Jalle
Medlem
Kan vi få lite skvaller?
Fakta?
Nyheter? Vad händer 2004?
Fakta?
Jalle skrev:Kan vi få lite skvaller?
Fakta?
Åsa #96 skrev:All info är "classified" för er som inte pallrade er dit![]()
R2 skrev:men jag som va där men va tvungen att dra hem innan festen, får jag inte heller veta nått? vem kräktes mm?vem gjorde bort sig?
..
?
............
Enligt säkra källor så har Chrille släppt hårdrocken till förmån för dansbandJalle skrev:Kan vi få lite skvaller?
Fakta?
GSXR1100R skrev:Enligt säkra källor så har Chrille släppt hårdrocken till förmån för dansband![]()
No moore räng
Macho Woman skrev:Björn gick omkring med en Grappa i byxfickan som han enträget bad alla damer att klämma på...
Chrille skrev:Äsch då. Artiga killar tackar inte nej när charmanta, trevliga damer bjuder upp till dans. Sen slingrar man sej, artigt, ifrån den obligatoriska andra dansen så att man inte svettas ur promillen.....
Jalle skrev:Dansband kommer faktiskt ganska långt ner på "synda mot hårdrocksetikens"
lista. Detta eftersom det i mångt och mycket sammansmälter med fylla, slagsmål, hånglande med andras kärringar, etc. Lite som EM. I alla fall när man är i värmland.
Värre är då de händer jag ser på bilder från SO-festen och som gör det sk Hårdrockstecknet [TM]. Verkar som om detta tecken missbrukas kraftigt av annars technolyssnande individer med för mycket innanför västen och jag kan känna en viss ilska gentemot Chrille eftersom han inte syns på någon av dessa bilder, ivrigt svingande för att schlö ner dessa missbrukare.
Hårdrockstecknet [TM] används alltså på en hårdrockskonsert eller för att hälsa på en hårdrocksbroder, inte för att man efter 3 öl för mycket känner sig lite wild, tuff and crazy och vill se cool ut på bild.
Macho Woman skrev:Björn gick omkring med en Grappa i byxfickan som han enträget bad alla damer att klämma på...
TYST!Åsa #96 skrev:BakfickanDå klämde jag på fel ficka
![]()
Jalle skrev:Dansband kommer faktiskt ganska långt ner på "synda mot hårdrocksetikens"
lista. Detta eftersom det i mångt och mycket sammansmälter med fylla, slagsmål, hånglande med andras kärringar, etc. Lite som EM. I alla fall när man är i värmland.
Värre är då de händer jag ser på bilder från SO-festen och som gör det sk Hårdrockstecknet [TM]. Verkar som om detta tecken missbrukas kraftigt av annars technolyssnande individer med för mycket innanför västen och jag kan känna en viss ilska gentemot Chrille eftersom han inte syns på någon av dessa bilder, ivrigt svingande för att schlö ner dessa missbrukare.
Hårdrockstecknet [TM] används alltså på en hårdrockskonsert eller för att hälsa på en hårdrocksbroder, inte för att man efter 3 öl för mycket känner sig lite wild, tuff and crazy och vill se cool ut på bild.
´ZoulFly skrev:Ville ju bara testa och se hur det kändes att göra som dom hårda grabbarna juDet tar ju sin tid att bli så där hård så att man grejjar att lyssna på Twisted Sister och Kiss
![]()
Jalle skrev:´
"Jag ville bara testa" är en vanlig förklaring vi får höra på Metalinstitutionen när vi utreder liknande händelser.
Att bara vilja testa tyder på att gemene man ser alldeles för lätt på detta heliga tecken och att det allt som oftast missbrukas av personer som för en kväll vill vara lite tuffa, precis som du själv säger. De absolut värsta exemplen på dessa individer finner vi i människor som på sin höjd har "Best Of AC/DC" hemma och som tar med tummen i sitt Hårdrockstecken [TM], alltså gör ett "surf"-tecken.
Usch!
Heder och pluspoäng ändå till dig Zoulfly, som träder fram innan patrullen från "Death To False Metal" anländer till dig kl 05.26 en regnig tisdagsmorgon och som inte lämnar dig förrän du kan texten till Deep Purples Highway Star utantill, iförd MINST 13-radiga nitarmand.
MEN när du sedan på ett väldigt inlindat sätt försöker håna ikoner som Twisted Sisters och KISS genom att förtäckt mena att de skulle vara lite mjuka, ställer du till det för dig igen. Detta uttalande gör att du automatiskt kommer att få flytta in i Oscars del av depån nästa år, där långa, stora guldkedjor och konstiga handtecken finns i överflöd.
För att slippa ytterligare obehag och ännu värre bestraffningar i framtiden ber vi på Metalinstutitionen att du i fortsättningen begränsar ditt alkoholintag så att du har full kontroll över dina kroppsrörelser och inte förvandlas till en wannabehårdrockare, utan inser dina begränsningar som technotomte.
DEATH TO FALSE METAL!
ZoulFly skrev:Men kanske grundar sig din misstänksamhet på en alltmer bräcklig övertygelse om att rosa tights kanske inte är det det hårdaste som går att uppbringa på en rockscen...vad vet jag![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |