Snygga skruvar. Var köper man det?

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Men vadå, menar du att hela klippet är fejk?! När man tänker efter borde det ju funka...
Han gör mycket satir och driver en hel del med folk i sina videos. Det betyder dock inte att slutresultatet på allt han gör är fejk.

Han har faktiskt en del bra tips om man filtrerar bort skämtdelarna. Han brukar beskriva hur saker fungerar men tillverkningsprocessen han visar är ofta fejkad (inte som han klipper bultar med sin fällknivssax i verkligheten :hihi)

Och jag tycker faktiskt filmen nedan är relaterad till din skruvfråga då den visar hur du bygger adaptrar till "brittiska säkerhetsskruvar" om du skulle råka få hem sådana.

https://www.youtube.com/watch?v=8z7CUe6E8W8

Last edited:

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Om skruvarna kommer från hojen i din profilbild så har den ju hyfsat ny årsmodell. Ändå har skruvarna korroderat som fan. Bara för att försöka förstå - hur förvarar du hojen...? Står den ute i regn och rusk...? Aldrig tvättad eller ofta tvättad med starka avfettningsmedel...?

Klosse

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2016
Hoj
BMW
Om skruvarna kommer från hojen i din profilbild så har den ju hyfsat ny årsmodell. Ändå har skruvarna korroderat som fan. Bara för att försöka förstå - hur förvarar du hojen...? Står den ute i regn och rusk...? Aldrig tvättad eller ofta tvättad med starka avfettningsmedel...?
Hä hä! Är inte RR:en utan en touring-bumse jag tänkt köra till vardags. Har gått några mil. Men förutom skruvarna är den faktiskt riktigt fin!!

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...