Snyggaste avataren på sporthoj.com

Droopfy

Gick med
28 Apr 2004
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
MIN avatar är coolast. har alltid varit coolast och kommer alltid att vara coolast..

OBS: ordet "coolast" ovan kan bytas ut mot alla tänkbara ord som kan yttras i possetiv mening om något.

//Droopfy

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
The feel of POWER

2 hjul i asfalten, siktar lite över kanten. Öppnar spjällen och låter soppan flöda in! Motorn pumpar fram ett par tusen hästkrafter. Kompressorn skriker och pressar ner luften så att soppan kan brinna i ett inferno. Oljan kämpar för att hålla uppe bärigheten så att lagrena inte skär ihop. 7000 cubik som varvar 10000 v/m, de lättade kolvarna kämpar för att hålla ihop. Vevstakarna trycks ihop och drages ut. Kolvbulten sliter för att inte krökas. Ringarna kämpar för att hålla gastrycket på plats. Tändstiften får massor utav ampere ifrån magneterna så att de fulla förbränningsrummen kan producera gastryck i en bestämd rytm. Kamaxeln sliter med att få vippor och fjädrar till att samarbeta med att få de stora ventiltallrikarna att göra sitt jobb i tid och utan förseningar. Kamdrivningen får ej glappa för då hinner kolvarna ifatt ventiltalriken. Soppapumparna jobbar så att de liknar Niagarafallen. Slirkopplingen bygger upp värme så att de liknar en härdsmälta. Envägslagrena i den trestegade lådan kämpar för att inte tappa greppet. Piniongen och kronhjulet är ett par som måste ha exacta toleranser annars spricker kuggarna rätt utav. Drivaxeln skriker när den vrids mot sin vilja. Gummit kämpar för att få grepp: 1/4 mile under 6 sekunder och närmare 400 km/timmen. Har man provat detta gillar man bilden. Action.

:fart

Men en snygg ensitsmc hade ochså gott bra, känslan utav fart på hoj, med hoj är stimulerande!.:hojraket

Blå bil är ifrån 1980, röd bil är ifrån 1991. MVH Toyman

Bifogat

• Dragster 1980 Tony-Donges-13.09.80 hp.jpg
    Dragster 1980 Tony-Donges-13.09.80 hp.jpg
    147.7 KB · Visningar: 46
  • Dragster 1991 up in the air.jpg
    Dragster 1991 up in the air.jpg
    148.2 KB · Visningar: 47

peppureikä

Guest
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
2 hjul i asfalten, siktar lite över kanten. Öppnar spjällen och låter soppan flöda in! Motorn pumpar fram ett par tusen hästkrafter. Kompressorn skriker och pressar ner luften så att soppan kan brinna i ett inferno. Oljan kämpar för att hålla uppe bärigheten så att lagrena inte skär ihop. 7000 cubik som varvar 10000 v/m, de lättade kolvarna kämpar för att hålla ihop. Vevstakarna trycks ihop och drages ut. Kolvbulten sliter för att inte krökas. Ringarna kämpar för att hålla gastrycket på plats. Tändstiften får massor utav ampere ifrån magneterna så att de fulla förbränningsrummen kan producera gastryck i en bestämd rytm. Kamaxeln sliter med att få vippor och fjädrar till att samarbeta med att få de stora ventiltallrikarna att göra sitt jobb i tid och utan förseningar. Kamdrivningen får ej glappa för då hinner kolvarna ifatt ventiltalriken. Soppapumparna jobbar så att de liknar Niagarafallen. Slirkopplingen bygger upp värme så att de liknar en härdsmälta. Envägslagrena i den trestegade lådan kämpar för att inte tappa greppet. Piniongen och kronhjulet är ett par som måste ha exacta toleranser annars spricker kuggarna rätt utav. Drivaxeln skriker när den vrids mot sin vilja. Gummit kämpar för att få grepp: 1/4 mile under 6 sekunder och närmare 400 km/timmen. Har man provat detta gillar man bilden. Action.

:fart

Men en snygg ensitsmc hade ochså gott bra, känslan utav fart på hoj, med hoj är stimulerande!.:hojraket

Blå bil är ifrån 1980, röd bil är ifrån 1991. MVH Toyman

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Ville ha denna, men fick den inte att funka.... :mad:

lol.gif

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
Hittade en en gammal bild från förr (1985), på sig själv då förståss :yoparty

Det var då man tänkte på att skydda sig med bra skyddskläder.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Jag har en gång haft en paint-tecknad rullstol som avatar,den var jag jävligt stol över iaf.

Edit:
Den var rosa :mattias

Last edited:

liv05

Give a damn.
Gick med
17 Oct 2007
Hoj
Triumph Street Triple R -13
<--- jag i barndomens underbara år!!

Last edited:

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Orkade inte läsa hela tråden, men tack alla som nämnde lilla mig! :rolleyes:

VS

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Da Buzz
Credit till mig iallafall för flera timmars slit för att lära mig att wheela :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!