Hur då?Swedie skrev:Felkonstruerad
Kamma luggen, gosse! Titta på och jämför formen på de mest karaktäristiska delarna:Victor skrev:Siluetten är ju nästan identisk med CBR1000RR. Att vissa detaljer skiljer sig en smula...
J-Bone skrev:Snyggaste RCV´n hittills men den får pisk av Hopkins GSVR... designmässigt iallafall.![]()
J-Bone skrev:Snyggaste RCV´n hittills men den får pisk av Hopkins GSVR... designmässigt iallafall.![]()
Maverick_ou812 skrev:Underbart snygg!
Särskilt den där loggan på tanken...
Minns när den första VFR:en kom i vitt utförande. Jisses... vackert...
Yada, yada, yada, yada.....CorbenDallas skrev:Att tänka på VFR i samma veva som den här hojen är en tankevurpa av rang...
Den vita VFRen är hiskelig, den röda som kom en bit in på 90talet, den var helt okej. Sen gick det utför igen...
Fakkverk skrev:Tyskröv?
Intressant detta med märkeslojalitet. Menar du verkligen att motorcyklar som det står "Honda" på är snyggare än andra?Maverick_ou812 skrev:Yada, yada, yada, yada.....
Smaken är som baken.
Jämför inget annat än färg och fabrikat - Vit Honda = skitsnyggt enligt mig.
ser bra ut men jag tycker dock att tamada skall byta färgsättning på sin hjälm.Axxexs skrev:Teamets hemsida med fler foton på hojen bl.a: http://konicaminolta.com/motogp/index.html
Man kan gissa att det kommer ligga lite prestige i att ta dom bästa MotoGPbilderna från detta teamet..
Axxexs skrev:Teamets hemsida med fler foton på hojen bl.a: http://konicaminolta.com/motogp/index.html
Man kan gissa att det kommer ligga lite prestige i att ta dom bästa MotoGPbilderna från detta teamet..
Det var kanske inte riktigt så jag menade?Nyteknik skrev:Intressant detta med märkeslojalitet. Menar du verkligen att motorcyklar som det står "Honda" på är snyggare än andra?
Du, snacka inte skit om Kawasaki ...Maverick_ou812 skrev:Fast det finns ju märkesbögar i alla läger, jag själv tycker Kawasakis gröna samt gröna/vita hojar är grymt fula. Men det finns ju folk som gillar dom också. Tydligen...
Maverick_ou812 skrev:Titta bara på Bikes reportage om Firebladen, den har väl egentligen aldrig varit annat än snygg?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!