SO på Falkenberg

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Hur går det? Ge oss som inte är där lite info, träningen måste ju vara i full gång!

- Vad för djur har Moss dödat?
- Har Wikström & Backman klassat upp sig till SBK?
- Kommer #40 Jonsson stå på pallen?
- Hur många letar extra ljuddämpare?

Ge mig info :4skrika

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Några R600-förare hade akrobatiska övningar för sig och kommer inte till start imorrn iaf, jag är en av dom och jag misstänker att #88 inte gör det heller.

Men det är klart, har någon en bromspump och gas + returvajrar till en R6 -06 till låns, hyra eller salu så kan iaf jag köra imorrn.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ajajaj grabbar! Ni ska hålla er på hjulen ju! Håller tummarna för er allihopa att det fortsätter bra! Hoppas kunna komma dit på söndag, ska hejja som fan då! :tummenupp

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Hur går det? Ge oss som inte är där lite info, träningen måste ju vara i full gång!

- Vad för djur har Moss dödat?
- Har Wikström & Backman klassat upp sig till SBK?
- Kommer #40 Jonsson stå på pallen?
- Hur många letar extra ljuddämpare?

Ge mig info
Uppdatera din hemsida istället!
Det står ju inget om vad du ska göra imorgon:confused:

Några R600-förare hade akrobatiska övningar för sig och kommer inte till start imorrn iaf, jag är en av dom och jag misstänker att #88 inte gör det heller.

Men det är klart, har någon en bromspump och gas + returvajrar till en R6 -06 till låns, hyra eller salu så kan iaf jag köra imorrn.

Fan Johan, du måste fixa grejer, du är ju på g nu!

Last edited:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Varför ingen tid på #40 i SST 600, Roger Jonsson (orange CBR)? Utan transponder eller utom tävlan?

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Varför ingen tid på #40 i SST 600, Roger Jonsson (orange CBR)? Utan transponder eller utom tävlan?

Känns som han körde utan transponder va? Det är väl inget krav att köra med transponder på fri träningen och han kanske ville mörka sina tider?

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Jo, det här grusade flytet lite, men jag har ringt runt, frågat runt och surfat runt, och det verkar rätt kört att få tag på grejer till imorrn :gråta

Kolla med Jenza (Peter) här på forumet! Om inte till R6 så har han garanterat en pump till en R1'a som kanske passar? Han hänger i Skåne, så inte såå långt att åka. Tel.nr via PM :tummenupp

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

var det du som kraschade vid nyhemskurvan (högern efter chikanen)?

vad har du för nummer på hojen?

kommer förbi å säger hej imorgon:)

Solen har skinit hela dagen och allt flyter på bra :)

såg bra ut:tummenupp

Last edited:

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR

helt riktigt ;) Tyvärr hade jag otur att även denna helg åka av utan egen bevåg (eller vad man säger).

Bult till stötdämparlänkaget lossade i chikanen (kanske tur det var just där)? Förmodligen har den sakta men säkert gängats av och lossnat.
resulterade i att jag bokstavligen flög av hojen när hela kutsen trillade ner i bakhjulet. Samma öde fick motorcykeln som studsade både på nosen och baken.

Hojen kunde jag få ihop. Men vänstra stöveln krympte nog ett par storlekar, för den fick jag inte på (eller var det foten som blev större ;)). Förmodligen inget brutet i foten men har fått en kraftig stukning och foten är blå. Kan tyvärr inte köra i helgen! Jag vill så gärna men går inte :( Syns på karlskoga alla! Ska se över alla skruvar tills dess ;)

edit: lycka till på racet johan hoppas du kommer till start :)

Last edited:

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
Hojen kunde jag få ihop. Men vänstra stöveln krympte nog ett par storlekar, för den fick jag inte på (eller var det foten som blev större ;)). Förmodligen inget brutet i foten men har fått en kraftig stukning och foten är blå. Kan tyvärr inte köra i helgen! Jag vill så gärna men går inte :( Syns på karlskoga alla! Ska se över alla skruvar tills dess ;)

edit: lycka till på racet johan hoppas du kommer till start :)

fötterna är skit att krasha,blir sällan helt bra men det är väl därför hela depån haltar runt som krymplingar...hoppas din blir hel igen:)

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...