Snygga singeltjejer på sporthoj???????

Status
Ej öppen för fler svar.

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
A-star skrev:
Ok syrran är såld till dig....ska bara ringa till henne och tala om att hon har en ny kille och att hon ska flytta. :tummenupp :hihi

Klokt beslut. Jag ska ta väl hand om henne. Hon kan känna sig trygg. :pannkyss Du har väl sett på bilderna (i pojk-tråden) hur snäll o trevlig jag är.

PM:a mig hennes tel. nr./icq nr. eller vad som helst så kan jag berätta den glada nyheten!!! :banana :hihi

/KaliZ

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
aline skrev:
Bilder kan man ju fejka eller hur....?? Hur vore det om du får se det på riktigt i sommar istället?? :tuttar

Jag KAN köra hoj!! :squid

...Tsss upp till bevis! Vad sägs om i helgen..vi kan träffas utan för Värnamo nånstans o köra lite. Det är torrt o fint på vägarna. Jag kör året runt iaf så mig gör det inget. Tycker du det är kallt kan jag värma dig. MEN få inte för dig några idéer...jag är redan bortlovad till A-star:s lilla-syrra för 15 kameler och två tändsticksaskar. Så det blir ett rent vänskapligt förutsättningslöst möte där du får tillfälle att visa att du verkligen kan åka. :7peta :hihi

Och visar det sig att du kan åka...så återstår bara en punkt. Dvs att du INTE är singel. :rolleyes: Så enkelt var det. :D

/KaliZ

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
KNOX skrev:
Finns det inga Motard Tjejer???

Jodå, flera stycken. Yasha var väl först ut på plan (men fuskar med plasträser också) och kör som "en hel karl" :D och så är det Räven och Emmi som kör motardkittat och säkert någon till som jag inte kommer på nu... (jo, just - Wheeliegirl som flytt landet åkte runt på motard redan för ett par år sedan).

Last edited:

aline

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
CBR600 FS
KaliZ skrev:
...Tsss upp till bevis! Vad sägs om i helgen..vi kan träffas utan för Värnamo nånstans o köra lite. Det är torrt o fint på vägarna. Jag kör året runt iaf så mig gör det inget. Tycker du det är kallt kan jag värma dig. MEN få inte för dig några idéer...jag är redan bortlovad till A-star:s lilla-syrra för 15 kameler och två tändsticksaskar. Så det blir ett rent vänskapligt förutsättningslöst möte där du får tillfälle att visa att du verkligen kan åka. :7peta :hihi

Och visar det sig att du kan åka...så återstår bara en punkt. Dvs att du INTE är singel. :rolleyes: Så enkelt var det. :D

/KaliZ

Ledsen o göra dig besviken... Men hojen är avställd o omstoppad för vintern... :gråta
Om jag bjuder över då? Vad händer då?? :tungan

Sist men inte minst... Jag ÄR så mycket singel man bara kan vara!! :tuttar

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
aline skrev:
Ledsen o göra dig besviken... Men hojen är avställd o omstoppad för vintern... :gråta
Om jag bjuder över då? Vad händer då?? :tungan

Sist men inte minst... Jag ÄR så mycket singel man bara kan vara!! :tuttar

Tråkigt att höra. Se till att den får det bra i vinter.

Hur ska du kunna bjuda över så många kameler? De går inte :mattias
Fast det är klart. Du kan köpa loss lite andelar av mitt hjärta genom att ge mig lite av din kärlek och tillgivenhet. Visar det sig att kemin stämmer och du kan baka bullar...så blir jag din! :hihi

/KaliZ

HanneZ

Guest
KaliZ skrev:
...
Fast det är klart. Du kan köpa loss lite andelar av mitt hjärta genom att ge mig lite av din kärlek och tillgivenhet. Visar det sig att kemin stämmer och du kan baka bullar...så blir jag din! :hihi

/KaliZ

:zpy :zpy :zpy

HanneZ

Guest
KaliZ skrev:
Hahah! :fatta! Du har mkt att lära grabben! :tungan

/KaliZ
Från nån som e född -80, kör XT o hänger på SPORTHOJ o slänger ur sig dom sliskigaste och sämsta raggningsreplikerna någonsin på ett internetforum? :D :D

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
HanneZ skrev:
Från nån som e född -80, kör XT o hänger på SPORTHOJ o slänger ur sig dom sliskigaste och sämsta raggningsreplikerna någonsin på ett internetforum? :D :D

Haha! Ja tjena!
[OT] Hänger här för att jag är uppvuxen med motorcyklar och det är det bästa jag vet. Många av mina polare finns här också. XT:n är bara tillfällig nu medans jag pluggar då jag inte har råd med ngn högre försäkring pga bil-, båtförsäkring och hyra...allt ska finansieras med hjälp av csn. Händer inte så mkt på SOE här är roligare folk.

Tro inte jag är så desperat att jag måste ragga på ett internetforum. Jag tror inte du riktigt ser ironin i inläggen. Mest kul att lära känna nya människor...ev hitta ngn att ut o busköra med. Hade dessutom Aline eller ngn annan här varit intresserad av att lära känna mig på allvar...så hade de väl tagit det via ett PM. :va

Så seså Aline... inboxen är tömd, det går bra att skicka tel.nr./icq/msn eller ngt...så vi kan ut o glida när du ställt på igen. :tungan :hihi

/KaliZ

HanneZ

Guest
KaliZ skrev:
Haha! Ja tjena!
[OT] Hänger här för att jag är uppvuxen med motorcyklar och det är det bästa jag vet. Många av mina polare finns här också. XT:n är bara tillfällig nu medans jag pluggar då jag inte har råd med ngn högre försäkring pga bil-, båtförsäkring och hyra...allt ska finansieras med hjälp av csn. Händer inte så mkt på SOE här är roligare folk.

Tro inte jag är så desperat att jag måste ragga på ett internetforum. Jag tror inte du riktigt ser ironin i inläggen. Mest kul att lära känna nya människor...ev hitta ngn att ut o busköra med. Hade dessutom Aline eller ngn annan här varit intresserad av att lära känna mig på allvar...så hade de väl tagit det via ett PM. :va

Så seså Aline... inboxen är tömd, det går bra att skicka tel.nr./icq/msn eller ngt...så vi kan ut o glida när du ställt på igen. :tungan :hihi

/KaliZ
Haha, nä ja va ungefär lika seriös som du i de ja skrev. :)

Men en del andra verkar ta detta på allvar :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...