Måste ju säga att min grym kanske ego men jag är snygg
Tyckte polarens tjej gjorde sig bra som flaskhållare...
Ett genomgående tema verkar vara att tjejer har bilder på sig själva, gärna så man ser hur snygga de är, och killar har antingen [bilder] på
1. Sin unge. [Punkt]
eller
2 a. En bild när de lägger ner hojen (gärna knäskrap). [Punkt]
2 b. En bild när de uiiiilar (gärna samtidigt som de gör tecken med ena handen). [Punkt]
Ett genomgående tema verkar vara att tjejer har bilder på sig själva, gärna så man ser hur snygga dem är, och killar har antingen på
1. Sin unge
eller
2 a. En bild när dem lägger ner hojen (gärna knäskrap)
2 b. En bild när dem uiiiilar (gärna samtidigt som dem gör tecken med ena handen)
Min bild är iaf bäst enligt mig.
Apapap! En på 999
Annars så fastnade jag alltid vid den som visas nedan. Kommer tyvärr inte ihåg vem som hade den.
MC relaterat skulle det vara och det är den.
<----
jag som trodde det 70km/h där
Ett genomgående tema verkar vara att tjejer har bilder på sig själva, gärna så man ser hur snygga dem är, och killar har antingen på
1. Sin unge
eller
2 a. En bild när dem lägger ner hojen (gärna knäskrap)
2 b. En bild när dem uiiiilar (gärna samtidigt som dem gör tecken med ena handen)
Min bild är iaf bäst enligt mig.
Faktiskt något jag oxå tänkt på - Dessutom har många av tjejerna här på forumet en "sexig pose" på sina avatarer och garagebilder, ofta med en hel del dekolletage synligt...
Faktiskt något jag oxå tänkt på - Dessutom har många av tjejerna här på forumet en "sexig pose" på sina avatarer och garagebilder, ofta med en hel del dekolletage synligt...
Man skulle kunna jämföra det fenomenet med att vi killar skulle ha med "grenen" på våra avatarer/garagebilder.
Undantaget Roller som redan gjort allt och visat allt på sina avatarer genom åren...
Själv är jag dokumenterat ful så jag besparar er lidandet.
Själv är jag dokumenterat ful så jag besparar er lidandet.
Håller med!Hmmpf, jag antar att det är bättre med posörbilder där man spänner skiten ur sig, eller på annat sätt ska framstå som übercool...
Finns det ingen plats för en blekfet programmerare med mcintresse i vår värld...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|