SO på Falkenberg

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Någon som spelade in sändningen från tv4sport eller vet vart man får tag på den?

tyvärr glömde jag av tiden men jag hann bara spela in ca 45 minuter, kanske inte är till ngn större hjälp;(

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Det var inte längre än ett inslag i Sportspegeln tyvärr.

-Maan, sånt här måste ju läggas upp lättillgängligt på en TV4-playsida men även på Highsider samt SO egna hemsida, vem fan hinner med att sitta o vänta på utsändningar + repriser på dumburken, känns hopplöst omodernt. FickxSa nu detta TV4 Sport!! :mad:

-SST600 Onboardshots med Thommy Sköld var väl så actionsports ska avnjutas/visas i full HD, om man ska hålla sig intresserad på riktigt.

-Magnus J på Bike som intervjuare/programledare, gav ett rappt o vaket intryck o kanske vår tids nye Johan Thoren :D

-Men herreguud vad länge gridgrafiken med alla 50-11 namn skulle promt läsas upp ordagrant...JEEZ!

-125GP höll på i en evighet, jag gick därifrån o glömde komma tillbaka igen *ironi-host*

@Sandstream: RU jomenvisst... :krama

Last edited:

Tobbbe

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
Honda cbr 600 rr
Tyckte sändningen från Falkenberg var ganska bra, över förväntan...bra jobbat Luff!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Bara du fick med Rookie1000 så är jag nöjd:tungan

som michelle ovan säger så var inslaget om rookie 1000 inte längre en en sportspegelsändning om ens det, men visst kan jag föra över det från min inspelningsbara box å lägga upp det om du vill:)

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
som michelle ovan säger så var inslaget om rookie 1000 inte längre en en sportspegelsändning om ens det, men visst kan jag föra över det från min inspelningsbara box å lägga upp det om du vill:)

men som sagt jag spelade bara in sista 40-45 minuterna av sändningen, kollar om jag kan fixa över inspelingen från boxen till usb och därefter lägga upp rookie 1000 på nätet men det blir efter att jag jobbat klart, jobbar till 14.00:tummenupp

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Jag klagade inte på programmet som sådant.
Var faktiskt rätt hyfsat, det som sänker det hela är kommentatorn igen!
Missade tyvärr en del kom in i slutet på 125 GP.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Tycker sändningen var helt okej men den där gamla farbror som kommenterar och inte kan hålla reda på topp 3 i SST600 drar ner betyget rejält :död

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
Sändningen var mycket bra över lag! Dock finns det några saker man kan göra bättre. För det första LG som kommentator känns som han sjunger på sista versen. In med Magnus från bike som känns lite mer up to date och håller koll på gubbarna både brevid banan och under race. Nummer två är information. Under racen visades ingenting annat är körningen. Dom måste få in lite grafik som visar allas placeringar under racet och lite tider.

/A

MattzzoN

#65 Pro Superbike
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
2xCBR
men som sagt jag spelade bara in sista 40-45 minuterna av sändningen, kollar om jag kan fixa över inspelingen från boxen till usb och därefter lägga upp rookie 1000 på nätet men det blir efter att jag jobbat klart, jobbar till 14.00:tummenupp

Tack för erbjudandadet, men jag kan hämta den från RU istället:tummenupp

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...