Snygg MC till musikvideo

l!me

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2013
Hoj
blandat
Äsch, ni är bara avundsjuka att ni fick äta med plastgaffel medans vi får allt serverat på silverfat ;)

snarare att dom är bittra för att dom insett att dom inte är lika attraktiva på marknaden längre.
medelålders svensson i villa liksom, blir inte så mycket gråare än så..

dom verkar även missat att 90 talisterna är uppväxta under en enda stor fet lågkonjuktur, curlade my ass :dummer

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Utan tvekan? han har varit dålig sen 4 år tillbaka. finns 16-17 åringar som kör sporthoj bättre än vad han gör i dagsläget... Kolla in hur dagens bästa svenska stuntåkare kör så ska du få se på grejer. Du som bor i Mölndal, hur kan du ha missat alla Pimpstarstunt weekends som hålls i Göteborg?

Oavsett vem som är bäst på att stunta i Sverige idag så har ju Matti Tepsa stor erfarenhet av inspelningar och reportage då han gjort en hel del filmer/reklamfilm och medverkat i en massa testkörningarna för exempelvis Bike. Det är inte bara att åka runt på bakhjulet som räknas om man ska vara en stuntförare;)

Så ja, utan tvekan. Men precis som allt jag skriver så är det min högst personliga åsikt.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Utan tvekan? han har varit dålig sen 4 år tillbaka. finns 16-17 åringar som kör sporthoj bättre än vad han gör i dagsläget... Kolla in hur dagens bästa svenska stuntåkare kör så ska du få se på grejer. Du som bor i Mölndal, hur kan du ha missat alla Pimpstarstunt weekends som hålls i Göteborg?

Oavsett vem som är bäst på att stunta i Sverige idag så har ju Matti Tepsa stor erfarenhet av inspelningar och reportage då han gjort en hel del filmer/reklamfilm och medverkat i en massa testkörningarna för exempelvis Bike. Det är inte bara att åka runt på bakhjulet som räknas om man ska vara en stuntförare;)

Så ja, utan tvekan. Men precis som allt jag skriver så är det min högst personliga åsikt.

genericjohn

Sporthojsnörd
Gick med
25 Jun 2009
Hoj
Gasgas motard Gsxr 1100

Han kanske har erfarenhet men garanterar en 10 gånger så mycket bättre Video/inspelning med någon som leder den riktiga stunten i sverige. Dagens stunt är inte som den var för 5-10 år sedan, i dags läget är det Akrobatik, drift, bakhjul och framhjulsåkning.. Det är det som är att vara en Stuntförare nuförtiden..
Spelar ingen roll om man har erfarenhet, kan man inte köra på den nivån som hålls i sverige ska man nog fortsätta med Testkörningar för bike.. Matti är tyvärr ingen man bokar in för shower osv längre då det finns yngre, bättre och framförallt roligare förare att titta på och för dessutom hälften av bokningskostnaden
All respekt till Matti för att vara först med sina stunts i sverige på den tiden han verkligen var bland dom bästa i världen och det kan ingen ta ifrån han!! :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år