Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Under fötterna.Kanske lite lättare om du skriver vart du ska ha golvet...![]()
Kanske lite lättare om du skriver vart du ska ha golvet...![]()
Mmm, för hela sveriges befolkning bor i stockholm....Vet inte var du bor men titta in på Mattvaruhuset, finns i Huddinge, Danderyd, Bromma (ulvsunda) och Veddesta.
Point taken!Först och främst i hallen men kanske köket också.
Marmoleum Click rekommenderar jag! Från Forbo. Det la jag in i min tidigare lägenhet (köket och hallen). Man köper rutor och sedan kan man bygga ihop dem hur man vill, finns i mängder av färger. Snyggt, lättlagt, skönt att gå på. Och mycket valmöjligheter vad gäller utseende alltså.
Här finns info. Och här finns bilder på hur det såg ut i min lägenhet.
Lycka till!
Jo Marmoleum är precis vad jag vill ha men det är rätt så dyrt tyvärr...
Marmoleum Click rekommenderar jag! Från Forbo. Det la jag in i min tidigare lägenhet (köket och hallen). Man köper rutor och sedan kan man bygga ihop dem hur man vill, finns i mängder av färger. Snyggt, lättlagt, skönt att gå på. Och mycket valmöjligheter vad gäller utseende alltså.
Här finns info. Och här finns bilder på hur det såg ut i min lägenhet.
Lycka till!
Typ 400 kvadratmetern. Jag ska lägga marmoleum click i mitt kök så fort jag bestämt mig för färgerna. Linoleum är dyrare än plast men jag är helt övertygad om att kostnaden per år med golvet blir lägre. Linoleumgolvet som ligger i min hall har legat sen 1959.
Edit: 30 x 90 cm-längderna är ebtydligt billigare än 30 x 30-rutorna. Snåla och strunta i detdär med rutigt golv kanske är ett alternativ?
Snyggt!![]()
Du kan ju inte räkna med att lägga golv och INTE få kapa det på längden eller bredden? Eller jo, om du lägger en matta så slipper du ju det...
Varför just matta och varför inte en snygg parkett eller liknande? Går ju minst lika fort om du är nybörjare på matta då det inte är det lättaste.
Har du kollat in gummigolv?
http://www.trelleborg.com/sv/Rubber-Flooring/
![]()
Visst, det är lite flygplansterminal men jag tycker att det är snyggt!
Jag gillar också det där! Skitsnyggt!
Sen måste jag ge cred till trådskaparen. Äntligen en till som inte vill lägga in ett plastgolv som ska försöka likna nåt det inte är. Låt ett plastgolv vara just ett plastgolv. Funktionellt och bekvämt att gå på. Annars blir det bara ett dåligt försök att vara nåt det inte är.
Jag är inte ensam med koll. Men du har också koll.
Edit: Jag måste passa på att fråga Sweedo som e i byggsvängen. Är inte ett sånt där gummigolv ganska optimalt att ha i t.ex en tvättstuga i en källare där man inte vill lägga fuktabsorberande organiska material som marmoleum (tror jag), trälaminat mfl är?
Edit: Jag måste passa på att fråga Sweedo som e i byggsvängen. Är inte ett sånt där gummigolv ganska optimalt att ha i t.ex en tvättstuga i en källare där man inte vill lägga fuktabsorberande organiska material som marmoleum (tror jag), trälaminat mfl är?
Kanske inte så sexigt dock. Eller jo rätt så härligt kinky!
.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning