GARANTERAT årets "plågolåt". (tycker om den iofs) Lär höras från de flesta studentflak & sen även ute på dansgolven. Både Stromae & Mylow är från Belgien så snart kanske man inte bara förknippar det landet med dåligheter längre?
Yolanda Be Cool - We No Speak Americano
Låter förresten inte den här låten lite som Black Eyed Peas?Jag är i ett korståg mot dem.
Gå sådär bra hittills.
Här så intervjuas han och förklarar videon:
Tigermaskerna var ju iaf lite roliga.Dansa är kul (Men jag föredrar å supa)
Ärade sporthojare, är sommaren slut nu? I så fall, har det blivit dags att utse en vinnare? Vilken låt blev så årets sommarplåga? Vem tippade rätt?
Jag vet inte vem... Kan det ha varit du som gissade så rätt redan på den första sidan i tråden? Den andra låten du gissade har man ju också hört en del, och Alors On Dance som någon annan gissade.Ärade sporthojare, är sommaren slut nu? I så fall, har det blivit dags att utse en vinnare? Vilken låt blev så årets sommarplåga? Vem tippade rätt?
Kollar man P3´s Digilista (http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=2697) ligger låten nedan jäkligt bra till:
[Yolanda Be Cool]
Få se nu ... vem var det som tippade den låten? Just det ja, det var ju jag
Vi bör kanske enas om vilka datum som gäller. 1 juni - 31 augusti? 1 juli - 31 augusti?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|