RedBaron
Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gör inte det, en Darmah är coolsandstream skrev:Tack för alternativ 3, har inte sett en snygg Ducati hittills.
Gillar inte mekano heller
Den här bilden skäms jag över än idag....
Gör inte det, en Darmah är coolsandstream skrev:Tack för alternativ 3, har inte sett en snygg Ducati hittills.
Incredible skrev:Har alltid äskat 916-998 designen! Och när 999 kom så tyckte jag....hmmm vad är nu detta! Saken var bara den att 999 kom med en helt annan design, den försökte verkligen inte att efterlikna 916, utan har en helt egen design, och därför så blir dom lite svåra att jämföra. Det tog mej ett tag innan jag verkligen börjarde uppskatta 999. Men nu är det ju liksom så att jag inte kan få nog av att titta när jag går ut i garaget!! Kolla bara in detaljerna, som att den tex är världens smalaste 1000 kubikare, och när man har stirrat ett tag så ser nästan 916 kantig och föråldrad ut.......men bägge är otroligt vackra klassiker på sitt eget sätt........
Tack duc916, jag kunde inte sagt det bättre själv.duc916 skrev:Äsch, vafasen, jag är väl så subjektiv man kan bli efter att jag nu är inne
på min 3:e 916.
Jag föredrar Massimo Tamburini framför Pierre Terblanche. Kolla bara vad
Tamburini tog fram när han gick till MV Agusta = F4'an.
Jag har verkligen försökt gilla utseendet på 999'an, men det går inte.
Dock tycker jag 2005'an är en stooor förbättring mot tidigare, riktigt snygg.
sandstream skrev:Tack för alternativ 3, har inte sett en snygg Ducati hittills.
RedBaron skrev:Du har smak, till och med Juman platsar i sällskapet
Exakt det utförande jag har!
Jag har min fabriksnya blå Juma i hallen, aldrig startad, jag vill inte förstöra drömmen som 16-åring om en Juma.
Incredible skrev:Har alltid äskat 916-998 designen! Och när 999 kom så tyckte jag....hmmm vad är nu detta! Saken var bara den att 999 kom med en helt annan design, den försökte verkligen inte att efterlikna 916, utan har en helt egen design, och därför så blir dom lite svåra att jämföra. Det tog mej ett tag innan jag verkligen börjarde uppskatta 999. Men nu är det ju liksom så att jag inte kan få nog av att titta när jag går ut i garaget!! Kolla bara in detaljerna, som att den tex är världens smalaste 1000 kubikare, och när man har stirrat ett tag så ser nästan 916 kantig och föråldrad ut.......men bägge är otroligt vackra klassiker på sitt eget sätt........
Superlight skrev:Känner du till ordet "övertydlig"? Jag tror att alla som någon gång varit inne på SH förstått att du inte gillar Ducati. Lite barnsligt känns det tycker jag. Ditt syfte kan inte vara annat än att reta upp folk som gillar Ducati. Känns inte som dina inlägg i ämnet Ducati tillför så värst mycket. Lägg ner.
/Ssss
Fist Woman skrev:RedBaron skrev:Du har smak, till och med Juman platsar i sällskapet
Exakt det utförande jag har!
Jag har min fabriksnya blå Juma i hallen, aldrig startad, jag vill inte förstöra drömmen som 16-åring om en Juma.
Inte ens som kräftfiske fordon ?
Långa farbron skrev:Inte ens som kräftfiske fordon ?
Fist Woman skrev:Till påsk så brukar jag ha en bukett påskliljor i tanken, på hösten tjaa... jag kanske skulle ha mina tjuvfiskade flodkräftor i Jumatanken istället för i badkaret.
Har förövrigt inte köpt någon bättre tjuvfiskemoppe än. XR:en får duga ett tag till.
Funkar Duken på grus??
Håller med Superlight, lägg ner.sandstream skrev:Tack för alternativ 3, har inte sett en snygg Ducati hittills.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|