KarlJohan skrev:Har helt klart fastnat för Thunderace och Thundercat än så länge.
Lite dyrare än vad jag hade tänkt men jag kommer ju inte köpa hoj riktigt än så de hinner gå ner i pris.
Skriv ner vad ni vet och tycker om dessa hojjar om ni har tid o lust. Chassi, bromsar, motor, hk, försäkring m.m.
Ha det gött!
Inte? Hel sadel o 5 växlar...KarlJohan skrev:Hmm. Ok. Thunderace ser då fan inte ut som nån touringhoj..
CorbenDallas skrev:Inte? Hel sadel o 5 växlar...
Hel sadel är väldigt praktiskt om du ska ha passagerare. 5 eller 6 växlar är skitsamma med den motorn.KarlJohan skrev:Ärligt talat så skiter jag i hur sadeln ser ut. 5 växlar är väl ingen vidare... Har ju faan fler på endurohojen.
Ja, du ser ju själv! En femväxlad herrcykel kan ju knappast kallas sportcykel. En mountainbike är absolut sportig.UrbanTiger skrev:Så antal växla avgör om det är sport eller inte.
Förvisso har min S4 från 93 6 växlad låda Och den är sportig som satan. Och min GT mointinbajk har typ 21 (lr om det är 24) växlar
KarlJohan skrev:Borde det inte finnas ensits-cuts till den?
Dez skrev:ZXR750 (-91-92)...snyggaste hojen som nånsit tillverkats
KawaChris skrev:Ingen som tycker ZX9R vore ett bra val? Visst kan det vara problem med toppen på de gamla men annars är den väl lika bra som en blade..
pakopak skrev:Om du har 40000:- kontant så kan du göra bra affärer nu på vintern, sikta högt och bjud på många, till sist är där någon som vill sälja. Fick min r6:a 01 1500mil för 40000. detta är givetvis ett undantag, ska på service snart och det kostar ju lite, men det borde inte vara några problem att hitta en nyare sporthoj typ 99+ för 40000:- nu, det är nämligen tyvärr riktigt svårt att sälja nu. Tänk på det när det blir dags för dig! Lycka till!
Hoppas du hittar en säljare som såg ut som min
Diversion skrev:En sådan här kanske?
Miss_Orchidee skrev:
KarlJohan skrev:Tja, förutom att det ser ut som att någon frontalkrockat med en betongvägg i 180 knyck med den så ser den väl helt ok ut...
Miss_Orchidee skrev:ELAKING
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |