Åsa #96 skrev:En stilla undran från min sida.... hur kan du ha tagit poäng om du vurpade![]()
Eller du och fick snygghetspoäng för din vurpa![]()
Klarade ett av mina mål.... Inte poäng utan 1,13 tiden
Åsa #96 skrev:En stilla undran från min sida.... hur kan du ha tagit poäng om du vurpade![]()
Eller du och fick snygghetspoäng för din vurpa![]()
TACK!!!Bj.O.rn skrev:Jag spottade upp mig till en 1.12,7.... Det här kommer jag leva på hela vintern, Chrille är knäckt..![]()
/B
Gulsnabbtrajja skrev:En helg med många rekord för min del. Nytt personbästa på banan med 1.12.5. Tangerade rekordet i vurpor per helg med 2 stycken. Och ett nytt personbästa i trasig kåpa....
Och så den där tummen också...
oscar skrev:You want half!?
Gulsnabbtrajja skrev:En helg med många rekord för min del. Nytt personbästa på banan med 1.12.5. Tangerade rekordet i vurpor per helg med 2 stycken. Och ett nytt personbästa i trasig kåpa....
Och så den där tummen också...
Chrille skrev:Apstruts har under helgen, i rörande samförstånd, utnämts till 'Nupparn' då vi alla är rörande eniga om vad som egentligen ligger bakom denne nya förmågas plötsliga frånfälle från den karusell han just köpt klippkort till....
McB skrev:Så du lovar att ställa upp i mer än ett rejs? Vågar du dig upp till Gelleråsen? Tänk om du inte slår Donkeys PB... Det vore väl hemskt?![]()
abstruse skrev:När då?![]()
McB skrev:När som helst. Jag menar, det vore ju lite pinsamt för dig att inte kunna piska Björns tid. Gelleråsen som är din favoritbana och allt.![]()
abstruse skrev:Jaså, jaha. Det där är jag inte det minsta rädd för. Jag är övertygad om att Palte och jag skulle kört 14-tider redan under Bike Week om vi fått köra fler än 10 futtiga varv. Hade jag fått några varv till på mig så jag kunnat visat framhjulet för Jonas i någon inbromsning, då är jag övertygad om att vi haft 14-tider lätt.
F ö är jag glad över att Björn kommit ner till 15-tider direkt. Jag har stora förhoppningar att vi kommer hjälpa varandra ner till inte bara 14-tider utan även lägre nästa år.
Palte skrev:ÄHH nu är det 12er som hägrar....
Palte skrev:ÄHH nu är det 12er som hägrar....
abstruse skrev:
F ö är jag glad över att Björn kommit ner till 15-tider direkt. Jag har stora förhoppningar att vi kommer hjälpa varandra ner till inte bara 14-tider utan även lägre nästa år.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |