SO - Gelleråsen....

Palte

Hus, barn och när tid finns enduro.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gas Gas EC250 + YZ 250
Åsa #96 skrev:
En stilla undran från min sida.... hur kan du ha tagit poäng om du vurpade :confused:
Eller du och fick snygghetspoäng för din vurpa :p

Klarade ett av mina mål.... Inte poäng utan 1,13 tiden

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
En helg med många rekord för min del. Nytt personbästa på banan med 1.12.5. Tangerade rekordet i vurpor per helg med 2 stycken. Och ett nytt personbästa i trasig kåpa....
Och så den där tummen också...

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Gulsnabbtrajja skrev:
En helg med många rekord för min del. Nytt personbästa på banan med 1.12.5. Tangerade rekordet i vurpor per helg med 2 stycken. Och ett nytt personbästa i trasig kåpa....

Grattis till PB:t. Mer sånt vill jag se... och mindre av dom andra "rekorden". :hördu

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Raw - bra Eddie-film. Utan tvekan den näst bästa. Vilken den bästa är? Delirious. Se den.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Gulsnabbtrajja skrev:

1.12.5 ja. Jag som hade bestämt mig för att vara lite hygglig och visa behagen om du hade kommit i mål. Tror du har blivit lite för hooked på sandsurfing för ditt eget bästa. Blir man inte torr i munnen av allt det där gruset?

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Chrille skrev:
Apstruts har under helgen, i rörande samförstånd, utnämts till 'Nupparn' då vi alla är rörande eniga om vad som egentligen ligger bakom denne nya förmågas plötsliga frånfälle från den karusell han just köpt klippkort till....

Det är som vanligt, man är borta en vecka i lilla Peking och därefter en vecka i Bergen. När man väl kommit hem så har kärringarna hållt låda värre än de mäktigaste av syjuntor. Jaja...

F ö, 2004 är Året [tm]. Jag säger som Marit: "This is the year it all will happen"...

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Så du lovar att ställa upp i mer än ett rejs? Vågar du dig upp till Gelleråsen? Tänk om du inte slår Donkeys PB... Det vore väl hemskt? :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Så du lovar att ställa upp i mer än ett rejs? Vågar du dig upp till Gelleråsen? Tänk om du inte slår Donkeys PB... Det vore väl hemskt? :D

Jag har haft två betalda semesterdagar i år, men ändå varit och kört ett gäng körningar i såväl Karlskoga samt även på Knutstorp och Kinnekulle. Utöver det blev det en vecka på Gelleråsen då Bike Week var. Det finns gränser för vad ekonomin klarar.

Nästa år har jag dock 5v betald semester. Beware.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
När som helst. Jag menar, det vore ju lite pinsamt för dig att inte kunna piska Björns tid. Gelleråsen som är din favoritbana och allt. :crash

Jaså, jaha. Det där är jag inte det minsta rädd för. Jag är övertygad om att Palte och jag skulle kört 14-tider redan under Bike Week om vi fått köra fler än 10 futtiga varv. Hade jag fått några varv till på mig så jag kunnat visat framhjulet för Jonas i någon inbromsning, då är jag övertygad om att vi haft 14-tider lätt.

F ö är jag glad över att Björn kommit ner till 15-tider direkt. Jag har stora förhoppningar att vi kommer hjälpa varandra ner till inte bara 14-tider utan även lägre nästa år.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Låter bra Jocke, jag är stolt över dig. Du tar verkligen nederlaget som en man.

/me springer och gömmer sig för eventuella våldsattacker.

Palte

Hus, barn och när tid finns enduro.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gas Gas EC250 + YZ 250
abstruse skrev:
Jaså, jaha. Det där är jag inte det minsta rädd för. Jag är övertygad om att Palte och jag skulle kört 14-tider redan under Bike Week om vi fått köra fler än 10 futtiga varv. Hade jag fått några varv till på mig så jag kunnat visat framhjulet för Jonas i någon inbromsning, då är jag övertygad om att vi haft 14-tider lätt.

F ö är jag glad över att Björn kommit ner till 15-tider direkt. Jag har stora förhoppningar att vi kommer hjälpa varandra ner till inte bara 14-tider utan även lägre nästa år.

ÄHH nu är det 12er som hägrar....

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Palte skrev:
ÄHH nu är det 12er som hägrar....

För dig ja! Du har ju fuskat med ERF på Gelleråsen och köpt ny båge. Det är oschysst fusk! Dessutom är du ju duktig. Tänk på oss talanglösa. Eller iaf, tänk på mig åtminstone. Björn visar ju sig vara vårt nya hopp.

Hur långt var det till ättestupan?

-Taxi?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
abstruse skrev:

Japp, var mäkta oroad över att bli ordentligt frånåkt i början av året då det minsann inte gick fort. Kul att vi nu ligger så lika! Nästa år kommer bli duktigt skoj när vi får jaga varann till nya höjder.

Hur blir det med alla säljaochköpanyMCplaner? Lagda på hyllan för stunden?

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!