Snyggaste avataren på sporthoj.com

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
3051768 Den var VÄLDIGT bra! :yoparty

Annars så fastnade jag alltid vid den som visas nedan. Kommer tyvärr inte ihåg vem som hade den.
Jag röstar på den där jag med. Det var Rasorblade som hade den förut har jag för mig

fina :tuttar

Last edited:

Mogge70

Rapido MCK
Gick med
12 Jul 2003
Hoj
Honda VTR1000F 2003
Min är på mitt första fallskärmshopp.

Hoppade fredag den 13:e juli och överlevde.

Bland de häftigaste jag gjort i mitt liv, kan rekomenderas.

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
min kan väl ändå inte räknas ut helt och hållet...? *L* Självporträtt...

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Spräckt ram :(
:felämne
Ursäkta detta är OFF-topic, men jag ska nyttja min yttrandefrihet också:

Problemet är att dessa hundar äter ihjäl våra barn och husdjur, är detta helt ny information för dig?

De hundar som i folkmun kallas "kamphundar" är äckliga, inte för att det är hundens fel men kombinationen av arvsanlag och lynnet på den typiske ägaren, är direkt livsfarligt för allt och alla. Jag kan förstå om man är halvkriminell och behöver den i skyddsyfte, men som husdjur... Ställ dig själv frågan vad det är som lockar med att ha en hund som är framavlad för att döda, oavsätt om det är det du ska använda den till eller ej. Mitt tips är att gå en självförtroendekurs, så ska du se att du kommer nöja dig med en pudel tillslut. :pannkyss

Det står "Fuck the Law" under ditt Avatarnamn, du kanske behöver en sådan hund iallafall...

Ja eller hur! För Du tror det finns fler "Skräphundar" än vad det finns "Skräpmänniskor" ? :D Vissa gillar inte hundar, andra gillar inte ungar, vad är problemet? Vart tog yttrandefriheten vägen?

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Då ska jag nyttja min yttrandefrihet också:

Problemet är att dessa hundar äter ihjäl våra barn och husdjur, är detta helt ny information för dig?

De hundar som i folkmun kallas "kamphundar" är äckliga, inte för att det är hundens fel men kombinationen av arvsanlag och den lynnet på den typiske ägaren, är direkt livsfarlig för allt och alla. Jag kan förstå om man är halvkriminell och behöver den i skyddsyfte, men som husdjur... Ställ dig själv frågan vad det är som lockar med att ha en hund som är framavlad för att döda, oavsätt om det är det du ska använda den till eller ej. Mitt tips är att gå en självförtroendekurs, så ska du se att du kommer nöja dig med en pudel tillslut. :pannkyss

:backontop har ni missat kamphundstrådarna, ni kan ju alltid starta en ny : :sissy

Hundar är för människor som inte vågar ha katt :rolleyes:

Last edited:

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Ursäkta detta är OFF-topic, men jag ska nyttja min yttrandefrihet också:

De hundar som i folkmun kallas "kamphundar" är äckliga, inte för att det är hundens fel men kombinationen av arvsanlag och lynnet på den typiske ägaren, är direkt livsfarligt för allt och alla. Jag kan förstå om man är halvkriminell och behöver den i skyddsyfte, men som husdjur... Ställ dig själv frågan vad det är som lockar med att ha en hund som är framavlad för att döda, oavsätt om det är det du ska använda den till eller ej. Mitt tips är att gå en självförtroendekurs, så ska du se att du kommer nöja dig med en pudel tillslut. :pannkyss

Det står "Fuck the Law" under ditt Avatarnamn, du kanske behöver en sådan hund iallafall...

Egentligen hade jag velat ta allt sånt här skit på pm, men eftersom du så gladerligen hänger mig offentligt här o inbillar dig att du känner mig så ska jag vara nästan lika svinig tillbaks. Here we go..

Förstår genast att du är livrädd för hundar, främst av kamphundstyp. Har du någonsin träffat en sådan på riktigt ?
Hundar har funnits i mitt liv sen jag föddes, jag är inte ovetandes om vad det är för hund. Tvärtom! Jag har bott under samma tak som en importerad renrasig pitbull, i några år, samt läser en hel del litteratur om rasen, till skillnad mot vissa andra. Jag har just nu en omplaceringshund igen (nummer 3 i raden), schäfer, jag behöver inte fler. Jag älskar alla hundar, av större ras och av brukshundtyp främst.
Vem är det som behöver en självförtroende-kurs, inte är det jag ialllafall! Jag behöver inte hänga folk offentligt på ett felaktigt forum...

Thelinski

Nu ännu drygare
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Spräckt ram :(
Först och främst, jag känner inte dig och har ingen ambition att lära känna dig eller din shäfer. Så det var faktiskt inte meningen att du skulle ta min åsikt om "kamphundar" så personligt som du gjorde. Däremot så står jag fast vid min uppfattning om både jycke och de som väljer att ha de. Du är helt klart en djurvän och gillar hundar, säkert alla typer av hundar. Men, du specifikt uttrycker ditt intresse för just "kamphundar", DET tycker jag är lite obehagligt. Well, detta är bara mina små funderingar, inget som en tjej med ditt självförtroende behöver bry sig om.

Fuck the law!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Först och främst, jag känner inte dig och har ingen ambition att lära känna dig eller din shäfer. Så det var faktiskt inte meningen att du skulle ta min åsikt om "kamphundar" så personligt som du gjorde. Däremot så står jag fast vid min uppfattning om både jycke och de som väljer att ha de. Du är helt klart en djurvän och gillar hundar, säkert alla typer av hundar. Men, du specifikt uttrycker ditt intresse för just "kamphundar", DET tycker jag är lite obehagligt. Well, detta är bara mina små funderingar, inget som en tjej med ditt självförtroende behöver bry sig om.

Fuck the law!
Håller med.
Orkar dock inte diskutera.
Lär inte få någon att byta åsikt ändå.
Är inte hundrädd.
SBK instruktör.
Räddningshundförare.
Jägare.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION