina raggningar med orden; tjena lamköttet och sedan stryker handen över min bringa...

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:rofl ja men dåså dom har ju ordnad eknomi oftas så why not??
Annars kan jag komma smyggggandes och ragga på lamköttet :tungan :tungan

Blackadder skrev:
Närå inge skryt, på allvar.

Problemet är bara att dessa "babes" mest består av överförfriskade frånskilda tvåbarnsmorsor i åldern 45+ ca, vilka påfallande ofta inleder sina raggningar med orden; tjena lamköttet och sedan stryker handen över min bringa...

ego

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
:rofl :rofl :rofl
Ja visste det!!!
Det är alltså inte bara jag som har sån (o)tur!
vad sägs om tipset töm och glöm? Det finns en " Emmi"på millen och garanterat inte i mitt område?(då hade jag redan tagit henne) :kocko

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Kakan skrev:
:rofl ja men dåså dom har ju ordnad eknomi oftas så why not??
Annars kan jag komma smyggggandes och ragga på lamköttet :tungan :tungan

Whoops, vänta nu här lite. Vad är det jag läser. Här verkar det ha svängt rejält till min favvör. Du kan tänka dig ragga upp mig asså?!?
Får jag köra din hoj ändådå?
Isf, call me! :D :D :D

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
ego skrev:

:confused: Vad vet du om mej som inte jag vet?

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
ego skrev:

Låt mig gissa......du har fått nobben...?

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
ego skrev:
Du är rätt ny här eller ? ;)

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
ego skrev:

Nja...jag känner iofs Emmi personligen och jag tycker nog att tjejen på hennes bilder är misstänksamt lik henne... :näsblod Sen brukar hon inte vara så uppsminkad när hon kör, men det är väl skit samma...

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:D :lol visst sitta bakom lamkött kan ju inte vara fel :gnissla :banana jag vinner i alla fall :lol :lol :lol

Blackadder skrev:
Whoops, vänta nu här lite. Vad är det jag läser. Här verkar det ha svängt rejält till min favvör. Du kan tänka dig ragga upp mig asså?!?
Får jag köra din hoj ändådå?
Isf, call me! :D :D :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection