Sommarbilder

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
gixxer_power skrev:

:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar

Så ska det se ut :tummenupp

Men vafalls! har du inte kört på fem dagar, isåfall är det skandal men troligast är väl att du inte har lagt ut några fler bilder. Vad kör du på för däck?

swejen

Medlem
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
Gsxr1000
Lars_Jo skrev:
Lite bilder från semestertrippen till Alperna i år, bra väder för det mesta och otroliga mc-vägar!

Tyvärr är man lite dålig på italienska så vi förstod inte att vägen var avstängd på den ena bilden, men det gick bra att flytta på avspärrningen och åka vidare... Åkte genom tyskland, österrike och italien. Åkte även förbi Nürnburgring och tänkte köra några varv, tyvärr blev det regn på kvällen när vi var där så tänkte köra dagen efter ist, men då var banan stängd!

Tjusiga bilder!!! :tummenupp
Det ser lite kallt ut... Hur många grader var det?

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
swejen skrev:
Tjusiga bilder!!! :tummenupp
Det ser lite kallt ut... Hur många grader var det?

Där vi var ute i snön och fotade var det riktigt kallt, kan inte ha varit många plusgrader. Som högst gick vägen en bit över 2500 möh.

gixxer_power

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2004
Hoj
gsxr750
däck

Abloy skrev:
:klappar:klappar:klappar:klappar:klappar

Så ska det se ut :tummenupp

Men vafalls! har du inte kört på fem dagar, isåfall är det skandal men troligast är väl att du inte har lagt ut några fler bilder. Vad kör du på för däck?

Jag kör med michelin MC12 fram och michelin AC10 bak

Bifogat

• Bild(26).jpg
    Bild(26).jpg
    46.3 KB · Visningar: 112

gixxer_power

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2004
Hoj
gsxr750
164 på rullen skrev:
Hmm kul att niledahl hitta på ett namn till slut :yoparty
Jag har lite andra bilder på dig ute på en fest i klingsta, vill du jag ska lägga ut dem?? :banana :hihi

Ajdå...det låter oroväckande..du behåller väl dom bilderna för dig själv va..:)..

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
gixxer_power skrev:

Inte var det så att du var ute och åkte igår, Lördag den 22?

Satt och degade i soffan vid tretiden när jag plötsligt hörde en rapp radfyra ute på gatan, sprang till fönstret lika snabbt som ett barn som väntar på tomten, och tittade ut. Fick då till min stora glädje och förtjusning se en fighter som åkte längs Köpmangatan och sladdade, följd av en endurocykel.

Såg totalt fyra motorcyklar igår som var ute och körde, inte illa för att vara Januari:tummenupp

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
gixxer_power skrev:

säg till om du/ni ska ut o glida nåt få man hänga på o kika hu bra de gå med en sådandära :) ..men bör väl bli lite mer snö först :rolleyes:

gixxer_power

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2004
Hoj
gsxr750
Abloy skrev:

Satt och degade i soffan vid tretiden när jag plötsligt hörde en rapp radfyra ute på gatan, sprang till fönstret lika snabbt som ett barn som väntar på tomten, och tittade ut. Fick då till min stora glädje och förtjusning se en fighter som åkte längs Köpmangatan och sladdade, följd av en endurocykel.

Såg totalt fyra motorcyklar igår som var ute och körde, inte illa för att vara Januari:tummenupp

hehe..jodå..det var jag och en kompis som var ute och nyttjade det fina vädret...:)...

gixxer_power

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2004
Hoj
gsxr750
lite isåkning

Abloy skrev:

050122

Bifogat

• Bild(79).jpg
    Bild(79).jpg
    32 KB · Visningar: 119
  • Bild(90).jpg
    Bild(90).jpg
    31.9 KB · Visningar: 110
  • Bild(94).jpg
    Bild(94).jpg
    26.3 KB · Visningar: 110

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Appropå motorcykel på vintern så blev jag omkörd av en Ducati Monster på motorvägen söder om stockholm förra lördagen!!! Såg riktigt kallt ut. :död
Folk e inte riktigt kloka :hihi

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Lars_Jo skrev:
Lite bilder från semestertrippen till Alperna i år, bra väder för det mesta och otroliga mc-vägar!

Det går väl inte att misslyckas med sådana motiv. Jättesnyggt. Men vad använder du för kamera? Filter? Gillar kvalitén på bilderna.

Gixxer_Power: Tre bokstäver... Wow!

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...