rallyfisken
Eleganten i från vidderna.
hahaha den eller loy`s är fan finalister
Är inte Loy´s plåtad på ett fik här nere runt Lund. Tror jag har sett den på redit. Helt klart klockren.
hahaha den eller loy`s är fan finalister
Vad tycker ni om denna bild som avatar då?
Polarn (Pajano) tog den. Ganska rolig faktiskt.
Jag håller med även om du inte gör det.Min är fulast
Är inte Loy´s plåtad på ett fik här nere runt Lund. Tror jag har sett den på redit. Helt klart klockren.
2 hjul i asfalten, siktar lite över kanten. Öppnar spjällen och låter soppan flöda in! Motorn pumpar fram ett par tusen hästkrafter. Kompressorn skriker och pressar ner luften så att soppan kan brinna i ett inferno. Oljan kämpar för att hålla uppe bärigheten så att lagrena inte skär ihop. 7000 cubik som varvar 10000 v/m, de lättade kolvarna kämpar för att hålla ihop. Vevstakarna trycks ihop och drages ut. Kolvbulten sliter för att inte krökas. Ringarna kämpar för att hålla gastrycket på plats. Tändstiften får massor utav ampere ifrån magneterna så att de fulla förbränningsrummen kan producera gastryck i en bestämd rytm. Kamaxeln sliter med att få vippor och fjädrar till att samarbeta med att få de stora ventiltallrikarna att göra sitt jobb i tid och utan förseningar. Kamdrivningen får ej glappa för då hinner kolvarna ifatt ventiltalriken. Soppapumparna jobbar så att de liknar Niagarafallen. Slirkopplingen bygger upp värme så att de liknar en härdsmälta. Envägslagrena i den trestegade lådan kämpar för att inte tappa greppet. Piniongen och kronhjulet är ett par som måste ha exacta toleranser annars spricker kuggarna rätt utav. Drivaxeln skriker när den vrids mot sin vilja. Gummit kämpar för att få grepp: 1/4 mile under 6 sekunder och närmare 400 km/timmen. Har man provat detta gillar man bilden. Action.
Men en snygg ensitsmc hade ochså gott bra, känslan utav fart på hoj, med hoj är stimulerande!.
Blå bil är ifrån 1980, röd bil är ifrån 1991. MVH Toyman
jag ler när jag ser den här, så jäkla synd att jag inte minns vem som hade den
Jag jag jag!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|