Somliga har synpunkter på bilkörning!

Status
Ej öppen för fler svar.

HanneZ

Guest
Du har ingen aning om vart folk kan hoppa ut, cyklister o annat skit, fulla jävlar kan göra precis vad som helst. Dessutom så skrämmer volvo nissarna mig genom att köra fort som helvete o sen tvärnita precis innan dom ska stanna.

så ni som drar 150 inne i stan på kvällarna.... gör inte de! En kompis till mig körde på en stakkars full jävel som nu e kolli. Detta hände inne i stan och han trillade ut genom en buske typ. Gött o ha på samvetet.....

/ Hannes

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
HanneZ skrev:
Du har ingen aning om vart folk kan hoppa ut, cyklister o annat skit, fulla jävlar kan göra precis vad som helst. Dessutom så skrämmer volvo nissarna mig genom att köra fort som helvete o sen tvärnita precis innan dom ska stanna.

så ni som drar 150 inne i stan på kvällarna.... gör inte de! En kompis till mig körde på en stakkars full jävel som nu e kolli. Detta hände inne i stan och han trillade ut genom en buske typ. Gött o ha på samvetet.....

/ Hannes

nej jag har ingen aning om vad som kan hoppa ut och därför kör jag inte fort på såna ställen där det finns någonting som någon kan hoppa ut ifrån. jag kör fort där det är rent på sidorna om vägen.

HanneZ

Guest
mjo de trodde ja men fick reda på fakta i en tidigare tråd som innehöll ungefär samma inlägg från samma personer!

/ Hannes

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
nej jag är 29 år gammal. jag har bara haft mc-kort denna sommar dock. tidigare har jag bara kört cross och bil. jag skaffade mc-kort och mc för att jag blev så jäkla trött på att åka fast för snuten hela tiden. man måste ju ha så jäkla snabba bilar för att kunna köra ifrån snuten med bil. myyyyyycket lättare med mc.

HanneZ

Guest
Silwer skrev:
å här har man suttit och låtit som en fabror som berättar för snorgärsen hur det ska fungera.
Så är han jämngamal, så fel det kan slå.
Ja säger ju att det är gubbar som drar upp premien HE HE

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Silwer skrev:
å här har man suttit och låtit som en fabror som berättar för snorgärsen hur det ska fungera.
Så är han jämngamal, så fel det kan slå.

han e inte mer än 22..... hoppas du fattar det.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...