P Igelhammar
Depåhora, fotograf och slapptask
Jösses vikket rejs det verkar va i 1000. Synd på Spyan att han krascha!!!
Jocke, som vann Rookie 1000, hälsar att han mer än gärna skulle göra en om han kunde!
Rookie-tabellerna är uppdaterade:
http://www.sandstream.se/tabell.asp
Förbannad
Grymt kört av Hasse i R600, stort grattis
Ja fy fan vad trist R1000 var. Lite krascher, ambulans på banan, 7 man i första klungan och vinst med en hel sekundriktigt imponerad av robert mattsons dubbelseger och kval ettor.r1000 idasg var ju sömnpiller om man jämför med lillebror klassen tyvärr bara
Bara att tanka upp på tex Youtube. Skapa ett konto först om du inte har det och sen är det enkla steg för steg för att få upp filmen.
Tror de har ändrat till 15 min.Den e 20 min lång. De e väll max 10 där?
Hur klipper jag isf filmen? Suck fan va kass jag e på sånt här skit
Tror de har ändrat till 15 min.
Om du kör Windows så sök på Movie Maker så har du ett ganska enkelt program där du kan klippa och lägga in texter och diverse andra effekter. Duger utmärkt för klipp på Tuben.
Langa in en länk här när du är klar!
Japp, det var jag, #78 Stod du och kollade på? Hoppas jag gladde publiken iafvar det du som kraschade vid nyhemskurvan (högern efter chikanen)?
vad har du för nummer på hojen?
kommer förbi å säger hej imorgon
Du, du anar inte hur glad jag blev över alla PM när jag kollade mobilen på morgonen! Nu redde det ut sig ändå, men jag var millimetrar från att hoppa i en lånad bil och dra iväg till Halmstad!väck hoztik och be han kolla pm någon.
Hoppas foten kryar på sig och att du får ordning på hojen! Den såg lite ledsen uthelt riktigt Tyvärr hade jag otur att även denna helg åka av utan egen bevåg (eller vad man säger).
Bult till stötdämparlänkaget lossade i chikanen (kanske tur det var just där)? Förmodligen har den sakta men säkert gängats av och lossnat.
resulterade i att jag bokstavligen flög av hojen när hela kutsen trillade ner i bakhjulet. Samma öde fick motorcykeln som studsade både på nosen och baken.
Hojen kunde jag få ihop. Men vänstra stöveln krympte nog ett par storlekar, för den fick jag inte på (eller var det foten som blev större ). Förmodligen inget brutet i foten men har fått en kraftig stukning och foten är blå. Kan tyvärr inte köra i helgen! Jag vill så gärna men går inte Syns på karlskoga alla! Ska se över alla skruvar tills dess
edit: lycka till på racet johan hoppas du kommer till start
Det låter bra, jag tjoar ev till via PM!Bromspump finnes till salu men en bit ner till Falken tyvärr, men behöver du en efter helgen så finns det en om du behöver. //Ove
Sand? Jag fick gräs precis överallt, men jag håller med om att den är trasigJävla skitbana den är trasig! Man går ju ikull överallt.Och man får en jävla massa sand i öronen!
Det betyder att du måste installera en pryl som gör att Movie Maker förstår och kan läsa filmfilenVa betyder detta????
Det går inte att importera filen F:\DCIM\100GOPRO\GOPR0007.MP4 eftersom codec-filen som krävs för att spela upp filen inte är installerad på datorn. Avsluta och starta om Windows Movie Maker om du redan har hämtat och installerat codec-filen. Försök sedan importera filen igen.
Det betyder att du måste installera en pryl som gör att Movie Maker förstår och kan läsa filmfilen
http://datorn.ifokus.se/articles/4d712e90b9cb46221d044b2d-importera-mp4-filer-i-windows-movie-makerGivande svar
Vilket format ska filen va i???
Ja fy fan vad trist R1000 var. Lite krascher, ambulans på banan, 7 man i första klungan och vinst med en hel sekund
Rookie-tabellerna är uppdaterade med race 2:
http://www.sandstream.se/tabell.asp
Sådär, nu har man kommit hem med skrotet... En mer utförlig "racerapport" är på gång!
Japp, det var jag, #78 Stod du och kollade på? Hoppas jag gladde publiken iaf
Kul å ses, ledsen att jag va lite kort å stressad bara
Du, du anar inte hur glad jag blev över alla PM när jag kollade mobilen på morgonen! Nu redde det ut sig ändå, men jag var millimetrar från att hoppa i en lånad bil och dra iväg till Halmstad!
Hoppas foten kryar på sig och att du får ordning på hojen! Den såg lite ledsen ut
Det låter bra, jag tjoar ev till via PM!
Sand? Jag fick gräs precis överallt, men jag håller med om att den är trasig
Det betyder att du måste installera en pryl som gör att Movie Maker förstår och kan läsa filmfilen
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari