Snygga singeltjejer på sporthoj???????

Status
Ej öppen för fler svar.

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
SISU skrev:

en snabb fråga.. är det här "jag är singel - fet - ful o först och främst desperat" tråden för ungkarlar?

:rolleyes:
Nja, som skapare av tråden hade jag i syfte att få upp lite bilder på tjejerna här. :tuttar
Men det blev ett datingforum eller nåt istället... :rolleyes: :4skrika

Inte direkt avsikten. :huvet

Jag ber om ursäkt å alla tjötrövars vägnar... :gnissla :hihi

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
KaliZ skrev:
ALINE!!!!!! Var håller du hus?!?! Här har jag stretat iväg till affären i regn o rusk och handlat. Maten är klart om 10min och du har inte ens kommit ännu. :( Hade ordnat så fint med nyplockade prästkragar och vita kaniner som springer runt matbordet. Blommorna är nu vissna, maten kall och kaninerna har skitigt överallt. Stackars mig...jag som hade hoppats på en lugn o mysig hemmakväll...nu får jag istället gå till kåren med polarna och dränka mina sorger. :fyllisar

Hur kunde du?! *snyft* :)hihi)

/KaliZ
Sorry dude, hon har varit här och avnjutit en luxiös middag med oxfilé, poatatisgratäng och kall jordgubbschampagne. Röd rutig bordsduk, vacker bukett och levande ljus. Musiken ackompanjerades av influgna symfoniker från Wiens symfoniorkester. Därefter följde en underbar promenad i den nyfallna snön, med många snöänglar på vägen.

Till slut avslutades kvällen i äkta Ninja Racer manér :)

Högaktningsfullt, Ravetrancer :)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ravetrancer skrev:
Sorry dude, hon har varit här och avnjutit en luxiös middag med oxfilé, poatatisgratäng och kall jordgubbschampagne. Röd rutig bordsduk, vacker bukett och levande ljus. Musiken ackompanjerades av influgna symfoniker från Wiens symfoniorkester. Därefter följde en underbar promenad i den nyfallna snön, med många snöänglar på vägen.

Gott för henne. Vilken smak tog du på pulvret?

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
KaliZ skrev:
ALINE!!!!!! Var håller du hus?!?! Här har jag stretat iväg till affären i regn o rusk och handlat. Maten är klart om 10min och du har inte ens kommit ännu. :( Hade ordnat så fint med nyplockade prästkragar och vita kaniner som springer runt matbordet. ...

Stek kaninerna.

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Ahh! Detta ständigt återkommande ämne....

Singel, date, kontakt annonser.... Ena halvan består av personer med dåligt självförtorende, å andra halvan består av såna som fått lite för mycket av den varan...

Kommer väl alltid att finnas dom som styrs av vad dom ser, men det går väl över med åren, för en del åtminstone. Men skrämmande många lämnar kvar i tonårs-stadiet även i vuxen ålder, det märker man när man blir lite äldre att vissa personer är nästan lika som 40-åringar som dom var när dom var 18-20. Skrämmande! Och patetiskt!

Hur nu det här hade nåt att göra med själva tråden så vet jag inte....men det va länge sen jag spammat så det här inlägget bjuder jag på..... :hihi

aline

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
CBR600 FS
Ravetrancer skrev:

Riktigt trevligt!! ;) (kunde det ju varit iallafall... :tungan )

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar