Victor
Shake that ass!
oscar skrev:Klart fulast är ett 190-200 bak med 5cm chicken-stripes på varje sida på en fetstylad gixxer1000!
Hoho, det vet jag en på forumet som har.
Edit: Fast å andra sidan kanske det finns flera än en.
oscar skrev:Klart fulast är ett 190-200 bak med 5cm chicken-stripes på varje sida på en fetstylad gixxer1000!
Mattias skrev:Jag har olika däck fram och bak. Kan jag visa mig ute, eller är ett byte till snygga däck absolut nödvändigt?
ebbaklasa skrev:här kan du se pilot road däcken, + massa andra
http://www.michelin.se/se/ImageServlet?imageCode=2227624836&codeSite=SUEDE
Snake skrev:Continental har ett snyggt däck. Vet ej hur bra det greppar dock. Ska prova en uppsättning då priset är helt rätt...
blom skrev:är verkligen ett gts snyggt
Det är kul utanför Donken iaf..DreeTman skrev:Går det luta så lite och ändå tycka det är roligt att köra hoj?
®1100 skrev:Klart mönstrets utsende är viktigt
Gillar dom här:
Michelin Pilot Power
Ravetrancer skrev:Själv tycker jag Dunlop 208GP är snyggast
valentinic skrev:Klart snyggaste däcket!
GuW skrev:Fast det blir ännu snyggare om man fyller i texten med vit penna som man kan köpa på OK, åsså mitt hemliga knep, fyller i mönstret med guldpenna som man kan sno av lillasyrran...
För jag antar att det var ett skämtGuW skrev:Fast det blir ännu snyggare om man fyller i texten med vit penna som man kan köpa på OK, åsså mitt hemliga knep, fyller i mönstret med guldpenna som man kan sno av lillasyrran...
GuW skrev:Fast det blir ännu snyggare om man fyller i texten med vit penna som man kan köpa på OK, åsså mitt hemliga knep, fyller i mönstret med guldpenna som man kan sno av lillasyrran...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|