Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
valmers skrev:Pungt.
nepp villa varra anorlunda och struntade därför i punkten
valmers skrev:Pungt.
KNOX skrev:Finns det inga Motard Tjejer???
Helt rätt, man ska ju inte ta vad som helst...Miss_Orchidee skrev:ja bara ibland, vis speciella tillfällen....
A-star skrev:Ok syrran är såld till dig....ska bara ringa till henne och tala om att hon har en ny kille och att hon ska flytta.
aline skrev:Bilder kan man ju fejka eller hur....?? Hur vore det om du får se det på riktigt i sommar istället??
Jag KAN köra hoj!!
KNOX skrev:Finns det inga Motard Tjejer???
KaliZ skrev:...Tsss upp till bevis! Vad sägs om i helgen..vi kan träffas utan för Värnamo nånstans o köra lite. Det är torrt o fint på vägarna. Jag kör året runt iaf så mig gör det inget. Tycker du det är kallt kan jag värma dig. MEN få inte för dig några idéer...jag är redan bortlovad till A-star:s lilla-syrra för 15 kameler och två tändsticksaskar. Så det blir ett rent vänskapligt förutsättningslöst möte där du får tillfälle att visa att du verkligen kan åka.
Och visar det sig att du kan åka...så återstår bara en punkt. Dvs att du INTE är singel. Så enkelt var det.
/KaliZ
Sist men inte minst... Jag ÄR så mycket singel man bara kan vara!!
aline skrev:Ledsen o göra dig besviken... Men hojen är avställd o omstoppad för vintern...
Om jag bjuder över då? Vad händer då??
Sist men inte minst... Jag ÄR så mycket singel man bara kan vara!!
KaliZ skrev:...
Fast det är klart. Du kan köpa loss lite andelar av mitt hjärta genom att ge mig lite av din kärlek och tillgivenhet. Visar det sig att kemin stämmer och du kan baka bullar...så blir jag din!
/KaliZ
Från nån som e född -80, kör XT o hänger på SPORTHOJ o slänger ur sig dom sliskigaste och sämsta raggningsreplikerna någonsin på ett internetforum?KaliZ skrev:Hahah! Du har mkt att lära grabben!
/KaliZ
valmers skrev:Välkomna till www.patetiskt.nu
HanneZ skrev:Från nån som e född -80, kör XT o hänger på SPORTHOJ o slänger ur sig dom sliskigaste och sämsta raggningsreplikerna någonsin på ett internetforum?
Haha, nä ja va ungefär lika seriös som du i de ja skrev.KaliZ skrev:Haha! Ja tjena!
[OT] Hänger här för att jag är uppvuxen med motorcyklar och det är det bästa jag vet. Många av mina polare finns här också. XT:n är bara tillfällig nu medans jag pluggar då jag inte har råd med ngn högre försäkring pga bil-, båtförsäkring och hyra...allt ska finansieras med hjälp av csn. Händer inte så mkt på SOE här är roligare folk.
Tro inte jag är så desperat att jag måste ragga på ett internetforum. Jag tror inte du riktigt ser ironin i inläggen. Mest kul att lära känna nya människor...ev hitta ngn att ut o busköra med. Hade dessutom Aline eller ngn annan här varit intresserad av att lära känna mig på allvar...så hade de väl tagit det via ett PM.
Så seså Aline... inboxen är tömd, det går bra att skicka tel.nr./icq/msn eller ngt...så vi kan ut o glida när du ställt på igen.
/KaliZ
Fan va taskig du ärHanneZ skrev:Men en del andra verkar ta detta på allvar
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati