Snygga till en FMX ? ? ?

Anfield22

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
05 Honda FMX, 98 Suzuki GSXR
Tjänna grabbar.... Det är min första tråd här och jag har ett litet problem...

Köpte föra sommaren en FMX 650 (05') drygt 30 000. Den ståt i garaget hela tiden och nu är det dags.... Fast jag har ett liiiitet problem....JAG GILLAR INTE hojjen....Det är något dom är fel..... Tänkte måla den matt svart. Har ni någon åning hur mycket kan det kosta ? ? ? ? ?

Sedan tänkte att byta lyse stänkskydd framme och bakåt. Har ni någon bra förslag vad ska man köpa ? ? ?

Sist tänkte jag byta sjölv klart avgasrör ? ? ? Och där hittar absolut ingetging :(

Någon förslag ? ? ? Kan man titta exempel slipon från en CBR ? ? ? (lite gör det själv med rörarna :p )

Jag vill inte ha kommentarer typ "sälj skiten" ...Jad är redan deprimerad :( :död :crash

Tack grabbar....:yoparty

Dominator-Rocks

Guest
Dälj siiten för ffan deit r en jievla sitt måtorsykel! Sälj siiten! :näsblod

Ajuuste glömde fiffan att du hade ett propple´m! DU kan Pma mig så skall jag hälpa dig så kott jag kchan!

Anfield22

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Dälj siiten för ffan deit r en jievla sitt måtorsykel! Sälj siiten! :näsblod

Ajuuste glömde fiffan att du hade ett propple´m! DU kan Pma mig så skall jag hälpa dig så kott jag kchan!

Är det fel att jag kan inte skriva tillräkligt bra svenska... Om det spelar roll är det nästan bättre att inte skriva alls här inne....

Jag ber om ursäkt mannen..... Har det så gott...

Dominator-Rocks

Guest
Är det fel att jag kan inte skriva tillräkligt bra svenska... Om det spelar roll är det nästan bättre att inte skriva alls här inne....

Jag ber om ursäkt mannen..... Har det så gott...
Det är jag som skall be om ursäkt!

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
*Tjänna grabbar.... Det är min första tråd här och jag har ett litet problem...

Köpte föra sommaren en FMX 650 (05') drygt 30 000. Den ståt i garaget hela tiden och nu är det dags.... Fast jag har ett liiiitet problem....JAG GILLAR INTE hojjen....Det är något dom är fel..... Tänkte måla den matt svart. Har ni någon åning hur mycket kan det kosta ? ? ? ? ?

Sedan tänkte att byta lyse stänkskydd framme och bakåt. Har ni någon bra förslag vad ska man köpa ? ? ?

Sist tänkte jag byta sjölv klart avgasrör ? ? ? Och där hittar absolut ingetging

Någon förslag ? ? ? Kan man titta exempel slipon från en CBR ? ? ? (lite gör det själv med rörarna :p )

Jag vill inte ha kommentarer typ "sälj skiten" ...Jad är redan deprimerad

Tack grabbar....*

Du får ta kommentarerna med en nypa salt, ärligt talat skriver du som att du vore..ja..typ mindre begåvad eller nått men skit samma. Jag tycker så här, byt du lyse, stänkskydd, ljuddämpare, fälgar etc etc, hotta upp den MEN lacka inte om den mattsvart! Jag tycker lacken/dekaler på FMX:en är schysst original och vet många som tycker det.

Anfield22

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
"typ mindre begåvad "

Mindre begåvad är jag inte....Ny i sverige är jag... Jag bor mindre är två år så jag tror att det är klart att jag kan inte skriva 100%....

Vist viste han inte det....Skit samma...

Tack för tipsen...Frågan däremot är vad ska man köpa för plast och lyse. Vad som passar typ i en FMX?? Lyse kan jag tänka mig att passar många olika modeler...Om inte allt :) Stänkskyd och så ? ? Slipon ? ? ? Vad köper man...

Ps...Sorry om jag misshandlar era språk men jag försöker så gott jag kan...:näsblod :tummenupp

linds7rom

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2008
Hoj
R6 racehoj
Hans inlägg gäller inte rättstavning? Skärp er!

Personligen så tycker jag att du ska rensa den lite i baken.
Framlysen finns lite här och där på olika sidor, bara att leta lite tills du hittar ngt du gillar.
Annan framskärm kanske?
Bättre att försöka hitta helsvart plast ist för att lacka den mattsvart,
kanske är snyggt ett tag men kommer nog se riktigt illa ut med tiden.
På länken nedan hittar du Leo Vince slip-on.
http://www.locknersbilochmc.se/index.php?main_page=product_info&products_id=4606

Lycka till :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...