Exup
Ny medlem
Kan ju säga det att besiktningsgubben blev rätt snopen att dom blinkade så jävligt heheenhjuling skrev:Antagligen är det därför de är godkända.
Jag har såna både fram och bak![]()
Kan ju säga det att besiktningsgubben blev rätt snopen att dom blinkade så jävligt heheenhjuling skrev:Antagligen är det därför de är godkända.
Jag har såna både fram och bak![]()
P@trik skrev:Efter bikedesign gick omkull så vet jag faktiskt inte,men via internet så är det ju lätt att beställa från utlandet..
tyckte det var en väldigt bra sida.MEN har du eller någon annan beställt där ifrån?jag blev sugen på en undertail där ifrån..bara undra om det inte blir så att frakten blir lika dyr som prudukten??Exup skrev:Dom här sitter på min hoj,grymt bra med täckbricka,det fula kåphålet försvinnerDom finns på http://www.mototeck.com/index_en.html?redir=http://www.graphicartmotodesign.com/ för typ 600:- med frakt
Jag har själv beställt dom där i början på säsongen,fast då hette dom graphicmotodesign.Tog en vecka att få hem dom,tror att blinkarna kostade 70:- i fraktE22 skrev:tyckte det var en väldigt bra sida.MEN har du eller någon annan beställt där ifrån?jag blev sugen på en undertail där ifrån..bara undra om det inte blir så att frakten blir lika dyr som prudukten??
(I annat fall finns en annan sida också..www.demonbikes.com)
kanske en dumm fråga,men det blir väll dyrare om man beställer tyngre grejer va?70 spänn för blinkers undra hur mycket en undertail går på då?Exup skrev:Jag har själv beställt dom där i början på säsongen,fast då hette dom graphicmotodesign.Tog en vecka att få hem dom,tror att blinkarna kostade 70:- i frakt![]()
Jo jag blev rätt förvånad själv att det gick så snabbt.Det borde bli dyrare att få hem undertailen tycker man.Står det inget på hemsidanE22 skrev:kanske en dumm fråga,men det blir väll dyrare om man beställer tyngre grejer va?70 spänn för blinkers undra hur mycket en undertail går på då?
en vecka bara,det var ju förvånansvärt snabbt ju![]()
SHIPPINGExup skrev:Jo jag blev rätt förvånad själv att det gick så snabbt.Det borde bli dyrare att få hem undertailen tycker man.Står det inget på hemsidan
vilken bra ide,de hade jag ingen aning om att man fick reda på av dom.vad frakten skulle kosta allstå.skit bra...man får kolla lite dåExup skrev:Japp jag såg det sen,men registrera dej och gör en beställning utan att knappra in ditt Visa-nr för det måste ju va det sista man gör.Då får du ju reda på vad det kostar med allt
Vad kostade frakten då?70:- elle nåtStoppsladd skrev:Sådärja nu har man beställt:
Thank you for submitting your information. If any of this information is incorrect, please go back to the contact form by using the Back button on your browser, and edit it.
Product: LED Mini blinkers (satin black) 2 pairs, 04 R1 LED Blinkers (black) 1 pair
Colour: Black
Bike Type: Yamaha R6 03
Payment Method: VISA
Your request has now been added to our order list and will be processed in the order received. When your product is ready for shipment, we will contact you by phone to arrange payment and shipping. As we are quite far behind in production, we appreciate your patience and will get your order out as soon as we can.
Sincerely,
Roger Watson
President - Watsen Design Limited
Nu är det bara att vänta på![]()
![]()
Exup skrev:Vad kostade frakten då?70:- elle nåt
don_tomazo skrev:Hey..porrigt!
Men...ser dom inte lita maskätna ut?![]()
Stoppsladd skrev:Har nu fått och monterat mina watsen blinkare![]()
Jäklar vilket lyse!!
Ska ta kort på bakdelen sen oxå.
FUBAR skrev:Jävligt snygga, vad blev totalsumman med frakt?
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |