gixxer_power skrev:Men var är alla andra?......
gixxer_power skrev:050106
gixxer_power skrev:050106
Lars_Jo skrev:Lite bilder från semestertrippen till Alperna i år, bra väder för det mesta och otroliga mc-vägar!
Tyvärr är man lite dålig på italienska så vi förstod inte att vägen var avstängd på den ena bilden, men det gick bra att flytta på avspärrningen och åka vidare... Åkte genom tyskland, österrike och italien. Åkte även förbi Nürnburgring och tänkte köra några varv, tyvärr blev det regn på kvällen när vi var där så tänkte köra dagen efter ist, men då var banan stängd!
swejen skrev:Tjusiga bilder!!!
Det ser lite kallt ut... Hur många grader var det?
Abloy skrev:
Så ska det se ut
Men vafalls! har du inte kört på fem dagar, isåfall är det skandal men troligast är väl att du inte har lagt ut några fler bilder. Vad kör du på för däck?
164 på rullen skrev:Hmm kul att niledahl hitta på ett namn till slut
Jag har lite andra bilder på dig ute på en fest i klingsta, vill du jag ska lägga ut dem??
gixxer_power skrev:050115
gixxer_power skrev:050115
Abloy skrev:Inte var det så att du var ute och åkte igår, Lördag den 22?
Satt och degade i soffan vid tretiden när jag plötsligt hörde en rapp radfyra ute på gatan, sprang till fönstret lika snabbt som ett barn som väntar på tomten, och tittade ut. Fick då till min stora glädje och förtjusning se en fighter som åkte längs Köpmangatan och sladdade, följd av en endurocykel.
Såg totalt fyra motorcyklar igår som var ute och körde, inte illa för att vara Januari
Abloy skrev:Inte var det så att du var ute och åkte igår, Lördag den 22?
Satt och degade i soffan vid tretiden när jag plötsligt hörde en rapp radfyra ute på gatan, sprang till fönstret lika snabbt som ett barn som väntar på tomten, och tittade ut. Fick då till min stora glädje och förtjusning se en fighter som åkte längs Köpmangatan och sladdade, följd av en endurocykel.
Såg totalt fyra motorcyklar igår som var ute och körde, inte illa för att vara Januari
Lars_Jo skrev:Lite bilder från semestertrippen till Alperna i år, bra väder för det mesta och otroliga mc-vägar!
gixxer_power skrev:050122
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |