SO på Falkenberg

P Igelhammar

Depåhora, fotograf och slapptask
Gick med
2 Apr 2009
Hoj
Rostig röd damcykel
Bra att Peter Lindén nämner de flesta förare, så man har lite koll på vad som händer.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Nu ligger resultaten uppe för idag på Mylaps.
Gött med killen som har koll på vilken bana han är och kör på.. :hihi

Last edited:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Har film från R1000 racet på söndagen. Någon som kan länka till hur man lägger upp den på internet!?

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Bara att tanka upp på tex Youtube. Skapa ett konto först om du inte har det och sen är det enkla steg för steg för att få upp filmen.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Bara att tanka upp på tex Youtube. Skapa ett konto först om du inte har det och sen är det enkla steg för steg för att få upp filmen.

Den e 20 min lång. De e väll max 10 där? :va
Hur klipper jag isf filmen? Suck fan va kass jag e på sånt här skit:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Den e 20 min lång. De e väll max 10 där? :va
Hur klipper jag isf filmen? Suck fan va kass jag e på sånt här skit:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet
Tror de har ändrat till 15 min.

Om du kör Windows så sök på Movie Maker så har du ett ganska enkelt program där du kan klippa och lägga in texter och diverse andra effekter. Duger utmärkt för klipp på Tuben.

Langa in en länk här när du är klar! :tummenupp

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Tror de har ändrat till 15 min.

Om du kör Windows så sök på Movie Maker så har du ett ganska enkelt program där du kan klippa och lägga in texter och diverse andra effekter. Duger utmärkt för klipp på Tuben.

Langa in en länk här när du är klar! :tummenupp

Va betyder detta???? :huvet:huvet:huvet

Det går inte att importera filen F:\DCIM\100GOPRO\GOPR0007.MP4 eftersom codec-filen som krävs för att spela upp filen inte är installerad på datorn. Avsluta och starta om Windows Movie Maker om du redan har hämtat och installerat codec-filen. Försök sedan importera filen igen.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Sådär, nu har man kommit hem med skrotet... En mer utförlig "racerapport" är på gång!

var det du som kraschade vid nyhemskurvan (högern efter chikanen)?

vad har du för nummer på hojen?

kommer förbi å säger hej imorgon:)
Japp, det var jag, #78 :( Stod du och kollade på? Hoppas jag gladde publiken iaf :rolleyes:

Kul å ses, ledsen att jag va lite kort å stressad bara :)

väck hoztik och be han kolla pm någon.
Du, du anar inte hur glad jag blev över alla PM när jag kollade mobilen på morgonen! :tummenupp Nu redde det ut sig ändå, men jag var millimetrar från att hoppa i en lånad bil och dra iväg till Halmstad!

helt riktigt ;) Tyvärr hade jag otur att även denna helg åka av utan egen bevåg (eller vad man säger).

Bult till stötdämparlänkaget lossade i chikanen (kanske tur det var just där)? Förmodligen har den sakta men säkert gängats av och lossnat.
resulterade i att jag bokstavligen flög av hojen när hela kutsen trillade ner i bakhjulet. Samma öde fick motorcykeln som studsade både på nosen och baken.

Hojen kunde jag få ihop. Men vänstra stöveln krympte nog ett par storlekar, för den fick jag inte på (eller var det foten som blev större ;)). Förmodligen inget brutet i foten men har fått en kraftig stukning och foten är blå. Kan tyvärr inte köra i helgen! Jag vill så gärna men går inte :( Syns på karlskoga alla! Ska se över alla skruvar tills dess ;)

edit: lycka till på racet johan hoppas du kommer till start :)
Hoppas foten kryar på sig och att du får ordning på hojen! Den såg lite ledsen ut :(

Bromspump finnes till salu men en bit ner till Falken tyvärr, men behöver du en efter helgen så finns det en om du behöver. //Ove
Det låter bra, jag tjoar ev till via PM! :tummenupp

Jävla skitbana den är trasig! Man går ju ikull överallt.Och man får en jävla massa sand i öronen!
Sand? Jag fick gräs precis överallt, men jag håller med om att den är trasig :mad:

Va betyder detta???? :huvet:huvet:huvet

Det går inte att importera filen F:\DCIM\100GOPRO\GOPR0007.MP4 eftersom codec-filen som krävs för att spela upp filen inte är installerad på datorn. Avsluta och starta om Windows Movie Maker om du redan har hämtat och installerat codec-filen. Försök sedan importera filen igen.
Det betyder att du måste installera en pryl som gör att Movie Maker förstår och kan läsa filmfilen :)

Zartax

Sporthojsnörd
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha 1100 Virago 96'
Ja fy fan vad trist R1000 var. Lite krascher, ambulans på banan, 7 man i första klungan och vinst med en hel sekund :rolleyes:

Rookie-tabellerna är uppdaterade med race 2:
http://www.sandstream.se/tabell.asp

11:a än så länge. Förvånad över att jag ligger så högt ändå. På 4 race har jag 2 DNF, hehe. Blev lite girig där i race 2 R600. Kände att segern var inom räckhåll men det visade sig vara gräsmattan som jag tillslut greppade på sista varvet.

Hur funkar det med uppklassningspoäng till SST600 förresten?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Sådär, nu har man kommit hem med skrotet... En mer utförlig "racerapport" är på gång!

Japp, det var jag, #78 :( Stod du och kollade på? Hoppas jag gladde publiken iaf :rolleyes:

Kul å ses, ledsen att jag va lite kort å stressad bara :)

Du, du anar inte hur glad jag blev över alla PM när jag kollade mobilen på morgonen! :tummenupp Nu redde det ut sig ändå, men jag var millimetrar från att hoppa i en lånad bil och dra iväg till Halmstad!

Hoppas foten kryar på sig och att du får ordning på hojen! Den såg lite ledsen ut :(

Det låter bra, jag tjoar ev till via PM! :tummenupp

Sand? Jag fick gräs precis överallt, men jag håller med om att den är trasig :mad:

Det betyder att du måste installera en pryl som gör att Movie Maker förstår och kan läsa filmfilen :)

ha ha ingen fara, din hoj såg lite mörbultad ut och du hade ju lite att stå i om man säger så

ja jag stod å tittade på fast vid din avåkning stod jag vid chikanen men gick bort för att se hur det gick för den som gick av i nyhem.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...