sandstream
Guest
Tackar för bildernaDu har PM...
Det jag försöker titta på i depåkurvan är utgången, det gäller att hålla blicken långt fram men det är svårt som fan att vänja sig av med att kolla så att man kommer "rätt" vid curpsen
Tackar för bildernaDu har PM...
..men det är svårt som fan att vänja sig av med att kolla så att man kommer "rätt" vid curpsen
Fler bilder är på G... Lite smått och gott kommer det ut snart på familjenborgh.com .. En hel del att gå igenom
Vi är alltså curbs-pundare?Amen. Jag stirrar mig blind på curbsen varje kurva trots att jag vet att jag inte borde. Det är som en drog
Vi är alltså curbs-pundare?
Fick dåligt samvete på morgonen när Svensken berättade det, jag hade ju skrivit här att den lät som fan men sååååå illa var det ju inte.
Då är vi två!
Nästa gång kompenserar vi med att vi sover utan värme i husvagnen
Amen. Jag stirrar mig blind på curbsen varje kurva trots att jag vet att jag inte borde. Det är som en drog
Det tror jag inte ett skit på, du ligger säkert och värmer dig mellan ett parHost, host...fan vilken feber jag har
Nja... Visst är detta du eller? Ser ut som du har fokus rätt så långt fram...
Ser väl inte så illa ut eller hur?Det är jag
Ser väl inte så illa ut eller hur?
Skicka ett PM med din mailadress så ska du få den i full size.. plus fler..Hehe nä det ser ju helt otrooooligt bra ut
Snabbkoll Hittade en.. Men nu kollade jag bara på de jag tog på söndagen... Det finns nog någon mer... PM din mailadress så tar jag er i tur och ordning Ni är några som vill ha lite bilder nu ...Har du några bilder på #29 R600
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|