Snygga underkläder

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Här e en polare när vi va på kreta,han fyllde år den dagen o fick trosorna av oss,vi bodde på ett riktigt röjarhotell utan familjer o barn,så han knalla ner till poolen så här.
 

Bifogat

  • jt.jpg
    jt.jpg
    85.4 KB · Visningar: 199

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
ktmjacke skrev:
Här e en polare när vi va på kreta,han fyllde år den dagen o fick trosorna av oss,vi bodde på ett riktigt röjarhotell utan familjer o barn,så han knalla ner till poolen så här.

Snygga trosor! Lite väl orakat dock :gnissla
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Bikerbitch skrev:
Snygga trosor! Lite väl orakat dock :gnissla
Jag har fler bilder,typ bakifrån med klintglesning o prylar,men dom lägger jag nog in i en annan tråd om kräks eller nåt nån gång.Samme man gick lös på viking lines dansgolv iklädd t-shirt o nätstrumpbyxor en gång oxå.Gick runt o bjöd upp till dans precis som om det regnade.Han e helt förmycket bara,blir dock lite pinsamt i längden då han alltid försöker toppa föregående trick jämt.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mattias skrev:
Om man har en In-flamma-tion är det bra att visa det med en varningsskylt. :tummenupp
Ja det kallar jag tros-bekännelse.

Om tjejerna har mammelucker har då killarna pappalucker :va Du vet sånna kallingar med lucka i bak.
 
Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
ktmjacke skrev:
Jag har fler bilder,typ bakifrån med klintglesning o prylar,men dom lägger jag nog in i en annan tråd om kräks eller nåt nån gång.Samme man gick lös på viking lines dansgolv iklädd t-shirt o nätstrumpbyxor en gång oxå.Gick runt o bjöd upp till dans precis som om det regnade.Han e helt förmycket bara,blir dock lite pinsamt i längden då han alltid försöker toppa föregående trick jämt.
Sålänge det inte går till överdrift är det lungt. Människor som vågar bjuda på sig själva toppar min favoritlista iallafall.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Bikerbitch skrev:
Sålänge det inte går till överdrift är det lungt. Människor som vågar bjuda på sig själva toppar min favoritlista iallafall.
Jo min med,jag trodde jag va kung på det tills jag träffade honom. :) Grejen e att han va äldst av oss på resan,han fyllde 37 men raggade bara på skräckslagna 17 åringar hela tiden.Kan knappt hålla mig för skratt när jag tänker på alla hans roliga uttryck. :D
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Plåtniklas skrev:
-'..för baby..'? Är det små björnar och nappar på dom? :D

Nej, men det är rosa, o blått o rosetter o gulligull... Inget svart, snyggt, sexigt...
 

Therudeboy

Guest
Emmi skrev:
Mycket snygga underkläder, ganska dyra dock. O lite för baby för min stil...



Det var väl inte dyrt eller så har ni tjejer betydligt billigare underkläder än killar. På MQ brukar jag väl ge 300:- med rabatt för ett par boxershorts från Björn borg ord pris är väl en 400 eller nåt.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top