Jag kommer INTE komma på yttern i år i alla fall =)
Hehe yttern? Var det inte på innern "nån" kom utan bromsar?
Jag kommer INTE komma på yttern i år i alla fall =)
Gör inte det, det gjorde jättejätte ont och jag blev jättejätte rädd och det blev jättejätte dyrt......
Hehe yttern? Var det inte på innern "nån" kom utan bromsar?
Haha jag har blivit omkörd en gång av oskar i min karriär och det har jag för mig va på yttern i karusellen när han råkade vinna på torpetAHA, jag trodde du ville gnugga in en oerhört förnedrande "JAGkördeomDIGpåyttern!!!"
Ryktet säger du blötte y-frontarna när du såg att jag var anmäld och var tvungen att alibi-anmäla dig till motogp istället?Det verkar ju som han har lärt sig ett och annat, och inte ville göra om samma misstag två gånger...
Ryktet säger du blötte y-frontarna när du såg att jag var anmäld och var tvungen att alibi-anmäla dig till motogp istället?
Undra vem som bjuder på godast kaffe på söndag..
De blir plus om ni har bullar
Och den viktigaste frågan, vilka vågar testa tricket med feta side burns ala mozz för att sätta pers där?
Och den viktigaste frågan, vilka vågar testa tricket med feta side burns ala mozz för att sätta pers där?
"Feta sideburns ala Mozz"... Hmmmmm, finns det flera Mozz? För mina är inte, och kommer aldrig att bli, feta. De bara ÄR, och är dessutom gråare än det lilla som är kvar av än övrigt hår. Buhuhuhu!!!!!!!
Underskatta aldrig polisongers inverkan på racecraften.
Inte ens i dess klenaste form.
Varför tror du mina så kallade Sideburns är kvar...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari