Jag röstar på den där jag med. Det var Rasorblade som hade den förut har jag för mig3051768Den var VÄLDIGT bra!
Annars så fastnade jag alltid vid den som visas nedan. Kommer tyvärr inte ihåg vem som hade den.
JAAAAA....hur kunde du veta det...!!!
Hmmm....ja...jag föredrar nog mig själv i naturlligt format..!!
Du har tagit tillbaka rock-katten! Den äger!
Ja eller hur! För Du tror det finns fler "Skräphundar" än vad det finns "Skräpmänniskor" ? Vissa gillar inte hundar, andra gillar inte ungar, vad är problemet? Vart tog yttrandefriheten vägen?
Då ska jag nyttja min yttrandefrihet också:
Problemet är att dessa hundar äter ihjäl våra barn och husdjur, är detta helt ny information för dig?
De hundar som i folkmun kallas "kamphundar" är äckliga, inte för att det är hundens fel men kombinationen av arvsanlag och den lynnet på den typiske ägaren, är direkt livsfarlig för allt och alla. Jag kan förstå om man är halvkriminell och behöver den i skyddsyfte, men som husdjur... Ställ dig själv frågan vad det är som lockar med att ha en hund som är framavlad för att döda, oavsätt om det är det du ska använda den till eller ej. Mitt tips är att gå en självförtroendekurs, så ska du se att du kommer nöja dig med en pudel tillslut.
har ni missat kamphundstrådarna, ni kan ju alltid starta en ny :
Hundar är för människor som inte vågar ha katt
Ursäkta detta är OFF-topic, men jag ska nyttja min yttrandefrihet också:
Problemet är att dessa hundar äter ihjäl våra barn och husdjur, är detta helt ny information för dig?
De hundar som i folkmun kallas "kamphundar" är äckliga, inte för att det är hundens fel men kombinationen av arvsanlag och lynnet på den typiske ägaren, är direkt livsfarligt för allt och alla. Jag kan förstå om man är halvkriminell och behöver den i skyddsyfte, men som husdjur... Ställ dig själv frågan vad det är som lockar med att ha en hund som är framavlad för att döda, oavsätt om det är det du ska använda den till eller ej. Mitt tips är att gå en självförtroendekurs, så ska du se att du kommer nöja dig med en pudel tillslut.
Det står "Fuck the Law" under ditt Avatarnamn, du kanske behöver en sådan hund iallafall...
text ...
Håller med.Först och främst, jag känner inte dig och har ingen ambition att lära känna dig eller din shäfer. Så det var faktiskt inte meningen att du skulle ta min åsikt om "kamphundar" så personligt som du gjorde. Däremot så står jag fast vid min uppfattning om både jycke och de som väljer att ha de. Du är helt klart en djurvän och gillar hundar, säkert alla typer av hundar. Men, du specifikt uttrycker ditt intresse för just "kamphundar", DET tycker jag är lite obehagligt. Well, detta är bara mina små funderingar, inget som en tjej med ditt självförtroende behöver bry sig om.
Fuck the law!
Först och främst
Göteborgshumor?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|